關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
221#
發表於 06-6-19 22:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
222#
發表於 06-6-20 15:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hello Mattew_媽咪

First I hope you will success for interview "馬循"

我就好鬼煩啦, 昨日個 agent 打電話比個工人, 講講吓原來
佢9月返印尼訂婚 and 結婚,   ?-
^_^

Rank: 4


588
223#
發表於 06-6-20 22:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma

"9月返印尼訂婚 and 結婚", 妳怕唔怕佢番來會有 bb or 思鄉病呀 ? 如果妳唔想抄佢, 佢又要一定放假既話, 妳要搵定保母 takecare 妳個女女放學喇 ! 我見 d 百 x 超級市場 & 惠 x 超級市場都有好多幫人照顧小朋友既留言, 妳可以去 look look, Good Luck !  

Rank: 4


588
224#
發表於 06-6-20 23:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear All,

今日同仔仔去左雨川 interview, 仔仔話老師同佢講 ~ 你有 10 分, 就收你入來讀小一喇 !      我見只有一個女仔同我仔仔都係甘講, 仔仔 d 同學 interview 完都冇甘講,  唔知真定假呢 ?

Rank: 2


62
225#
發表於 06-6-21 00:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

你可以上家務通網站找幫忙,可按自己的情況聘請part-time照顧大囡。

如你所說印尼人很早結婚,我的印傭只28歲已有2個囡(大的9歲了),所以她一定會回去結婚,問題是你會否等她回來或另聘,不如問她的husband背景及經濟狀況,才決定。


靖靖mother

Rank: 2


62
226#
發表於 06-6-21 00:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew媽咪

你仔仔在馬循的interview的回答很可愛及天真    
不過有點使人擔心 :tongue:  :tongue:

雨川的結果幾時知呢??

既然interview已經做了,唯有等消息,祝早日有好消息   

靖靖mother

Rank: 3Rank: 3


304
227#
發表於 06-6-22 13:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew_媽咪  &  靖靖 mother

個工人要係 9月1日 - 15日 放假, 呢個已經唔係問題
因我家姐可以幫我湊個細女, 係佢屋企住埋, 因佢住 taipo . 大女就我阿姨幫我湊佢放學,到我放工返屋企佢先至走, 不過佢住好遠架, 係 tuen mun.
所以工人放假呢兩個星期都可以安排到, 至於大肚呢個都唔會係問題, 因我會要佢返印尼前一定要打避孕針才可, 我係最驚佢返咗去結婚後, 佢老公叫佢唔好返香港, 我就 c 比佢睇啦, 我d 朋友叫我抄咗佢, 但我又怕請個新的未必好, 我個細女仲細, 得個15個月, 而且我個工人就話佢會返黎, 因為佢做埋呢個合約就 6年, 我之前都已經應承咗比長期服務金比佢, 成萬幾蚊個喎, 所以我唸佢都想攞埋呢d錢.
我而家好似玩緊 15/16咁,

15 : 唔抄佢, 博佢會返黎
16 : 抄佢, 請個新嘅, 博新個個係好嘅.

其實我都想佢做埋呢一年半, 到時我個細女 3歲, 就算請個新嘅, 我個女 識講嘢, 就唔怕個新工人會對我個女唔好.
你地點睇呀 ?  

    
^_^

Rank: 4


588
228#
發表於 06-6-22 20:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

如果我係妳, 我會博佢會番 hk , 因為妳呢個時間轉工人, 個女女又剛小一, 要適應小一生活, 又要適應新工人, 好似唔係甘好, 點解個女女放學要去屯門甘遠呀 ! 唔係附近搵, 妳住邊架 ? 我見有 d 中心有托管服務架 ? 妳唔考慮一下.

Rank: 4


588
229#
發表於 06-6-22 20:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear All,

今日收到雨川封信, 收左我仔仔喇 ! 不過有 d 怕, 始終好似有好多負面消息甘, 不過都好開心      

Rank: 2


91
230#
發表於 06-6-22 22:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

To :Matthew 媽咪:

咁妳仔仔是否會去雨川讀??
Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

今日收到雨川封信, 收左我仔仔喇 ! 不過有 d 怕, 始終好似有好多負面消息甘, 不過都好開心      

Rank: 4


588
231#
發表於 06-6-22 22:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Kiel,

暫時都係甘決定, 妳對雨川有咩意見呀 ? 我有 d 擔心老師教學方面既態度  

Rank: 2


62
232#
發表於 06-6-22 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Yoballma,

我都認同Matthew_媽咪的意見,工人會返HK,做完這合約有成萬蚊的長期服務金,她一定會捱的。

我支持你年半後才轉工人,因請新工人如做得不好,到時轉很煩的(大囡剛入小一及細囡得15個月),你的阿姨住很遠,是否不用付太多費用給她?你住那裡?否則有些補習社可照顧小朋友兩小時或找其他托管服務。

靖靖mother

Rank: 2


62
233#
發表於 06-6-22 22:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

妳會否等其他學校的消息,雨川的信有否註明幾時註冊,聽聞要到原本派的學校取回註冊證,才可到新學校註冊,妳不妨在期間看一看有否其他好消息。

Congulation!!!    你的辛勞有所回報   

靖靖mother

Rank: 2


91
234#
發表於 06-6-22 23:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

To : Matthew 媽咪:

以我聽到的資料, 是好壞參半, 我諗都要睇妳仔仔同班主任夾唔夾, 我問過一d學生, 佢地都讀得開心; 但有個朋友話我知, 佢地考試前d功課多到完全冇時間溫習, 跟得十分吃力!!

Matthew_媽咪 寫道:
Kiel,

暫時都係甘決定, 妳對雨川有咩意見呀 ? 我有 d 擔心老師教學方面既態度  

Rank: 4


588
235#
發表於 06-6-22 23:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
236#
發表於 06-6-22 23:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


91
237#
發表於 06-6-22 23:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi Matthew 媽咪,

希望妳會收到馬循或靈糧的好消息, 咁就唔使擔心咁多啦!!

Rank: 4


588
238#
發表於 06-6-22 23:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Kiel,

thanks ! 妳有冇小朋友呀 ? 讀邊間呀 ?

Rank: 2


62
239#
發表於 06-6-22 23:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪﹕

據我的意見,我會去雨川rather than泰伯,(其實我從未到這學校),但我囡囡在雨川的巨鯨學游泳,外觀這校都不錯,而且保良局辦學很有經驗,當然老師很重要,但每所學校的老師質素都不完全相同,很難預料。

不妨等下星期的消息,或7月3日去雨川註冊。

Anyway,你仔仔很活潑 :  :

靖靖mother

Rank: 4


588
240#
發表於 06-6-22 23:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖