關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2005 培正 K3 高信班家長平台
樓主: 彥彥媽咪
go

2005 培正 K3 高信班家長平台 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3326
221#
發表於 05-12-16 10:30 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all...

你地有冇睇 Monday 有線個個 show 介紹培中呀~~我揾人幫我錄咗, 有睇呀...拍得好好~~     

不過有一part 佢地揾咗一男一女以英語同普通話介紹學校...我諗佢地係想籍此証明中中d語文都可以好出色...我其實一直都係咁諗...亦唔覺培中d語文水準低....之但係, 睇完個 part 我就覺得反而唔係好有說服力 : (1) 個男仔用英文...唔....其實都好唔錯架喇 (起碼好過響收音機聽陳敬創講英文), 不過都係好 Hongkongese 口音....但我諗一來佢係男仔, 一般嚟講係較女仔弱d...二來咁好多英中都一樣教出好 Hongkongese 口音英文嘅...所以我都覺 OK (可能係我自己要求高喇)...因為我 feel 到個男仔都好 cautious 咁去講, 可能就係咁, 我覺得唔太自然, 雖然可以講係流利...哈哈...可能有 camera 映住又係唔同嘅.... (自圓其說~~    )

(2) 但另一個女仔用普通話講我就真係幾有意見, 佢講得真係好好...同個男仔好唔同, 口音, 腔調都完全係內地 feel, 再睇佢個名...兩個字...就令我懷疑佢本來就係內地人士 or parents may be 係內地人 (通常內地人係改兩個字d名較香港人多架), 佢d口音一d都唔 HongKong putonghua...於是我 1st thought 就係 "佢本身應該已經識, 而唔係 typical 一個 HK kid 被 train 成咁...", 因為真係唔似....所以我覺得個女仔個 part 個說服力反而仲冇男仔咁強~~

以上純屬我有感而發...我強調我好 likey 培正架...不過我想從客觀d嘅角度研究吓, 其實佢地係咪可以再拍得更"真實"一d呢.....       

所以成個 program I would say the most convincing is 揾番 40-90年代畢業生上鏡 (有 King sir 呀! 佢係 50 年代畢業生 ) 講番佢地對培正嘅感受...其中 60 年代個個依家係培中副校長, 70 年代個個係依家葉校長, 另 80+90年代個兩位依家係培中老師....呢 part 最正...真係好 illustrate 到培正校友對學校個份歸屬感同團結性, 呢點真係未必可以間間學校做到~~ 我最感動    我都好希望大細彥第日都可以對學校 build up 到呢份感情.....       

歡迎分享意見~~~~       

Rank: 5Rank: 5


2211
222#
發表於 05-12-16 11:56 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪 寫道:
brianma:

係呀...真相大白咁喇.....依家大勇同高婕 on the way back to HK la ...

唔知幾時佢先會記番起以前呢...見大勇咁傷心, 我都好傷心架...   

仲有...係咪仲有"刑偵 IV" ga... 唔知 III 之後會唔會播埋呢...我想睇呀~~     

係有刑偵IV,不過已經唔係佢

Rank: 6Rank: 6


7180
223#
發表於 05-12-16 12:00 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽
可以ge話幫我影下Brian仔,佢係低信班架     

Rank: 5Rank: 5


3326
224#
發表於 05-12-16 15:29 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

caroleesw:

喂....你粗身大細, 咪睇 TV 睇到咁夜噃...我話比 kee 知架...嘿嘿..

仲有, 駛唔駛將你東東放住過我邊比我大細彥睇住呀....佢地掂架...哈哈~~     


brianchungma:

OKOK...Brian 仔都有表演呀....???    

Rank: 5Rank: 5


2211
225#
發表於 05-12-17 12:56 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

[quote]
彥彥媽咪 寫道:
caroleesw:

喂....你粗身大細, 咪睇 TV 睇到咁夜


170
226#
發表於 05-12-24 17:35 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
227#
發表於 05-12-24 21:52 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hskyk:

有呀...朋友係幫我燒咗隻 DVD, 我借你睇丫.....or you like to keep a copy? If yes...I can burn one for you ga...   

係喇..個日我都嫌我地信班表演個 part 太短...人地班班都起碼兩三分鐘 (唱隻歌 or 跳隻舞嘛) 但我地只係"插曲"咋~~~    我大彥仲係做指揮....so 成場只係睇到佢個後尾枕咋~~嗚嗚~~   

Rank: 6Rank: 6


7247
228#
發表於 05-12-28 16:06 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Calling 彥彥媽咪:
      有 無 好 介 紹 幫 下 Lulu0820 !
From Lulu0820 message:
各位媽咪,

好耐無出現家因現正水深火熱中!!!   現發出緊急求救訊號--有無人識得有好既現成完約工人,因為我用開個工人約滿唔做(我用左佢四年,係我第一個工人),於是請左個oversea,黎到勁唔掂,初頭以為細女唔跟佢係因為生保,點知過左兩個星期情況仲差,一見到佢就喊,只要我一眼唔睇住就整到細女大喊....一言難盡...結局就係我炒左佢,搵左一個現成,最後竟然no show     ,所以而家無工人,一個湊兩個有d頂唔順!!   

所以懇請各位媽咪幫幫手,識唔識有完約好工人介紹,一千萬個唔該!   

細女起身又要開工,有介紹請留言,我夜d會再上黎,thank you very much!

Lulu0820   

Rank: 4

醒目開學勳章


550
229#
發表於 06-1-12 17:26 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Hi 彥彥媽咪,i am happybaby ar ,are u remeber me,明天放榜,心情有點緊張,仲有預祝你細仔成功   

Rank: 5Rank: 5


3326
230#
發表於 06-1-12 18:02 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

呵呵...happybaby2002..

少少喇...我緊張係諗 if 唔收...咁第日點安排佢兩兄弟d交通咁喇....

呀..係喎...我地住 HMT , 我試過當日 PM 就收到架喇...所以應該可以早d知...

    

Rank: 5Rank: 5


2839
231#
發表於 06-1-12 18:25 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hi 彥彥媽咪, so do you think Pui Ching's english and PTA are good enough? Can you share me the standard of pui ching english..... what will she teach in k1 k2 and k3....... and when will have PTA lesson? Thank you very much!!     
彥彥媽咪 寫道:
Dear all...

你地有冇睇 Monday 有線個個 show 介紹培中呀~~我揾人幫我錄咗, 有睇呀...拍得好好~~     

不過有一part 佢地揾咗一男一女以英語同普通話介紹學校...我諗佢地係想籍此証明中中d語文都可以好出色...我其實一直都係咁諗...亦唔覺培中d語文水準低....之但係, 睇完個 part 我就覺得反而唔係好有說服力 : (1) 個男仔用英文...唔....其實都好唔錯架喇 (起碼好過響收音機聽陳敬創講英文), 不過都係好 Hongkongese 口音....但我諗一來佢係男仔, 一般嚟講係較女仔弱d...二來咁好多英中都一樣教出好 Hongkongese 口音英文嘅...所以我都覺 OK (可能係我自己要求高喇)...因為我 feel 到個男仔都好 cautious 咁去講, 可能就係咁, 我覺得唔太自然, 雖然可以講係流利...哈哈...可能有 camera 映住又係唔同嘅.... (自圓其說~~    )

(2) 但另一個女仔用普通話講我就真係幾有意見, 佢講得真係好好...同個男仔好唔同, 口音, 腔調都完全係內地 feel, 再睇佢個名...兩個字...就令我懷疑佢本來就係內地人士 or parents may be 係內地人 (通常內地人係改兩個字d名較香港人多架), 佢d口音一d都唔 HongKong putonghua...於是我 1st thought 就係 "佢本身應該已經識, 而唔係 typical 一個 HK kid 被 train 成咁...", 因為真係唔似....所以我覺得個女仔個 part 個說服力反而仲冇男仔咁強~~

以上純屬我有感而發...我強調我好 likey 培正架...不過我想從客觀d嘅角度研究吓, 其實佢地係咪可以再拍得更"真實"一d呢.....       

所以成個 program I would say the most convincing is 揾番 40-90年代畢業生上鏡 (有 King sir 呀! 佢係 50 年代畢業生 ) 講番佢地對培正嘅感受...其中 60 年代個個依家係培中副校長, 70 年代個個係依家葉校長, 另 80+90年代個兩位依家係培中老師....呢 part 最正...真係好 illustrate 到培正校友對學校個份歸屬感同團結性, 呢點真係未必可以間間學校做到~~ 我最感動    我都好希望大細彥第日都可以對學校 build up 到呢份感情.....       

歡迎分享意見~~~~       
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 5Rank: 5


3326
232#
發表於 06-1-13 11:10 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

safarimama:

To respond your questions:

do you think Pui Ching's english and PTA are good enough?
==> That depends on what you think "good enough" is - for me, learning English/Putonghua at school is only ONE of the ways to help, but most important of all, how to build up an English/Putonghua speaking environment for your kid is even more effective, and that depends on whether parents could help here...For me, I am OK with PC's arrangement, as I also sent my boy to some playgroups after school hours, and I don't worry about this too much~

Can you share me the standard of pui ching english..... what will she teach in k1 k2 and k3....... and when will have PTA lesson?
==> kids learn Phonics from K1-K3, no Putonghua at KG level, PTG starts from P1


      

Rank: 5Rank: 5


3326
233#
發表於 06-1-13 16:07 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

How's 文熙's brother result ar??

I can only know that this evening ja as I am at office now...     

Rank: 5Rank: 5


3326
234#
發表於 06-1-13 22:21 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk

文熙細佬成績如何呀...??

細彥 OK 咗喇...不過係 PM class...我懷疑因為我當時係剔"上午 or 下午都得", 所以佢地就編我細彥去下午, 俾d位一d指明只要上午之媽咪呀....

我依家諗緊轉唔轉上午好..因為大彥第日 P1 係返 9am - 3:30pm...好似無論細彥返 AM/PM 我地都係要走兩轉...冇乜分別...  

你有乜意見??....希望細彥可以再同文熙細佬做同學呀~~     

Rank: 3Rank: 3


179
235#
發表於 06-1-14 11:07 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪

Congratulations!  亞細彥入了培幼.  21/1家長會我是2:00pm, 唔知見唔見到你.  教統局sent了信叫我tick if I will release Wah Yan's seat.  I think PC had submit their student list to 教統局 long time ago.

Rank: 5Rank: 5


3326
236#
發表於 06-1-14 20:32 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

wanleung:

多謝呀....我都好開心架...話哂大彥都響度學到好多嘢, 所以我都好想細彥可以去到...不過依家係 PM class...hmmmm...響接送上我地住得近問題就本來不大嘅..不過以我所知培小係返 9am - 3:30pm....所以若細彥可以返 AM class 就最正, 一次過帶兩個去返學嘛~~我懷疑當初我 select class 個陣學校見我剔 "AM or PM 都得" 就放我地落 PM..比d位另一d指明只要 AM 嘅家長...唔知係唔係...不過點都好喇...收我細彥已經 very happy, 我會照好似當年大彥咁申請轉 AM, 得就得, 唔得就算~~   

大彥個日同我講話星星同哂d同學仔講佢會去第二樹讀小一呀...哈哈...依家你想唔走都唔得喇...因為通哂天 lu...呵呵...不過華小真係好唔錯...唔好 miss the chance ar...就算星星第日唔響培小都繼續同我地保持聯絡 la...可以交換吓大家小朋友d homework ar....test ar..亙相做吓, 多個 practice ma...   

今日我帶咗大細彥去咗海濱公園玩呀..個樹真係好大好靚, 上次旅行只係去咗好短時間, 呢排我地成日都帶佢兩兄弟去, 帶埋 snacks, kites, football, soap bubble...哈哈....睇住佢地響草地上走嚟走去...我好開心呀....我心諗若再多幾個小朋友一齊玩氣氛仲好呀....第日你有冇興趣呀...我地又搞吓呢d gathering ar...?? 我架車就載唔哂大家, 不過我可以帶食物 and/or other 粗重嘢架...等我約埋舜錚佢地先...唔知文熙媽佢地又得唔得呢.... :wink:  :wink:

21/1 個日因為我 afternoon 要教書哇, 所以同李老師改早d就番我時間, 所以我 12:45pm 就去 meet 佢喇...見唔到你地喇....

新年你有乜好節目....??? 會外遊嗎...???  :  :  :

Rank: 5Rank: 5


2128
237#
發表於 06-1-14 23:01 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

唔好意思, 打擾晒各位. 請問有人可解答我以下問題嗎?

培正收了囡囡讀上午班. 請問有冇人知若哥哥姐姐讀完培正, 培正會否一定收番細佬妹妹讀呢? 培小幾錢一個月學費呢? 讀緊培幼既小朋友仲有冇出去讀英文or其他課外活動呢?

彥彥媽咪,
請問兩個小朋友都讀培正, 一個培幼一個培小total要用幾多錢一個月丫? 加埋校車. detail d條數可以嗎? thx.    

Rank: 5Rank: 5


3326
238#
發表於 06-1-15 00:12 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Icycream..

呵呵...你入得嚟呢樹我一定答你嘅~~~    先恭喜你囡囡考到培幼哇~~  

請問有冇人知若哥哥姐姐讀完培正, 培正會否一定收番細佬妹妹讀呢?
==> 唔一定, 所以我之前先擔心會唔收細彥....我諗你都可以響另一 topic 見到有家長答過你呢點喇....事實上我都知真係有d case 係三個仔女, 1st, 2nd 都收, 3rd one 唔收..所以唔可以太"老定"...要記住..."私校"嘅定義係"行政自主", 即係佢想點都得, 規矩係佢自己定嘅~~唔同津校要跟阿公收大一定要收細...  

唔培小幾錢一個月學費呢?
==> 今年好似係 2100/month 左右....分 10 期交..

讀緊培幼既小朋友仲有冇出去讀英文or其他課外活動呢?
==>呢點我諗唔好話培幼喇....基本上所有響 HK 讀書嘅小朋友都會做喇...right??    (係時間上用多定用少嘅分別而已)~    

請問兩個小朋友都讀培正, 一個培幼一個培小total要用幾多錢一個月丫?
==>
培幼 $1,5xx/mth,
每一學期約$7xx 書簿/文具費
校車 => 睇你住邊, 由 $4xx - $6xx/month..
茶點係自備嘅

培小學費 $21xx/mth
其他我都唔係好 sure ar...因為我大彥要九月先升 P1, 你想知我遲d等大彥升 P1 再 update 你丫~~
我淨係知由佢培幼升至培中 (if 培中轉埋直資 later) 咁條數都幾襟計....不過其實以私校計佢已經唔算貴架喇..好多九龍塘嘅私校/直資比佢仲貴...


Welcome to ask if you got further questions~~
    

Rank: 5Rank: 5


2128
239#
發表於 06-1-15 15:01 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪,

好多謝你解答ne.


170
240#
發表於 06-1-18 15:42 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖