關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
221#
發表於 08-1-9 16:55 |只看該作者
e+先開始溫書呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
222#
發表於 08-1-9 16:56 |只看該作者
CY,你上次講的大筆袍是咩牌子 ??

powr stone ?  我見公司個係呢個牌子, 用咗好多年.

Rank: 8Rank: 8


17382
223#
發表於 08-1-9 16:56 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:59 發表
過左新年我老公有可能要過澳門做野

Rank: 5Rank: 5


2065
224#
發表於 08-1-9 16:57 |只看該作者
我吾得la: :

原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 16:49 發表
Updated : Jan 9,2008  16:50pm
1月25日晚上~~觀塘 "外野手" 自助餐

COME
雪文
KY
love  (盡量出席)
funbaby
hoganma



有興趣請報名

Rank: 5Rank: 5


2065
225#
發表於 08-1-9 16:58 |只看該作者
我冇打算温

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 16:55 發表
e+先開始溫書呀

Rank: 8Rank: 8


17382
226#
發表於 08-1-9 17:00 |只看該作者



原文章由 hoganmama 於 08-1-9 14:31 發表
我老公今個星期開始逢二三四都要上廣州office, 直至廣州office請到人為止  

Rank: 8Rank: 8


17382
227#
發表於 08-1-9 17:01 |只看該作者



原文章由 hoganmama 於 08-1-9 14:54 發表
  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
228#
發表於 08-1-9 17:04 |只看該作者
我問我老公會唔會調佢上廣州, 佢話一定唔會wor, 好彩
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 17:01 發表

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
229#
發表於 08-1-9 17:05 |只看該作者
我就得人嘛 (自己又貪玩)
原文章由 多利是 於 08-1-9 16:53 發表
哈哈...fun有麻雀打就得...兩場都唔緊要...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
230#
發表於 08-1-9 17:09 |只看該作者
唔係嘛, katiema, 我仲係到等你温書睇到我講樓個D嘢, 你睇唔睇到我荅咗你呀

原文章由 katiekma 於 08-1-9 16:58 發表
我冇打算温

Rank: 5Rank: 5


2065
231#
發表於 08-1-9 17:09 |只看該作者
hoganma-好彩吾系長期
come - 你老公做咩架, 是否Hotel ?

我c6成日問我上大陸開廠好吾好, 又話如果開肯定一至五都吾會响香港。

原文章由 hoganmama 於 08-1-9 17:04 發表
我問我老公會唔會調佢上廣州, 佢話一定唔會wor, 好彩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
232#
發表於 08-1-9 17:14 |只看該作者
雖然唔係長期, 但暫時係無了期bor, 起碼都要過埋新年, 都未知請唔靖到人, 請到人又唔知要跟幾耐bor

開廠
原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:09 發表
hoganma-好彩吾系長期
come - 你老公做咩架, 是否Hotel ?

我c6成日問我上大陸開廠好吾好, 又話如果開肯定一至五都吾會响香港。

Rank: 5Rank: 5


2065
233#
發表於 08-1-9 17:14 |只看該作者
果的我早兩日夜欄人靜的時侯温左la , 要咁多手期, 邊到有 而家的樓升到痴Q左線, 好恐佈。

原文章由 雪文 於 08-1-9 17:09 發表
唔係嘛, katiema, 我仲係到等你温書睇到我講樓個D嘢, 你睇唔睇到我荅咗你呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
234#
發表於 08-1-9 17:17 |只看該作者
katiema, 係呀, 而家D樓升咗好多啦.  你老公想返大陸開咩廠 ?  有得揾就幾好, 不過你就成日見唔到個老公咁囉.

原文章由 katiekma 於 08-1-9 17:14 發表
果的我早兩日夜欄人靜的時侯温左la , 要咁多手期, 邊到有 而家的樓升到痴Q左線, 好恐佈。

Rank: 8Rank: 8


17382
235#
發表於 08-1-9 17:18 |只看該作者
尋晚我出招對付亞囡啦:tongue: :tongue: :tongue: 話說12月中開始我已經無check佢功課等等,開頭都ok的,但呢幾日佢開始借d易唔做我問佢佢又話做晒:tongue: 我睇佢手冊日日都欠交功課,ok我無話佢亦比左機會佢,到尋晚佢好多無做 我好平靜無發脾氣,食完飯之後同佢去左雪文樓下~~小童群益會出面既table要佢做晒d功課先可以返屋企(室外休憩處有得坐的但又唔係公園),最後佢好快手做晒(8:00做到9:00)

Rank: 8Rank: 8


17382
236#
發表於 08-1-9 17:20 |只看該作者
千萬唔好濟呀,情願食小d著小d ja

原文章由 hoganmama 於 08-1-9 17:04 發表
我問我老公會唔會調佢上廣州, 佢話一定唔會wor, 好彩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
237#
發表於 08-1-9 17:20 |只看該作者
唔係嘛, Love . 你咁都得呀

你睇到我話俾支伊利奶你試未呀 ??

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 17:18 發表
尋晚我出招對付亞囡啦:tongue: :tongue: :tongue: 話說12月中開始我已經無check佢功課等等,開頭都ok的,但呢幾日佢開始借d易唔做我問佢佢又話做晒:tongue: 我睇佢手冊日日都欠交功課,ok我無話佢亦比左機會佢,到尋晚佢好多無做:veryevi ...

Rank: 5Rank: 5


2967
238#
發表於 08-1-9 17:21 |只看該作者
E+仲未din 完呀
仲有成over 600個 email 未check.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 16:54 發表
我都係呀
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
239#
發表於 08-1-9 17:22 |只看該作者
慢慢做, 唔好同佢急.  

原文章由 cyclmama 於 08-1-9 17:21 發表
E+仲未din 完呀
仲有成over 600個 email 未check.

Rank: 5Rank: 5


2967
240#
發表於 08-1-9 17:22 |只看該作者
唔記得la, 2年前買ga.
原文章由 雪文 於 08-1-9 16:56 發表
CY,你上次講的大筆袍是咩牌子 ??

powr stone ?  我見公司個係呢個牌子, 用咗好多年.
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖