關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
221#
發表於 07-9-28 22:41 |只看該作者
我找到 la,

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 21:53 硐表
唔係平時上果個網呀,係手冊最後果頁有個網扯,你跟住打果個網扯再入password就見到架啦

Rank: 8Rank: 8


17382
222#
發表於 07-9-29 01:24 |只看該作者
亞囡係我放工前做曬6樣功課 放工之後只係幫佢check功課簽下通告 我聽日可以有好多時間同佢溫書啦

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-9-29 01:47 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
223#
發表於 07-9-29 09:18 |只看該作者
各位早晨, 今日有無人返工 ?

我想同大家講唔好意思, 小悅同我都病咗, 佢大傷風加咳, 我就咳好多痰.  咁點去BBQ呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
224#
發表於 07-9-29 09:25 |只看該作者
淨係黎玩, 唔好食bbq野囉.....我book左場啦!!!

原文章由 雪文 於 07-9-29 09:18 硐表
各位早晨, 今日有無人返工 ?

我想同大家講唔好意思, 小悅同我都病咗, 佢大傷風加咳, 我就咳好多痰.  咁點去BBQ呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
225#
發表於 07-9-29 09:32 |只看該作者
我知呀, 温完你地昨日講D嘢, 大家咁好興致我都好想參加.  加上上次又無到    剛才我同我老公講 ( 佢放假), 不如個日佢都去, 帶小朋友玩ball同踏單車, 到Lunch我哋一家四口去飲茶唔BBQ.  佢話咁有咩意思, 大人無所謂 小朋友實唔肯.

come,我都係好想去加.  

原文章由 come爸嘩 於 07-9-29 09:25 硐表
淨係黎玩, 唔好食bbq野囉.....我book左場啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
226#
發表於 07-9-29 09:33 |只看該作者
morning

我係屋企 傾一陣就走啦:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
227#
發表於 07-9-29 09:34 |只看該作者
come , 我同小悅出去睇醫生, 等陣去基法家長會.  我再call 你.

88

Rank: 8Rank: 8


17382
228#
發表於 07-9-29 09:36 |只看該作者
睇下呢2日有無好d先囉


原文章由 雪文 於 07-9-29 09:32 硐表
我知呀, 温完你地昨日講D嘢, 大家咁好興致我都好想參加.  加上上次又無到    剛才我同我老公講 ( 佢放假), 不如個日佢都去, 帶小朋友玩ball同踏單車, 到Lunch我哋一家四口去飲茶唔BBQ.  佢話咁有咩意思, ...

Rank: 8Rank: 8


17382
229#
發表於 07-9-29 09:41 |只看該作者
comecome

我出街食早餐啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
230#
發表於 07-9-29 09:42 |只看該作者
安排一齊黎玩吓啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-29 09:36 硐表
睇下呢2日有無好d先囉

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
231#
發表於 07-9-29 09:57 |只看該作者
come,
你自己有決定參加幾時 jazz 班?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
232#
發表於 07-9-29 10:05 |只看該作者
我家姐尋日上左去想報名, 個女仔話要上網報名做會員, 咁佢走左無報到啦, 而家應該做左會員先, 再上去報11月課程.

原文章由 funbabyhk 於 07-9-29 09:57 硐表
come,
你自己有決定參加幾時 jazz 班?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
233#
發表於 07-9-29 10:09 |只看該作者
要上網報名? 果度都有部電腦提供給大家用的.
原文章由 come爸嘩 於 07-9-29 10:05 硐表
我家姐尋日上左去想報名, 個女仔話要上網報名做會員, 咁佢走左無報到啦, 而家應該做左會員先, 再上去報11月課程.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
234#
發表於 07-9-29 10:14 |只看該作者
我都報了下一個 course (11/1 開始)
come, 你同 katiekma, love 佢地係咪約埋一齊打算報同一班?
原文章由 funbabyhk 於 07-9-29 10:09 硐表
要上網報名? 果度都有部電腦提供給大家用的.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
235#
發表於 07-9-29 10:23 |只看該作者
我差不多要走人了, 因回學校上家長會, 886

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
236#
發表於 07-9-29 10:26 |只看該作者
fun: 唔知呀, 我家姐尋日自己上去攪, 我去開家長會嘛!

原文章由 funbabyhk 於 07-9-29 10:14 硐表
我都報了下一個 course (11/1 開始)
come, 你同 katiekma, love 佢地係咪約埋一齊打算報同一班?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
237#
發表於 07-9-29 10:28 |只看該作者
星期一見啦, 88888888888888888888
原文章由 funbabyhk 於 07-9-29 10:23 硐表
我差不多要走人了, 因回學校上家長會, 886

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
238#
發表於 07-9-29 10:53 |只看該作者
我女默中文拚音, 唔單止要寫出個聲母韻母, 仲要寫埋個聲調 救命呀....lee d 我唔曉架!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
239#
發表於 07-9-29 15:18 |只看該作者
真系要去補習先织。

原文章由 come爸嘩 於 07-9-29 10:53 硐表
我女默中文拚音, 唔單止要寫出個聲母韻母, 仲要寫埋個聲調 救命呀....lee d 我唔曉架!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
240#
發表於 07-9-29 17:24 |只看該作者
bbq我c6都應該黎, 我係咁二問下佢之麻, 費時掉低佢咁, 佢竟然話是但, 不過是但之後又呢又路

c6 : 11點燒好熱gor wor
me : 咁第二日要返工返學咪早d lor
c6 : 咁有無野 "姐" gar
me :
c6 : 咁係咪晒住gar
me :
忍左一陣
me : 你怕熱, 咪x去燒lor
dead air.........
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖