關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
221#
發表於 07-11-19 14:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:52 硐表

問下老公果日可唔可以早d返home湊女?????

個日我要去學校湊女, 老公冇O甘早收的呀. :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
222#
發表於 07-11-19 14:54 |只看該作者
咁你地咪要經黃崗返hk 我上次係黃崗搭大巴返藍田都係40分鐘左右,算好快


原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:49 硐表

我同fun梗係返啦, 係雪文唔返咋, 你一唔一齊呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
223#
發表於 07-11-19 14:54 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:53 硐表
點解唔叫包租婆的呢 ?

收倒.......包租婆

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
224#
發表於 07-11-19 14:55 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:54 硐表

個日我要去學校湊女, 老公冇O甘早收的呀. :cry:

oic:cry: , 咁下次啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
225#
發表於 07-11-19 14:56 |只看該作者
我住公屋ja

不過話時話減左2次息應該平左5百幾



原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:51 硐表

仲駛問 ? 收租婆!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
226#
發表於 07-11-19 14:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 14:54 硐表
咁你地咪要經黃崗返hk 我上次係黃崗搭大巴返藍田都係40分鐘左右,算好快

我唔知架, 由雪文帶路咋!!

Rank: 6Rank: 6


8953
227#
發表於 07-11-19 14:56 |只看該作者
未開聲借就關左個後門嘍.

Rank: 8Rank: 8


17382
228#
發表於 07-11-19 14:58 |只看該作者
:D :D :D

原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:54 硐表

收倒.......包租婆

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
229#
發表於 07-11-19 14:58 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:56 硐表
未開聲借就關左個後門嘍.

我都聽倒"關門"聲......

Rank: 8Rank: 8


17382
230#
發表於 07-11-19 14:59 |只看該作者
如果你地7點幾先上列深圳,等得食飯來又吹下水都起碼10點有多啦,趕去羅湖未必夠時間呱

原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:56 硐表

我唔知架, 由雪文帶路咋!!

Rank: 5Rank: 5


2967
231#
發表於 07-11-19 15:00 |只看該作者
女人好易有gei 念珠菌,不過我發覺得遲,所以咁trouble.
佢話係冷凍,將表面有問題果part清除,等佢生番新gei出嚟就ok,佢話類似換膚
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:32 硐表
cy, 保重啊. 醫生有冇話係咩事引致呢 ?
如果得幾分鐘, 係做電療嗎 ?
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
232#
發表於 07-11-19 15:01 |只看該作者
最有$梗係有樓收租個2位LA

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
233#
發表於 07-11-19 15:04 |只看該作者
唔係7點幾上, 係7點幾到.

返來可以行舊皇崗, 12點前我又包到二位妹妹可以返到香港.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 14:59 硐表
如果你地7點幾先上列深圳,等得食飯來又吹下水都起碼10點有多啦,趕去羅湖未必夠時間呱

Rank: 8Rank: 8


17382
234#
發表於 07-11-19 15:04 |只看該作者
我就係無ma所以先驚


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:56 硐表
未開聲借就關左個後門嘍.

Rank: 8Rank: 8


17382
235#
發表於 07-11-19 15:05 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:58 硐表

我都聽倒"關門"聲......

Rank: 6Rank: 6


8953
236#
發表於 07-11-19 15:06 |只看該作者
CY:念珠菌好少事.
妳係食藥的嗎 ? (我指每日一粒個D)
有D藥會呢類有副作用.

Rank: 5Rank: 5


2967
237#
發表於 07-11-19 15:06 |只看該作者
我就越窮越見鬼
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:43 硐表

世代不公平...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
238#
發表於 07-11-19 15:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-19 15:04 硐表
唔係7點幾上, 係7點幾到.

返來可以行舊皇崗, 12點前我又包到二位妹妹可以返到香港.

有你lee支盲公竹, 我又唔驚喎!!! (姐姐)

Rank: 6Rank: 6


8953
239#
發表於 07-11-19 15:09 |只看該作者
家下小肥羊連百佳超市都有得賣.
羊....真係O甘好食嗎 ?:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
240#
發表於 07-11-19 15:09 |只看該作者
梗係唔係la,不過每個人只負責自己個d account,我就要follow幾個sales gei account, but 人工最少.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:44 硐表


公司得佢一個sales?
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題