關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
221#
發表於 07-12-21 10:38 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:36 發表
我好多ga, 多到可以2 weeks 每日唔同款

厚身褸我都有好多, 但啱而家穿的等薄褸就得果幾件....

Rank: 5Rank: 5


2967
222#
發表於 07-12-21 10:38 |只看該作者
未知, 你出唔出
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:25 發表

你地今晚有乜野節目????
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
223#
發表於 07-12-21 10:39 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:36 發表
我好多ga, 多到可以2 weeks 每日唔同款

cy,

2 weeks天天不同,唔係化!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
224#
發表於 07-12-21 10:40 |只看該作者
我今晚回爸家食飯做節
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:25 發表

你地今晚有乜野節目????

Rank: 5Rank: 5


2967
225#
發表於 07-12-21 10:40 |只看該作者
我驚行出街俾人打. c肥婆, 著成咁, 收x la.:tongue: :tongue:
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:31 發表

咪係!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
226#
發表於 07-12-21 10:42 |只看該作者
所以今年一件都冇買, 有d之前送咗俾人, 我以前d bun 執唔少
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:39 發表

cy,

2 weeks天天不同,唔係化!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
227#
發表於 07-12-21 10:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:38 發表

厚身褸我都有好多, 但啱而家穿的等薄褸就得果幾件....

咁真係買番D簿褸!因HK將來都唔會太涷喇!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
228#
發表於 07-12-21 10:43 |只看該作者
有進一步消息, 我會通知你.

唔洗客氣.  我仔用親都會斷開一舊舊, 唔知係咪佢用力太大?
等你囡囡試用吓, 會唔會有咁既情況出現.
(不過真係擦得好乾淨的)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:36 發表

咁我的袋又有希望啦

funfun: 我代女女多謝你的擦膠, 佢搭mtr時已急不及代拆晒d膠紙啦!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
229#
發表於 07-12-21 10:45 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:40 發表
我驚行出街俾人打. c肥婆, 著成咁, 收x la.:tongue: :tongue:

cy,

邊個咁講你!我第1個出來

Rank: 5Rank: 5


3104
230#
發表於 07-12-21 10:45 |只看該作者
我都2點幾呀,不過我是由2點抱仔到2點半,衰仔玩野,醒左又不飲奶,晒左我的奶粉


原文章由 雪文 於 07-12-21 09:49 發表
我都好 呀, 昨日同C佬傾計傾到2點半

Rank: 6Rank: 6


6601
231#
發表於 07-12-21 10:46 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:42 發表
所以今年一件都冇買, 有d之前送咗俾人, 我以前d bun 執唔少

cy,

你下次掉褸,你話聲我聽呀!我去執呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
232#
發表於 07-12-21 10:46 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-12-21 10:45 發表
我都2點幾呀,不過我是由2點抱仔到2點半,衰仔玩野,醒左又不飲奶,晒左我的奶粉

yan,

辛苦你呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
233#
發表於 07-12-21 10:47 |只看該作者
ky

i-watch d錶好平je...幾百元有交易..買啦買啦....買來玩下囉~  見到佢d花樣, 巧開心架..:) :)

我開頭都係唸住買來玩下帶下, 點知帶帶下都幾年啦 , 屋企仲有兩隻未帶過既...帶慣左d野又唔捨得換, 又要買...唉......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
234#
發表於 07-12-21 10:48 |只看該作者
cy: 我未知今晚得唔得, 一陣覆你.

Rank: 6Rank: 6


6601
235#
發表於 07-12-21 10:49 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-21 10:47 發表
ky

i-watch d錶好平je...幾百元有交易..買啦買啦....買來玩下囉~  見到佢d花樣, 巧開心架..

我開頭都係唸住買來玩下帶下, 點知帶帶下都幾年啦 , 屋企仲有兩隻未帶過既...帶慣左d野又唔捨得換, 又要買...唉...... ...

多多:

我好少買錶,而家帶的都有7年!帶開有感情嘛!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
236#
發表於 07-12-21 10:51 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:43 發表

咁真係買番D簿褸!因HK將來都唔會太涷喇!

都會留意下!
尋晚返到屋企我一除鞋, 我老公見倒我對腳即時 +

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
237#
發表於 07-12-21 10:51 |只看該作者
我都試食過牛肉麵, 少少辣好好味 bor.
下次上深圳再買回港

Rank: 6Rank: 6


6601
238#
發表於 07-12-21 10:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:51 發表

都會留意下!
尋晚返到屋企我一除鞋, 我老公見倒我對腳即時 +

come come:

知道honey送咩禮物未呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
239#
發表於 07-12-21 10:55 |只看該作者
多多, 去工展會我無咩特別想買, 我只是心大心細買唔買honey,見佢咁少又咁貴, 要成仟銀, 我仲攞唔定主意, 點算呀:cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
240#
發表於 07-12-21 10:56 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 10:55 發表
多多, 去工展會我無咩特別想買, 我只是心大心細買唔買honey,見佢咁少又咁貴, 要成仟銀, 我仲攞唔定主意, 點算呀:cry:

雪雪:

咩honey呀?咁貴??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖