註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:52 硐表 問下老公果日可唔可以早d返home湊女?????
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:49 硐表 我同fun梗係返啦, 係雪文唔返咋, 你一唔一齊呀?????
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:53 硐表 點解唔叫包租婆的呢 ?
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:54 硐表 個日我要去學校湊女, 老公冇O甘早收的呀. :cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:51 硐表 仲駛問 ? 收租婆!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 14:54 硐表 咁你地咪要經黃崗返hk 我上次係黃崗搭大巴返藍田都係40分鐘左右,算好快
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:54 硐表 收倒.......包租婆
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:56 硐表 未開聲借就關左個後門嘍.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:56 硐表 我唔知架, 由雪文帶路咋!!
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:32 硐表 cy, 保重啊. 醫生有冇話係咩事引致呢 ? 如果得幾分鐘, 係做電療嗎 ?
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 14:59 硐表 如果你地7點幾先上列深圳,等得食飯來又吹下水都起碼10點有多啦,趕去羅湖未必夠時間呱
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:58 硐表 我都聽倒"關門"聲......
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:43 硐表 世代不公平...
原文章由 雪文 於 07-11-19 15:04 硐表 唔係7點幾上, 係7點幾到. 返來可以行舊皇崗, 12點前我又包到二位妹妹可以返到香港.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:44 硐表 公司得佢一個sales?