- 在線時間
- 104 小時
- 最後登錄
- 18-8-23
- 國民生產力
- 32
- 附加生產力
- 79
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-12-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 173
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 284
- UID
- 116198
 
|
恭喜你哋揀咗York!我囡囡係今年U3畢業生,嚟緊嘅9月將會升讀小一!响度想同大家分享一下.
响呢3年幼稚園,小朋友們真係好開心,同埋可以話比各位家長知,响York讀嘅小朋友都會好開心,好鍾意返學,最重要係個個嘅英語都好叻,尤其係有報讀劍橋英語嘅小朋友,以U3嘅 小朋友為例,佢哋畢業時,英文程度已達係小一,二年班 嘅水平,咁當然家長都要幫下佢哋啦!家校合作嘛!所以英文科係唔洗擔心嘅!中文就可能差少少,而數學都OK啦!
而考小學呢方面都OK!今屆我哋嘅小朋友們都可以考到心儀嘅小學,eg: KTS,GOODHOPE, 九龍塘宣道,MARYKNOLL,喇沙,油天同陳守仁等等!
希望呢d可以幫到大家!!!!!!!!!!!!
原文章由 richwong 於 08-6-30 03:54 PM 發表 
Could u PM me the price?
What size of the uniform you have? |
|