關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1139
221#
發表於 08-6-27 00:56 |只看該作者
係啦, 都唔知點解咁多N1C班既... 真係唔抵得....  haha..

Rank: 3Rank: 3


211
222#
發表於 08-6-27 03:04 |只看該作者

??????????????

我地太多問號了,我聽日要打個話比蔡老師,首先問係咪
每日有外籍老師教英先,仲有普通話堂又上幾堂,會唔會
去新校舍,幾多號開學,仲有乜大家諗下,我再問,好彩有人
問下...問左再話比大家知~

Rank: 5Rank: 5


1730
223#
發表於 08-6-27 12:06 |只看該作者
我早兩三個星期都問過類似問題,順便問吓佢d費用問題,佢話係每日都有外籍老師上英文堂,不過得半個鐘,普通話一個星期一堂,好似又似半個鐘,8月12日開學,不過你可以再打去confirm吓,因為我都覺得佢d嘢可能隨時變咗都未必通知到我地。

原文章由 ivylee313 於 08-6-27 03:04 發表
我地太多問號了,我聽日要打個話比蔡老師,首先問係咪
每日有外籍老師教英先,仲有普通話堂又上幾堂,會唔會
去新校舍,幾多號開學,仲有乜大家諗下,我再問,好彩有人
問下...問左再話比大家知~ ...

Rank: 5Rank: 5


1332
224#
發表於 08-6-27 15:58 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-6-27 00:56 發表
係啦, 都唔知點解咁多N1C班既... 真係唔抵得....  haha..


你 N1D1 都有同學仔啦

Rank: 5Rank: 5


1332
225#
發表於 08-6-27 16:07 |只看該作者
原文章由 ivylee313 於 08-6-27 03:04 發表
我地太多問號了,我聽日要打個話比蔡老師,首先問係咪
每日有外籍老師教英先,仲有普通話堂又上幾堂,會唔會
去新校舍,幾多號開學,仲有乜大家諗下,我再問,好彩有人
問下...問左再話比大家知~ ...



每日有外籍老師教英先 <<< 係,每日約30mins.>>>
普通話堂<<<一星期一堂約30mins>>>
會唔會去新校舍<<<好似要12月先過去,因為工程進行中>>>
幾多號開學 <<<8月12日 星期二 , 會早過高年班開學3日 , 方便呢3日全校老師集中照顧N1新生>>>

8月12日 - 8月22日 會係適應期
上午班 : 9:00 - 11:00
下午班 : 1:30 - 3:30
======================

8月25日 正式上課
上午班 : 9:00 - 12:00
下午班 : 1:30 - 4:30
======================

唔洗咁緊張喎,有關開學日期,詳細內容會於7月19日 (即回校拎野o個日會有通告比大家)

[ 本文章最後由 Krystal 於 08-6-27 16:10 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


168
226#
發表於 08-6-30 02:52 |只看該作者
我地都決定俾個女讀York.
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C...am..大角咀..acml
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

Rank: 3Rank: 3


168
227#
發表於 08-6-30 02:58 |只看該作者
大家提到York會有個新校舍, 想問o下間新校舍o係邊?

Rank: 5Rank: 5


1730
228#
發表於 08-6-30 11:40 |只看該作者
好似話係金巴倫道果邊o架

原文章由 acml 於 08-6-30 02:58 發表
大家提到York會有個新校舍, 想問o下間新校舍o係邊?

Rank: 5Rank: 5


1526
229#
發表於 08-6-30 14:45 |只看該作者
我囝囝係E班, 似乎見唔到1個E班旣?


Richard.....囝囝.0509..N1E...am
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C...am..大角咀..acml
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am


原文章由 acml 於 08-6-30 02:52 發表
我地都決定俾個女讀York.
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
德建..........囝囝.061 ...

Rank: 5Rank: 5


1139
230#
發表於 08-6-30 14:48 |只看該作者
嘩.. 攪乜全部都去晒C班架..   分d黎好喎...   

Rank: 5Rank: 5


1730
231#
發表於 08-6-30 15:10 |只看該作者
係囉,點解其他班咁小同學仔o架,咁多都去哂c班,唔知佢一班有幾多人呢?

原文章由 pcdogxx 於 08-6-30 14:48 發表
嘩.. 攪乜全部都去晒C班架..   分d黎好喎...   

Rank: 5Rank: 5


1526
232#
發表於 08-6-30 15:54 |只看該作者
Could u PM me the price?
What size of the uniform you have?

原文章由 mingming12 於 08-6-23 09:19 發表
各位mama﹕平售以下冬夏季校服,  尤以 *的物品, 有9 成新, 合k1男生穿, 如有興趣, 請pm.
男生


物品
出售件數

校褸*
1

恤衫*
2

長衭*
2

體育運動服
1

灰色羊毛外套*
1

針織T恤
1

褓吠
1

夏季校服*
3
(有一套9 ...

Rank: 3Rank: 3


284
233#
發表於 08-7-1 22:16 |只看該作者
恭喜你哋揀咗York!我囡囡係今年U3畢業生,嚟緊嘅9月將會升讀小一!响度想同大家分享一下.
响呢3年幼稚園,小朋友們真係好開心,同埋可以話比各位家長知,响York讀嘅小朋友都會好開心,好鍾意返學,最重要係個個嘅英語都好叻,尤其係有報讀劍橋英語嘅小朋友,以U3嘅 小朋友為例,佢哋畢業時,英文程度已達係小一,二年班 嘅水平,咁當然家長都要幫下佢哋啦!家校合作嘛!所以英文科係唔洗擔心嘅!中文就可能差少少,而數學都OK啦!
而考小學呢方面都OK!今屆我哋嘅小朋友們都可以考到心儀嘅小學,eg: KTS,GOODHOPE, 九龍塘宣道,MARYKNOLL,喇沙,油天同陳守仁等等!
希望呢d可以幫到大家!!!!!!!!!!!!
原文章由 richwong 於 08-6-30 03:54 PM 發表
Could u PM me the price?
What size of the uniform you have?

Rank: 5Rank: 5


2185
234#
發表於 08-7-2 11:30 |只看該作者

回覆 #233 yiuyiuhui 的文章

may i know how much is the 報讀劍橋英語 course?

many thx

Rank: 5Rank: 5


1139
235#
發表於 08-7-2 16:02 |只看該作者
yiuyiuhui,

好多謝你上黎講返你囡囡既情況俾我地聽..   等於幫我地打左支強心針咁呀..   希望你可以多d入黎指導下我地啦..  


原文章由 yiuyiuhui 於 08-7-1 22:16 發表
恭喜你哋揀咗York!我囡囡係今年U3畢業生,嚟緊嘅9月將會升讀小一!响度想同大家分享一下.
响呢3年幼稚園,小朋友們真係好開心,同埋可以話比各位家長知,响York讀嘅小朋友都會好開心,好鍾意返學,最重要係個個嘅英語都好叻 ...

Rank: 3Rank: 3


284
236#
發表於 08-7-2 19:17 |只看該作者
miaooo,
K2(pre-starters) ,$1680左右一期,分3期.K3 (starters)$1980.
原文章由 miaooo 於 08-7-2 11:30 AM 發表
may i know how much is the 報讀劍橋英語 course?

many thx

Rank: 3Rank: 3


284
237#
發表於 08-7-2 19:19 |只看該作者
pcdogxx,
唔洗客氣!大家分享吓啫!
原文章由 pcdogxx 於 08-7-2 04:02 PM 發表
yiuyiuhui,

好多謝你上黎講返你囡囡既情況俾我地聽..   等於幫我地打左支強心針咁呀..   希望你可以多d入黎指導下我地啦..  

Rank: 5Rank: 5


2359
238#
發表於 08-7-2 21:57 |只看該作者
Hi! 各位媽媽!唔好意思!有些question 想問問你們,因本人想替囝囝報讀出年K1,我想問你們何時應報名呢?希望各位媽媽可回答我!Thank You!!

Vivi

Rank: 1


21
239#
發表於 08-7-3 16:57 |只看該作者
懿恆….囡囡…0502…N1D1am

原文章由 richwong 於 08-6-30 14:45 發表
我囝囝係E班, 似乎見唔到1個E班旣?


Richard.....囝囝.0509..N1E...am
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1 ...

Rank: 5Rank: 5


1139
240#
發表於 08-7-4 09:52 |只看該作者
  我地班又多個同學仔喇.....

欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
湘頤..........囡囡...........N1C...am..大角咀..acml
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
懿恆..........囡囡.0502..N1D1.am.............janiceluk
Richard.....囝囝.0509..N1E...am..............richwong
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖