關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
221#
發表於 08-1-28 09:46 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:42 發表
come come:

我諗我地下次揀dinner的地方,要方便D傾計先得呀!上次好似難傾D。

yes, 圓枱好好多, 咁下次我地去??? 卡拉ok幾時攪????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
222#
發表於 08-1-28 09:46 |只看該作者
你的意思是正常一份報紙?  咁又唔得.......
只可以放入免費報紙:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 09:39 發表

fun: 放唔放倒報紙落去???

Rank: 6Rank: 6


6601
223#
發表於 08-1-28 09:48 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 09:45 發表
係呀..果晚未得閒問你添, 你睇左醫生, 點呀? (應該冇事既)

fun fun:

我book左cc個醫生,要2月中先有得睇呀!醫院專科就排左4月尾囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
224#
發表於 08-1-28 09:48 |只看該作者
CC, 咁你要連网名都改埋先得加, 仲唔變身.

( 要放棄你的大屋, 從頭來過加)

原文章由 cyclmama 於 08-1-28 09:38 發表
各位靚ma, 又要麻煩大家記住我個新網名 c c, 平時見面叫我 or 靚女 都得ga  

[ 本文章最後由 雪文 於 08-1-28 10:36 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
225#
發表於 08-1-28 09:50 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:46 發表

come come:

你想轉色呀?

其實我上次睇左love隻金色, 都幾like 個size要大的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
226#
發表於 08-1-28 09:51 |只看該作者
可以自己帶or用學校的.  我哋而家都用學校的啦.

你唔係揾體育老師加, 你打去校務處問是那個老師負責羽毛球.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 09:36 發表
文文,
我仔話老師派左一張紙仔俾佢 gar (羽毛球) 但搵極都搵唔到, 所以陣間我都要 學校問體育老師, 是否確實明天開始上堂?

另想問: 要唔要自己準備球拍 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
227#
發表於 08-1-28 09:51 |只看該作者
ky: 我女的戰利品今晚影左相send比你睇.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
228#
發表於 08-1-28 09:52 |只看該作者
今日閙鐘響, C6听唔到. 我又係囡間房同佢睡. 起身七點半, 那那聲叫仔起身, 咳都係食餅乾做早餐

Rank: 5Rank: 5


2065
229#
發表於 08-1-28 09:52 |只看該作者
Good Morning,

想開下匯景多吾多羽絨買, 我想買件靜宝廾/白色比亞女返學, 佢的手/脚好凍。

原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 09:37 發表
ky: boots-mairs cat有毛毛白色$191.-
雪文: 我尋日又大意左啦, 上次你先講過話而家年尾時候要小心, 話說尋日係新都城買鞋, 咁我對boots係239.-, 如果買滿600有八折, 我買一對就無啦, 咁我去比$$時, 有個女人買左4對 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
230#
發表於 08-1-28 09:54 |只看該作者
c c 美人

星期六下午打唔打麻雀呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
231#
發表於 08-1-28 09:56 |只看該作者
KY, 收咗mail未 ??睇咗我仔的試卷未, 俾下意見好wor,大家都係考個本書的內容.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
232#
發表於 08-1-28 09:57 |只看該作者
come,惠州之旅如何, 去了那個超市行同埋去那里食飯 ? 味道如何.


( 等陣老細返來我要做吓嘢先, 成枱嘢要D起心肝清 )

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
233#
發表於 08-1-28 09:57 |只看該作者
giordano junior有ar, 白色都幾靚gar, 折左$380

尋日行過mickey mouse, 折左都要$499, 又唔靚bor

uniqlo 都有, 不過我唔記得有咩色
原文章由 katiekma 於 08-1-28 09:52 發表
Good Morning,

想開下匯景多吾多羽絨買, 我想買件靜宝廾/白色比亞女返學, 佢的手/脚好凍。

Rank: 6Rank: 6


8125
234#
發表於 08-1-28 10:00 |只看該作者
katiema

囡呀 --  uniqlo 正呀...好似有紅, 啡..唔記得仲有咩色, 90% down, ---- $149--抵!

原文章由 hoganmama 於 08-1-28 09:57 AM 發表
giordano junior有ar, 白色都幾靚gar, 折左$380

尋日行過mickey mouse, 折左都要$499, 又唔靚bor

uniqlo 都有, 不過我唔記得有咩色

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
235#
發表於 08-1-28 10:00 |只看該作者
提提大家

明晚六合彩有多寶獎金, 如一人中獎有六千萬元

Rank: 6Rank: 6


6601
236#
發表於 08-1-28 10:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 09:46 發表

yes, 圓枱好好多, 咁下次我地去??? 卡拉ok幾時攪????

唱K,好呀!你地話幾時丫?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
237#
發表於 08-1-28 10:01 |只看該作者
UNIQLO 女仔個d都幾靚gar, 仲有幾款添, 長到去knee
原文章由 多利是 於 08-1-28 10:00 發表
katiema

囡呀 --  uniqlo 正呀...好似有紅, 啡..唔記得仲有咩色, 90% down, ---- $149--抵!

Rank: 6Rank: 6


6601
238#
發表於 08-1-28 10:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 09:56 發表
KY, 收咗mail未 ??睇咗我仔的試卷未, 俾下意見好wor,大家都係考個本書的內容.

睇左啦!唔記得comment添
我覺得同我女的差唔多啦!不過我女個D會整蠱多D囉!oral就問personal experience.

Rank: 6Rank: 6


6601
239#
發表於 08-1-28 10:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-28 10:01 發表
UNIQLO 女仔個d都幾靚gar, 仲有幾款添, 長到去knee  

我都諗緊,但唔知D色可唔可以返學呢?

Rank: 5Rank: 5


2065
240#
發表於 08-1-28 10:04 |只看該作者
系 bor, 等我今晚去uniqlo 行下, 我昨天去左車公廟還神, 順便去沙田行,超超超多人,行左2粒鐘都找吾到, 好多都有車左 logo 彩色吾知得吾得。

原文章由 hoganmama 於 08-1-28 09:57 發表
giordano junior有ar, 白色都幾靚gar, 折左$380

尋日行過mickey mouse, 折左都要$499, 又唔靚bor

uniqlo 都有, 不過我唔記得有咩色
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖