- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 07-5-31
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 304
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 304
- UID
- 81208
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Dear Matthew_媽咪 & 靖靖 mother
個工人要係 9月1日 - 15日 放假, 呢個已經唔係問題
因我家姐可以幫我湊個細女, 係佢屋企住埋, 因佢住 taipo . 大女就我阿姨幫我湊佢放學,到我放工返屋企佢先至走, 不過佢住好遠架, 係 tuen mun.
所以工人放假呢兩個星期都可以安排到, 至於大肚呢個都唔會係問題, 因我會要佢返印尼前一定要打避孕針才可, 我係最驚佢返咗去結婚後, 佢老公叫佢唔好返香港, 我就 c 比佢睇啦, 我d 朋友叫我抄咗佢, 但我又怕請個新的未必好, 我個細女仲細, 得個15個月, 而且我個工人就話佢會返黎, 因為佢做埋呢個合約就 6年, 我之前都已經應承咗比長期服務金比佢, 成萬幾蚊個喎, 所以我唸佢都想攞埋呢d錢.
我而家好似玩緊 15/16咁,
15 : 唔抄佢, 博佢會返黎
16 : 抄佢, 請個新嘅, 博新個個係好嘅.
其實我都想佢做埋呢一年半, 到時我個細女 3歲, 就算請個新嘅, 我個女 識講嘢, 就唔怕個新工人會對我個女唔好.
你地點睇呀 ?
|
|