註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-10-13 11:16 硐表 我老公今日下午要返工.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 11:19 硐表 :cry: 咁就要你好趕咁返屋企帶亞妹去表演啦.
原文章由 雪文 於 07-10-13 11:46 硐表 come,昨日我走咗 410啦, $10.3 又好似講咗
原文章由 雪文 於 07-10-13 11:45 硐表 好眼瞓, 等陣趴係到瞓吓
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 11:50 硐表 等陣早D走得唔得呀???????????????
原文章由 雪文 於 07-10-13 12:02 硐表 我同同事講咗啦, 我閃啦. 我想約大家去觀塘個間xx打邊爐, 睇落幾好
子爵府
原文章由 雪文 於 07-10-13 11:13 硐表 hoganma,今日係屋企嗎 ?
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 12:15 硐表 官塘好味王我食過一次, OK啦, 但$$唔平, 我一家三口去食要$300埋單.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-13 12:45 硐表 我覺得幾好味 bor (手切牛肉) 不如約 10/18 (假期前)???
別墅
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 09:03 硐表 MORNING!!! 雪文: 一陣我CALL COURIER 送返張VIP 卡同個塞比試可以嗎?
原文章由 hoganmama 於 07-10-13 12:16 硐表 係ar, 岩岩亞仔學完跆拳, 星期一都放, 星期二先返工, 尋日個舊同事打黎吹水, 佢話我舊老闆星期二個秘書返工, 唔知咩款呢