關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


141
221#
發表於 06-8-6 21:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我係新家長,請問係咪唔搭校車就唔使7:30返到學校呢?唔該晒!

Rank: 2


56
222#
發表於 06-8-7 01:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

笑個不停 寫道:
我係新家長,請問係咪唔搭校車就唔使7:30返到學校呢?唔該晒!


唔搭校車可在 8:00 前到校, 但學校校規甚嚴. 關大閘才到步一定記名. 記多幾次見家長/記缺點.

hermanpapa :
望你都唔好望有堂上啦-- 補底個隻輔導班來o架.  不過一年級下學期才會有.

Rank: 5Rank: 5


2977
223#
發表於 06-8-7 10:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

   一定有我地份
mingddmm 寫道:
[quote]
笑個不停 寫道:
我係新家長,請問係咪唔搭校車就唔使7:30返到學校呢?唔該晒!


唔搭校車可在 8:00 前到校, 但學校校規甚嚴. 關大閘才到步一定記名. 記多幾次見家長/記缺點.

hermanpapa :
望你都唔好望有堂上啦-- 補底個隻輔導班來o架.  不過一年級下學期才會有.

[/quote]

Rank: 1


11
224#
發表於 06-8-8 01:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hi~~我個仔仔由1b升2b呀~~~
睇到你地講應該係由3年級開始分精英班,但校長唔係講過唔會分班咩?咁點解今年要分班呢?係唔係個教改影響左個決定呀?我唔係好贊成分精英班喎,令到d學生同d家長都有好大影響同壓力      

Rank: 1


11
225#
發表於 06-8-8 02:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你地都話欠中文,我地都只係得數學、宗教同gammar派左,其他都未有,數落都仲欠十幾本書 :cry:

Rank: 1


11
226#
發表於 06-8-8 02:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我睇到好幾個家長都話想買SPI既書包,宜家係吉之島有專櫃架,我朋友係果度做緊,但D書包係唔係真係咁好用,咁就真係見仁見智啦

Rank: 5Rank: 5


2977
227#
發表於 06-8-8 08:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

esperado,我見妳係官浸的topic留言,妳仔仔係官浸畢業架?
我也不想有精英班,開些拔尖補底仲好!我情願付多些拔尖補底的費用。

Rank: 1


11
228#
發表於 06-8-9 00:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hi~~hermanpapa,係呀,我個大仔係官浸畢業,宜家個細仔都係謮緊官浸,升低班,今年官浸開2班低班全日同1班高班全日。
講番個大仔間學校,我都係贊成你既講法。

Rank: 5Rank: 5


2977
229#
發表於 06-8-9 09:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今年官浸都有不少人入基顯,但多數人選李兆強和藍循。都派得幾好。

8月26日我們小一小朋友要上適應班,並開家長會。希望學校多些資訊給我們。
esperado 寫道:
hi~~hermanpapa,係呀,我個大仔係官浸畢業,宜家個細仔都係謮緊官浸,升低班,今年官浸開2班低班全日同1班高班全日。
講番個大仔間學校,我都係贊成你既講法。

Rank: 4


854
230#
發表於 06-8-16 16:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

嘩 ! 搵左好耐先搵埋topic出黎

浩媽, 頭先同校車傾左陣, 佢話今年吾同舊年條校車線喎, 今年用15號校車, 司機未安排好...遲d有人打比我地喎....

你可安心吾係舊年個衰人

kwok, 我copy好哂d卷, 1/9 你坐校車嗎 ? 我到時拎比佢地時比埋你

Rank: 5Rank: 5


1934
231#
發表於 06-8-16 16:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy:

真係 thank you 你 打電話問校車司機d 野,
希望唔好係個個衰司機啦   

Rank: 5Rank: 5


2977
232#
發表於 06-8-20 21:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小一適應班在26日上,不知亞仔是那一班?校車料又未有!

Rank: 3Rank: 3


325
233#
發表於 06-8-21 14:21 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi 各位家長,

我女兒是1A 升2A,我也常留意此留言站, 不過因工作關係,不方便留言, 多多指教!


VICTLEUNG

Rank: 5Rank: 5


2977
234#
發表於 06-8-22 07:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG    

Rank: 3Rank: 3


227
235#
發表於 06-8-22 09:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi VICTLEUNG,

My daughter is in the same class as your daughter. Nice to meet you!  

Rank: 3Rank: 3


325
236#
發表於 06-8-22 14:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi dichiu,

Nice to meet you.  我們的孩子今年會有新班主任, 不知會是新來的, 還是舊有的老師擔任呢!

VICTLEUNG

Rank: 3Rank: 3


227
237#
發表於 06-8-23 09:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi VICTLEUNG,

Yes, I'm so worry if the 新班主任 will be as good as Ms. Woo. My daughter cried so badly at home after Ms. Woo's last day of school. My daughter said Ms. Woo told them the 新班主任 is female and good looking. Ha... Ha... let's see.

Rank: 5Rank: 5


2977
238#
發表於 06-8-24 20:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日收到校車証,班別:1A。不知是真定假?都未有學校info!唔通要等26號才知!   

Rank: 2


82
239#
發表於 06-8-24 23:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

esperado:

我想問吓官浸有沒有web-site,因我找了很久都找不到,現正在為囡囡找全日幼稚園。


Thank you !  

Rank: 2


31
240#
發表於 06-8-25 00:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日收到校車証,我個仔仔讀1C班
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖