- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 10-1-16
- 國民生產力
- 21
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-10-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2818
- 主題
- 24
- 精華
- 0
- 積分
- 2839
- UID
- 60030
 
|
Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台
hi 彥彥媽咪, so do you think Pui Ching's english and PTA are good enough? Can you share me the standard of pui ching english..... what will she teach in k1 k2 and k3....... and when will have PTA lesson? Thank you very much!!  彥彥媽咪 寫道:
Dear all...
你地有冇睇 Monday 有線個個 show 介紹培中呀~~我揾人幫我錄咗, 有睇呀...拍得好好~~
不過有一part 佢地揾咗一男一女以英語同普通話介紹學校...我諗佢地係想籍此証明中中d語文都可以好出色...我其實一直都係咁諗...亦唔覺培中d語文水準低....之但係, 睇完個 part 我就覺得反而唔係好有說服力 : (1) 個男仔用英文...唔....其實都好唔錯架喇 (起碼好過響收音機聽陳敬創講英文), 不過都係好 Hongkongese 口音....但我諗一來佢係男仔, 一般嚟講係較女仔弱d...二來咁好多英中都一樣教出好 Hongkongese 口音英文嘅...所以我都覺 OK (可能係我自己要求高喇)...因為我 feel 到個男仔都好 cautious 咁去講, 可能就係咁, 我覺得唔太自然, 雖然可以講係流利...哈哈...可能有 camera 映住又係唔同嘅.... (自圓其說~~ )
(2) 但另一個女仔用普通話講我就真係幾有意見, 佢講得真係好好...同個男仔好唔同, 口音, 腔調都完全係內地 feel, 再睇佢個名...兩個字...就令我懷疑佢本來就係內地人士 or parents may be 係內地人 (通常內地人係改兩個字d名較香港人多架), 佢d口音一d都唔 HongKong putonghua...於是我 1st thought 就係 "佢本身應該已經識, 而唔係 typical 一個 HK kid 被 train 成咁...", 因為真係唔似....所以我覺得個女仔個 part 個說服力反而仲冇男仔咁強~~
以上純屬我有感而發...我強調我好 likey 培正架...不過我想從客觀d嘅角度研究吓, 其實佢地係咪可以再拍得更"真實"一d呢.....
所以成個 program I would say the most convincing is 揾番 40-90年代畢業生上鏡 (有 King sir 呀! 佢係 50 年代畢業生 ) 講番佢地對培正嘅感受...其中 60 年代個個依家係培中副校長, 70 年代個個係依家葉校長, 另 80+90年代個兩位依家係培中老師....呢 part 最正...真係好 illustrate 到培正校友對學校個份歸屬感同團結性, 呢點真係未必可以間間學校做到~~ 我最感動 我都好希望大細彥第日都可以對學校 build up 到呢份感情.....
歡迎分享意見~~~~ |
|