註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 21:53 硐表 唔係平時上果個網呀,係手冊最後果頁有個網扯,你跟住打果個網扯再入password就見到架啦
返回頂部
伯爵府
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-9-29 09:18 硐表 各位早晨, 今日有無人返工 ? 我想同大家講唔好意思, 小悅同我都病咗, 佢大傷風加咳, 我就咳好多痰. 咁點去BBQ呀
原文章由 come爸嘩 於 07-9-29 09:25 硐表 淨係黎玩, 唔好食bbq野囉.....我book左場啦!!!
原文章由 雪文 於 07-9-29 09:32 硐表 我知呀, 温完你地昨日講D嘢, 大家咁好興致我都好想參加. 加上上次又無到 剛才我同我老公講 ( 佢放假), 不如個日佢都去, 帶小朋友玩ball同踏單車, 到Lunch我哋一家四口去飲茶唔BBQ. 佢話咁有咩意思, ...
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-29 09:36 硐表 睇下呢2日有無好d先囉
原文章由 funbabyhk 於 07-9-29 09:57 硐表 come, 你自己有決定參加幾時 jazz 班?
原文章由 come爸嘩 於 07-9-29 10:05 硐表 我家姐尋日上左去想報名, 個女仔話要上網報名做會員, 咁佢走左無報到啦, 而家應該做左會員先, 再上去報11月課程.
原文章由 funbabyhk 於 07-9-29 10:09 硐表 要上網報名? 果度都有部電腦提供給大家用的.
原文章由 funbabyhk 於 07-9-29 10:14 硐表 我都報了下一個 course (11/1 開始) come, 你同 katiekma, love 佢地係咪約埋一齊打算報同一班?
原文章由 funbabyhk 於 07-9-29 10:23 硐表 我差不多要走人了, 因回學校上家長會, 886
原文章由 come爸嘩 於 07-9-29 10:53 硐表 我女默中文拚音, 唔單止要寫出個聲母韻母, 仲要寫埋個聲調 救命呀....lee d 我唔曉架!!!
子爵府