關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1936
221#
發表於 06-7-18 11:59 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:
我今日都好開心呀...
我姐姐個女女英文科全級考第一名呀~~
仲有最開心係我細細妹仔仔"英華小學"叩門成功左呀~~~5xx幾人得5個人入到...佢能夠係4個人之內, 真係好喇~~~~     

嘻...仲有呀~~~細佬幼稚園派左成績表...佢仲拿左個英文科第一名呀~~有獎座同証書架...真係開心死路~~嘻...嘻...   
Easy媽咪,

嘩! 咁多好消息丫! 你妹個仔係咪因為你哋既關係所以入到呀? 細佬攞獎!! 諗起佢個開心樣就得意!   

Rank: 5Rank: 5


1662
222#
發表於 06-7-18 12:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪
有2個叻仔同時間選出,但只能選一個, 這樣一個叻仔識人在這裡讀書, 而且住果區, 另一個叻仔沒有, 比著妳...會點選?   
我自己就覺得這樣吧!

Rank: 5Rank: 5


1936
223#
發表於 06-7-18 12:49 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:
肥仔媽咪
有2個叻仔同時間選出,但只能選一個, 這樣一個叻仔識人在這裡讀書, 而且住果區, 另一個叻仔沒有, 比著妳...會點選?   
我自己就覺得這樣吧!  
原來如此!   不過你們可能家山好, 個個都咁叻!

Rank: 5Rank: 5


1662
224#
發表於 06-7-18 13:54 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪
可能我地幾姐妹細細個都冇媽媽在身邊教導, 現做了人媽媽後, 都好希望自己仔女能夠感受到母愛. 希望所有時間都比哂佢地掛.
有時覺得現在小朋友好幸福, 要學咩開聲問下, 通常都會比佢地學, 有邊科讀得唔好, 就找些課程幫助下, 好彩, 我家幾姐妹d仔仔女女個個都好乖肯學咋!   

Rank: 5Rank: 5


1625
225#
發表於 06-7-18 14:08 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

真係好值得開心呀           

Rank: 5Rank: 5


1936
226#
發表於 06-7-18 14:16 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

雖然佢哋呢代暫時係比我們細個時幸福, 不過將來出嚟打工就比起我們困難好多架喇, 所以若果能力範圍做到既就盡量去做囉!

你記得同細佬講Jason媽咪恭喜佢呀!

Rank: 5Rank: 5


1662
227#
發表於 06-7-18 14:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪
知道!!!      我要話肥仔Jason佢先知架!

AE_bb
thanks!

Rank: 5Rank: 5


1625
228#
發表於 06-7-18 14:33 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

仲有 bb 囡個媽咪都公喜細佬呀   

我諗佢記得邊個 bb囡掛   
Easy媽咪 寫道:
肥仔媽咪
知道!!!      我要話肥仔Jason佢先知架!

AE_bb
thanks!

Rank: 5Rank: 5


1662
229#
發表於 06-7-18 15:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb
咁我話得意妹妹bb個媽媽佢都記得架! thanks!   

Rank: 5Rank: 5


2147
230#
發表於 06-7-18 15:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

所以話依家D小朋友真係好幸福.
Easy媽咪 寫道:
肥仔媽咪
可能我地幾姐妹細細個都冇媽媽在身邊教導, 現做了人媽媽後, 都好希望自己仔女能夠感受到母愛. 希望所有時間都比哂佢地掛.
有時覺得現在小朋友好幸福, 要學咩開聲問下, 通常都會比佢地學, 有邊科讀得唔好, 就找些課程幫助下, 好彩, 我家幾姐妹d仔仔女女個個都好乖肯學咋!   


5453
231#
發表於 06-7-18 16:10 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1662
232#
發表於 06-7-19 10:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

今日天氣好好呀...仲好熱...d仔一早工人姐姐帶佢地落樓下游水喇...哂一陣都黑哂喇~~~   

明天我同老公請假, 同d仔去黃金海岸玩呀...佢地有個buffer"仲夏xxx"有波波池同d jump games 小朋友每人送套小巫師衫比佢地! 睇下好唔好玩...再報比妳地知!

係25/7前報名大人有75折架!

Rank: 5Rank: 5


2147
233#
發表於 06-7-19 11:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我聽日開始放假去旅行    亞囡所有活動都要暫停一個星期 , 我依家個心已經飛佐去旅行, 無心機做野

Rank: 5Rank: 5


1625
234#
發表於 06-7-19 12:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LuLu-Mak,

去邊樹玩呀? 囡囡實好開心

玩得開心d呀    

Rank: 5Rank: 5


1625
235#
發表於 06-7-19 12:22 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪

游水好呀, 日日游水, 消暑之余仲對身體好    男仔黑小小唔怕啦

同d仔去黃金海岸玩呀>>>>聽落好吸引喎, 記得
玩完返黎報料呀   玩幾多日呀?  個 promotion 做到幾時呀, 講到我都有d心郁郁 tim  
Easy媽咪 寫道:
今日天氣好好呀...仲好熱...d仔一早工人姐姐帶佢地落樓下游水喇...哂一陣都黑哂喇~~~   

明天我同老公請假, 同d仔去黃金海岸玩呀...佢地有個buffer"仲夏xxx"有波波池同d jump games 小朋友每人送套小巫師衫比佢地! 睇下好唔好玩...再報比妳地知!

係25/7前報名大人有75折架!

Rank: 5Rank: 5


1936
236#
發表於 06-7-19 14:17 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

多謝報料, 我個仔2/3歲時唔想帶佢出門都係去呢度玩, 真係唔錯架, 唔想游泳池重可以出沙灘玩沙!   

Rank: 5Rank: 5


1936
237#
發表於 06-7-19 14:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
我聽日開始放假去旅行    亞囡所有活動都要暫停一個星期 , 我依家個心已經飛佐去旅行, 無心機做野
你都出門丫? 呢度越來越靜喇! 你囡幾號開學呀? 玩得開心啲啦!

Rank: 1


13
238#
發表於 06-7-19 16:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Hello! 我新報到, 我個女都升小三, 想問你們仔女係唔係自己洗頭

Rank: 5Rank: 5


2147
239#
發表於 06-7-19 17:00 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我去北海道同東京迪士尼, 家陣好期待富良野果道既花田, 我帶佐2張1GB咭去影相.

Rank: 5Rank: 5


2147
240#
發表於 06-7-19 17:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

歡迎你加入!  我個囡沖涼就自己沖, 但洗頭就要跟跟眼, 始終好似洗唔乾淨.
[quote]
SCY2A2 寫道:
Hello! 我新報到, 我個女都升小三, 想問你們仔女係唔係自己洗頭
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖