關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
221#
發表於 07-8-8 11:34 |只看該作者
咁下次啦, 我同埋屋企人一齊食, 因亞媽, 老公都會上船參觀.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 11:30 發表
我沒所謂, 以為你地約左 lee 日.

Rank: 8Rank: 8


17382
222#
發表於 07-8-8 11:35 |只看該作者
向海既話=東南,
向秀X坪=向N

PS:大約JA

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:32 發表
向西咪好熱? 點樣知我屋企向邊? 我屋企但好似向東南

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
223#
發表於 07-8-8 11:38 |只看該作者
就算1x萬都要架啦, 自己屋, 想點整就點整, 整完住得舒舒服服都係自己同家人, 抵架!!!!

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:26 發表
我諗住裝修要1x萬咋  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
224#
發表於 07-8-8 11:40 |只看該作者
我個邊向海gei睇日落, 係咪即是向西?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 11:35 發表
向海既話=東南,
向秀X坪=向N

PS:大約JA

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
225#
發表於 07-8-8 11:48 |只看該作者
係. 想像都好好view

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:40 發表
我個邊向海gei睇日落, 係咪即是向西?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
226#
發表於 07-8-8 11:50 |只看該作者
我而家間屋只裝咗幾萬, 諗住租的.  如果以後佢賣俾我, 就再裝修.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 11:38 發表
就算1x萬都要架啦, 自己屋, 想點整就點整, 整完住得舒舒服服都係自己同家人, 抵架!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
227#
發表於 07-8-8 11:52 |只看該作者
4 個

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 11:29 發表

除非我地生多4個小朋友啦:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
228#
發表於 07-8-8 11:56 |只看該作者
咁你屋企個view咪好正!

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:40 發表
我個邊向海gei睇日落, 係咪即是向西?

Rank: 8Rank: 8


17382
229#
發表於 07-8-8 12:04 |只看該作者
應該係 你屋企個VIEW咪好正


原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:40 發表
我個邊向海gei睇日落, 係咪即是向西?

Rank: 8Rank: 8


17382
230#
發表於 07-8-8 12:06 |只看該作者
我都係,用左好似唔夠8萬(家電唔計)

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-8 11:50 發表
我而家間屋只裝

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
231#
發表於 07-8-8 12:08 |只看該作者
請問你地知唔知旅行社開茶會大約開幾耐倒架???
星期五12:15pm, 我睇下自己去定叫我媽同我去好.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
232#
發表於 07-8-8 12:10 |只看該作者
我就係唔係望海, 所以我估我屋企係向東, 因為岩岩對面ma
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 12:04 發表
應該係 你屋企個VIEW咪好正

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
233#
發表於 07-8-8 12:10 |只看該作者
咁咪即係6-8萬=豪裝囉, 幾時請我上你屋企參觀下咁呀? 你住幾多樓?

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 12:06 發表
我都係,用左好似唔夠8萬(家電唔計)

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-8 11:50 發表
我而家間屋只裝

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
234#
發表於 07-8-8 12:12 |只看該作者
我個時裝修左12, 無換鋁窗, 點知個窗勁漏水, 不過無理la, 要換好大工程, 遲多幾年有$先再裝修過
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 12:06 發表
我都係,用左好似唔夠8萬(家電唔計)

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-8 11:50 發表
我而家間屋只裝

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
235#
發表於 07-8-8 12:15 |只看該作者
窗台滲水可大可小喎, 咁d墻身有無黑晒????

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 12:12 發表
我個時裝修左12萬, 無換鋁窗, 點知個窗勁漏水, 不過無理la, 要換好大工程, 遲多幾年有$先再裝修過

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
236#
發表於 07-8-8 12:22 |只看該作者
點之黑ar, luck晒灰添ar, 但如果換窗, 要再油油, 好大工程ar
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 12:15 發表
窗台滲水可大可小喎, 咁d墻身有無黑晒????

Rank: 8Rank: 8


17382
237#
發表於 07-8-8 12:22 |只看該作者
以我為例,我間屋係4-6人單位,
而我地本身得3個人=夠住
如我生多3個都係得6人都未OVER佢地個STANDARD
生4個就唔同啦7個人佢要比間大既我啦


原文章由 雪文 於 07-8-8 11:52 發表
  4 個

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
238#
發表於 07-8-8 12:24 |只看該作者
點解會俾咁大單位你加 ????

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 12:22 發表
以我為例,我間屋係4-6人單位,
而我地本身得3個人=夠住
如我生多3個都係得6人都未OVER佢地個STANDARD
生4個就唔同啦7個人佢要比間大既我啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
239#
發表於 07-8-8 12:31 |只看該作者
come, 再confirm, 你是否要 b ??

A.  半島迷你奶黃月餅禮盒
     (每盒內裝八件奶黃月餅)

B. 半島特賞雙輝迷你月餅禮盒
    (每盒內裝四件奶黃月餅及四件蛋黃蓮蓉月餅)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
240#
發表於 07-8-8 12:31 |只看該作者
係架, 如果住緊係度又要裝修係超煩架!!!

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 12:22 發表
點之黑ar, luck晒灰添ar, 但如果換窗, 要再油油, 好大工程ar
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖