關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
221#
發表於 07-12-14 11:13 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-14 10:55 發表
琴晚同今朝try埋用呢隻野洗面, 今朝上粉都貼d   想買多樽tim

多多:

可唔可以post多次條link呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
222#
發表於 07-12-14 11:14 |只看該作者
咁我咪好前衛囉
我尋晚都係放晒手無理佢呀



原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:57 發表

咁小測計唔計入成績表內? 我都唔敢比女自己黎, 佢今之考試英,數都退步左!:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
223#
發表於 07-12-14 11:15 |只看該作者



原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:02 發表
小測唔計入成績表
早2日亞仔同我講想去補數學, 我以為佢咁勤力la, 原來佢話補中文個補習社有本手冊好靚gor wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
224#
發表於 07-12-14 11:17 |只看該作者
但我覺得今次份中文小測淺wor, 常識都淺, 因為我仔岩好多, 平時佢好鬼渣gar ma, 我驚考試個份深

咁你咪無得同亞女溫數學lor, 今次呢份小測都深深地, 我個仔個best fd得4分

如你聽日都無, 我聽日fax比你, 今日無係手
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 11:11 發表
我都係好辛苦先過到呢個心理關口,其實都唔知WORK唔WORK架,但無辦法啦我咩野方法都試過都唔得,只好咁做JA

數學我囡未派呀,不過都幾肯定會唔合格囉 中文就派左啦攞左個D返來 份PAPER好多無做到亞囡話D字唔識WOR,NO EYE SEE   ...

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-12-14 11:19 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
225#
發表於 07-12-14 11:23 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:08 發表

我女成日有得抄都抄錯

我女今次英文就係衰lee樣. 反而中文我對佢唔敢要求佢就好過上次少少 !

Rank: 6Rank: 6


6601
226#
發表於 07-12-14 11:23 |只看該作者
come come:

你consider吓 新Gucci個籃色+銀色,都好靚架!

你女學除數學成點呀?我女未學呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
227#
發表於 07-12-14 11:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 11:23 發表

我女今次英文就係衰lee樣. 反而中文我對佢唔敢要求佢就好過上次少少 !

我女中英數常都退哂大步!

Rank: 8Rank: 8


17382
228#
發表於 07-12-14 11:25 |只看該作者
份中文小測多左好多字,可能亞囡無心機睇,加上前一晚又比佢老豆趕左出門口等等,佢直情係好多無做囉,我覺得係佢唔想做多過唔識,因為重組句子有一題無做,填補又係咁,填ABC果D又係,不過我都無話佢因為我把口講左話唔理佢架MA

數,常都未派所以唔知佢做成回7,BUT你唔洗FAX比我啦,唔該曬先 ,因為我已經同佢講得好清楚唔會再理佢學業上既問題除非佢唔識OR想我幫佢溫,如果呢個時刻我又幫佢溫既話,佢就真係會食住我唔驚我唔幫佢溫書架啦,我會前功盡費...之後仲會慘過E+呀 所以我要企硬


原文章由 hoganmama 於 07-12-14 11:17 發表
但我覺得今次份中文小測淺wor, 常識都淺, 我驚考試個份深

咁你咪無得同亞女溫數學lor, 今次呢份小測都深深地, 我個仔個best fd得4分

如你聽日都無, 我聽日fax比你, 今日無係手
...

Rank: 5Rank: 5


2967
229#
發表於 07-12-14 11:26 |只看該作者
我返嚟la, 講緊muk
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
230#
發表於 07-12-14 11:27 |只看該作者
一齊努力呀KY


原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:24 發表

我女中英數常都退哂大步!

Rank: 5Rank: 5


4210
231#
發表於 07-12-14 11:27 |只看該作者
morning

尋晚老公3點先返屋企, 佢返到黎, 我都醒左, 咪陪下佢睇下電視, 我就食宵夜, and同佢講下亞仔d野:loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
232#
發表於 07-12-14 11:28 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-14 11:23 發表
come come:

你consider吓 新Gucci個籃色+銀色,都好靚架!

你女學除數學成點呀?我女未學呀!

係? 有無相比我睇下???
數~~我女未學, 佢而家d功課係例:  16+9x3=?
(學先x除後+-)

Rank: 6Rank: 6


8953
233#
發表於 07-12-14 11:28 |只看該作者
早晨~~~

今日下午老闆又可能返黎開會.

Rank: 8Rank: 8


17382
234#
發表於 07-12-14 11:29 |只看該作者
我,HOGANMA,KY 3個係度放梗

原文章由 cyclmama 於 07-12-14 11:26 發表
我返嚟la, 講緊muk

Rank: 5Rank: 5


2967
235#
發表於 07-12-14 11:30 |只看該作者
come, c6禽晚問亞仔仲muk又買玩具, 亞仔即答:唔關我事, 係ee話要送俾我.

佢其實不知幾想叫我買, 不過佢知我係唔會買,所以一聽到你問佢鐘意muk, 佢咪係度扮傻lor
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
236#
發表於 07-12-14 11:31 |只看該作者
咁咪好晚先訓


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-14 11:27 發表
morning

尋晚老公3點先返屋企, 佢返到黎, 我都醒左, 咪陪下佢睇下電視, 我就食宵夜, and同佢講下亞仔d野:loveliness: :loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
237#
發表於 07-12-14 11:31 |只看該作者
無做 佢真係找C
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 11:25 發表
份中文小測多左好多字,可能亞囡無心機睇,加上前一晚又比佢老豆趕左出門口等等,佢直情係好多無做囉,我覺得係佢唔想做多過唔識,因為重組句子有一題無做,填補又係咁,填ABC果D又係,不過我都無話佢因為我把口講左話唔理佢架MA

數,常 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
238#
發表於 07-12-14 11:31 |只看該作者
唔駛諗, 肯定 緊亞仔and亞女la
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 11:29 發表
我,HOGANMA,KY 3個係度放梗
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
239#
發表於 07-12-14 11:32 |只看該作者
我女琴日份中文文卷,佢話閱讀理解係關於環保,跟住問佢係街市點做到環保(除了文中說的之外),佢夠膽C答:叫D人唔好隨地拋tissue。 我丙佢話乜而家問你點去維持衛生呀!激C呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
240#
發表於 07-12-14 11:32 |只看該作者
should be : 咁咪好晚先訓
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 11:31 發表
咁咪好晚先訓
‹ 上一主題|下一主題