關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

該用戶已被刪除

221#
發表於 06-10-4 20:25 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
222#
發表於 06-10-4 22:50 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
芙芙係咪好怕醜架,其實我未聽過芙芙把聲架
:-| 我問佢野只係點頭或這搖頭,我成日想撩
佢講野佢都唔出聲
syliujoe
我今日先留意倒原來Kelly係班長黎喎 佢好
醒目又古靈精怪

Rank: 2


41
223#
發表於 06-10-4 23:44 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

都幾好笑!

聖母是一間不錯的學校,為何報讀的學生卻不見踴躍? :idea:

Rank: 2


41
224#
發表於 06-10-4 23:50 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

我想說好笑是指以下lulu媽媽 寫道的情況,不是說其他。



[quote]
lulu媽媽 寫道:
EVE'SMUM
Thx 今日1D仲有事發生,唔知芙芙有冇同你提起
有個學生食食下飯响道喊,原來佢有隻就黎nut
既牙,可能食飯嗰陣痛la :
仲有個學生帶咗支藥水,個樽剩有3格藥水,佢話媽咪叫佢
飲晒佢 但係個藥水樽冇寫到食幾多次,又冇寫食幾多
格,只係得E生個名 老師同佢講食一格就夠,佢仲唔
信係道喊,有d同學仲攪笑話食晒會C 架    擾攘
一輪先肯飲一格咋 [quote]

Rank: 4


770
225#
發表於 06-10-4 23:52 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

各位:

我今日去聖母交左留位費,真係無人喎!


Fatherlove,

我會唔會係識你o既呢?
如會錯意,請勿見怪!
Joyful Life

Rank: 4


526
226#
發表於 06-10-5 00:12 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

交留位費唔係09-10/10/2006,可以早D交?

Rank: 4


770
227#
發表於 06-10-5 00:19 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

唔好意思!
我係聖母幼稚園生報考,可能繳費日期會有出入。
Joyful Life

Rank: 2


41
228#
發表於 06-10-5 00:36 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

我估應該唔識你!不要緊啦!

但我想知你為何報聖母,我不是八卦,因為我個女正讀K3,準備升小學。

Thanks a lot

Joyful-Life 寫道:
各位:
我今日交留位費,真係無人喎!
Fatherlove,
我會唔會係識你o既呢?
如會錯意,請勿見怪!
  :idea:

Rank: 4


770
229#
發表於 06-10-5 01:28 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Fatherlove,

我囡囡讀聖母幼稚園,我以為你囡囡都係。

聖母成績唔錯,在同區來講係好好的小學。
加上我家住同區,唔駛坐校車,接送方便。
Joyful Life

Rank: 3Rank: 3


147
230#
發表於 06-10-5 08:54 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Fatherlove ,

我想說聖母小學是一間很樸實的學校,學生可能大多來自小康之家,家長可能對小朋友有一定要求,但並不是望子成龍那種。另外,以現在低沉出生率,今年小一收生達4班,巳是很不錯。
Fatherlove 寫道:

聖母是一間不錯的學校,為何報讀的學生卻不見踴躍? :idea:


lulu媽媽,
Kelly 並不是班長,她是座在芙芙後面那個!

  

Eve mum.
不用客氣。有野我可以問你!

Rank: 3Rank: 3


137
231#
發表於 06-10-5 13:59 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
唔好意思,原來我擺錯烏龍 不過1D班
今日調過d位,而家Kelly坐芙芙前面la :wink:
其實Kelly第一日已經有留意佢,一來佢坐最後,二來
佢個飯盒真係高得濟,我見倒佢食得好辛苦 :
我有同佢講過,叫佢同媽咪講換過細d既飯盒la,唔知佢
有冇同你講番呢 最近帶個飯盒真係易食好多
該用戶已被刪除

232#
發表於 06-10-5 20:19 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


41
233#
發表於 06-10-5 20:25 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe

多謝你的寶貴意見。

你的女兒是否在聖母讀書?

:idea:

Rank: 3Rank: 3


137
234#
發表於 06-10-5 22:16 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
有呀我有留意Sabrina,因為之前以為佢係Kelly麻
係呀你比隻大d既匙芙芙用好d,因為佢隻匙細,畢飯同餸
都好細啖,或這咁佢會食得快d喎

Rank: 3Rank: 3


137
235#
發表於 06-10-6 11:55 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Rank: 4


526
236#
發表於 06-10-6 12:07 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽 寫道:


中秋節快樂 :

Vivian6108

Rank: 1


17
237#
發表於 06-10-7 11:50 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear id00288,
我都係住將軍澳,聖母小學 07-08小一收咗我個女,10月9至10日要註冊,請問校車要幾多點上車,平均一個月支出要多少?

Rank: 5Rank: 5


4337
238#
發表於 06-10-9 09:40 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear shigella
你好
唔好意思很久才回覆你
我只是幼稚園家長,小學校車方面不大清楚,
幼稚園校車: 我是在坑口7:50上車的
回到學校8:45左右,
車費:780
不過今年我只座單程放學回家,因囡囡要做風紀
希望幫到你

Rank: 3Rank: 3


137
239#
發表於 06-10-9 10:07 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

shigella
唔好意思,因為我住得近唔洗搭校車,
所以幫唔倒你 :-|
shigella 寫道:
Dear id00288,
我都係住將軍澳,聖母小學 07-08小一收咗我個女,10月9至10日要註冊,請問校車要幾多點上車,平均一個月支出要多少?

Rank: 1


17
240#
發表於 06-10-10 00:07 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear id00288 and lulu媽媽,

唔該哂!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖