關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 33
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 33 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
221#
發表於 07-9-19 10:14 |只看該作者
你屋企幾點食完飯, 我哋要 8-8點半

原文章由 funbabyhk 於 07-9-19 10:10 硐表
我仔一樣好鐘意睇電視,晚晚要等食完飯才肯去做功課 (當然又係要叫幾次才會行埋檯:evil: )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
222#
發表於 07-9-19 10:17 |只看該作者
fun,我填咗9點3參加個講座呀, 我成朝都會係到.  你有咩要問呀, 我可以代問, 如你趕唔到 .


原文章由 funbabyhk 於 07-9-19 10:14 硐表
雪雪, 9/29 你會否一早到學校?  家長會 11:30-12:30, 回條我填了會出席, 到時睇吓可唔可以提早走人趕去油塘

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
223#
發表於 07-9-19 10:19 |只看該作者
今朝比較多野攪, 我老細後日飛啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
224#
發表於 07-9-19 10:20 |只看該作者
驚姐....

原文章由 雪文 於 07-9-19 10:10 硐表
唔會掛, 我話明我媽去一個月或者提前, 唉.......
希望呢個月快D過去啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
225#
發表於 07-9-19 10:20 |只看該作者
係呀, 俾人湊唔可以要求人地點樣..點樣gar, 我有工人都冇要求佢幫手教仔, 只要睇住唔好俾佢整親已經好好.

昨日睇件單新聞後, c6話要講俾工人聽, 仔仔如果發脾氣, 都要在客廳, 不可以俾佢入房,厨房及厠所.

原文章由 雪文 於 07-9-19 10:13 硐表
係呀, 你話得啱呀.  唔可以要求咁高囉, 好似我咁, 個亞太屋企我都未上過, 佢個仔放學睇唔睇電視我唔敢問.  心諗佢肯幫我已謝天謝地, 仲可以要求D咩.

又有些沖動想返屋企做師奶, 當然係諗吓.

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
226#
發表於 07-9-19 10:23 |只看該作者
C 啦, 我仔動不動就大喊, 我前幾日仲話佢, 人哋細皓皓喊都忍住走入廁所喊, 你要學吓睇場所啦

咁而家點呀

原文章由 funbabyhk 於 07-9-19 10:20 硐表
係呀, 俾人湊唔可以要求人地點樣..點樣gar, 我有工人都冇要求佢幫手教仔, 只要睇住唔好俾佢整親已經好好.

昨日睇件單新聞後, c6話要講俾工人聽, 仔仔如果發脾氣, 都要在客廳, 不可以俾佢入房,厨房及厠所. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
227#
發表於 07-9-19 10:23 |只看該作者
講個Good News :

我老公10月9日補假, 佢帶二個去QM

咁我剛才打去健康院, 話10月8日我都係唔得閑, 想約11月我老公放大假的日子.

點知佢話我听, 9月28日有位wor, 咁真係好啦. 我個日放假可以帶囡見姑娘, 湊埋仔.   但可以一早帶佢哋入吓  OP.  如果我仔乖的話.

[ 本文章最後由 雪文 於 07-9-19 10:25 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
228#
發表於 07-9-19 10:24 |只看該作者
agree,所以我好彩同妹妹住得咁近而佢又要睇住佢個囡,我都係順便姐 其實做c9都無咩著數除非搵既人工唔高另計:-|

原文章由 雪文 於 07-9-19 10:13 硐表
係呀, 你話得啱呀.  唔可以要求咁高囉, 好似我咁, 個亞太屋企我都未上過, 佢個仔放學睇唔睇電視我唔敢問.  心諗佢肯幫我已謝天謝地, 仲可以要求D咩.

又有些沖動想返屋企做師奶, 當然係諗吓.

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
229#
發表於 07-9-19 10:24 |只看該作者
我都是差唔多 lee 個時間, 通常阿仔會話 9點開始做 law
你仔仔幾點瞓? 昨晚至電會否太夜
原文章由 雪文 於 07-9-19 10:14 硐表
你屋企幾點食完飯, 我哋要 8-8點半

Rank: 8Rank: 8


17382
230#
發表於 07-9-19 10:26 |只看該作者
工人就更加唔洗指意啦,但求溫飽唔好俾佢整親已經ok啦

原文章由 funbabyhk 於 07-9-19 10:20 硐表
係呀, 俾人湊唔可以要求人地點樣..點樣gar, 我有工人都冇要求佢幫手教仔, 只要睇住唔好俾佢整親已經好好.

昨日睇件單新聞後, c6話要講俾工人聽, 仔仔如果發脾氣, 都要在客廳, 不可以俾佢入房,厨房及厠所. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
231#
發表於 07-9-19 10:28 |只看該作者
雪文: 你睇下LEE2日仲有無可能搵倒其他人幫倒手啦!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
232#
發表於 07-9-19 10:28 |只看該作者
我哋希望亞仔 9點半-10點上床的, 但當然唔可能啦.

昨日唔會太夜, 我准備沖涼.   沖涼出來仲同佢黙咗P3頁的英文句子才瞓.

我想贊吓佢哋的英文老師, 將D句子print出來貼在書到, 佢好細心, 知道小朋友會抄錯抄漏, 我仔就係囉.

Funfun, 我PM我屋企電話俾你,你下次可叫仔仔直接打過去.

原文章由 funbabyhk 於 07-9-19 10:24 硐表
我都是差唔多 lee 個時間, 通常阿仔會話 9點開始做 law
你仔仔幾點瞓? 昨晚至電會否太夜

Rank: 8Rank: 8


17382
233#
發表於 07-9-19 10:29 |只看該作者
長咀囉(大大力)我囡都會架,我咪長佢咀囉,我會話你越哭我就越大力,仲要係講得出做得到

原文章由 雪文 於 07-9-19 10:23 硐表
C 啦, 我仔動不動就大喊, 我前幾日仲話佢, 人哋細皓皓喊都忍住走入廁所喊, 你要學吓睇場所啦

咁而家點呀

Rank: 8Rank: 8


17382
234#
發表於 07-9-19 10:30 |只看該作者
咪好囉唔洗走來走去


原文章由 雪文 於 07-9-19 10:23 硐表
講個Good News :

我老公10月9日補假, 佢帶二個去QM

咁我剛才打去健康院, 話10月8日我都係唔得閑, 想約11月我老公放大假的日子.

點知佢話我听, 9月28日有位wor, 咁真係好啦. 我個日放假可以帶囡見姑娘, 湊埋仔.   ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
235#
發表於 07-9-19 10:30 |只看該作者
我都同 c6 講, 唔會啩, 阿仔唔會既.
c6答, 不過唔知果個媽咪在電話中同佢講過咩說話而導致個青少年會做出這個傻事. 佢都話阿仔既性格唔會, 只會被人罵完都會繼續打機. (睬你都傻... )
原文章由 雪文 於 07-9-19 10:23 硐表
C 啦, 我仔動不動就大喊, 我前幾日仲話佢, 人哋細皓皓喊都忍住走入廁所喊, 你要學吓睇場所啦

咁而家點呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
236#
發表於 07-9-19 10:33 |只看該作者
今日才和亞囡幼稚園校長呻, 佢話佢真係幫我唔到, 佢哋唔可以收超過7yrs的小朋友.

無計, 要靠自己啦, 我以後一定要努力係油塘認識多D唔使返工的太太.  我再留意吓.

原文章由 come爸嘩 於 07-9-19 10:28 硐表
雪文: 你睇下LEE2日仲有無可能搵倒其他人幫倒手啦!:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
237#
發表於 07-9-19 10:34 |只看該作者
我仔要差不多 11點才上床  

原文章由 雪文 於 07-9-19 10:28 硐表
我哋希望亞仔 9點半-10點上床的, 但當然唔可能啦.

昨日唔會太夜, 我准備沖涼.   沖涼出來仲同佢黙咗P3頁的英文句子才瞓.

我想贊吓佢哋的英文老師, 將D句子print出來貼在書到, 佢好細心, 知道小朋友會抄錯抄漏, 我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
238#
發表於 07-9-19 10:35 |只看該作者
今朝我女先比我, 一來返緊學, 二來係街度已經唔太燥狂架啦, 上左小二(唔知係咪成個暑假係我媽度)發覺佢D態度越來越囂張, 成日懶醒懶煩咁, 上次係藍田我已經想出聲, 佢對我媽D態度唔好, 不過見我媽已經話佢我就唔加把咀埋去, 唔想一下子個個針對住佢, 不過我已經變臉我女係睇倒.
我話再有咁樣情況發生我會將件事寫落手冊度.





[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-9-19 10:38 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
239#
發表於 07-9-19 10:36 |只看該作者
9點先開始做功課 咁放左學到9點果段時間係屋企做咩

原文章由 funbabyhk 於 07-9-19 10:24 硐表
我都是差唔多 lee 個時間, 通常阿仔會話 9點開始做 law
你仔仔幾點瞓? 昨晚至電會否太夜

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
240#
發表於 07-9-19 10:36 |只看該作者
又冇問吓 AMY 識唔識 d 熟街坊?
原文章由 雪文 於 07-9-19 10:33 硐表

無計, 要靠自己啦, 我以後一定要努力係油塘認識多D唔使返工的太太.  我再留意吓.

...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖