註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 09:16 硐表 好想快d放工
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 09:33 硐表 我睇下可唔可以22晚飛bangkok, 25號返, 因為23號學校旅行, 咁就可以帶埋亞仔去玩3日la ...
原文章由 雪文 於 07-11-9 09:26 硐表 今晚Hin_bb來唔到呀, 佢要返大陸做嘢.
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 21:53 硐表 佢話亞仔今年都未出去玩過, 如果去玩梗係要帶埋佢去la 佢真係一d情趣都無gar
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 21:54 硐表 hin_bb 又見你唔到添
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 09:58 硐表 hoganma: 得3日, side料d喎!!!!
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 09:00 硐表 雪文快d報料.係咪好happy呢
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 09:33 硐表 morning!!! I dont like Macau ar, 2人世界都無咩機會la c6 12月可能要出trip, 如果唔出trip, 我睇下可唔可以22晚飛bangkok, 25號返, 因為23號學校旅行, 咁就可以帶埋亞仔去玩3日la ...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 10:05 硐表 雪文: 你又掃左d乜野貨返黎呀??? 想同你講埋果隻2357我尋日放左啦, 賺倒ddddddd啦!!! (即刻買野用晒 )
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 10:15 硐表 即是話如果去得成泰國就唔去學校旅行 咁都好呀不過會趕dd
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 10:05 硐表 想同你講埋果隻2357我尋日放左啦, 賺倒ddddddd啦!!! (即刻買野用晒 )
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 10:13 硐表 食下野, 行下, 游下水lor, EK做特價, 夜機去夜機返, $2000/adult, $840 child fare, 唔收燃油附加費, 好抵wor
原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 10:20 硐表 有冇請俾料過你的同事食野呀?? (買左 d 咩??)
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:44 硐表 唉~~~痱茲直頭係我老友啦!!!(我老公話:tongue:)
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 10:21 硐表 聖誕都係lee個價錢?????
原文章由 smalle 於 07-11-9 10:25 硐表 頭先係另一topic 睇到話萬0有隻痱茲牙膏woo..