關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
201#
發表於 07-2-2 09:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Miholo:

哈哈...真係難為左你 , 咁夜上黎bk, 都仲要你睇咁多野 .

尋日佢已經轉左做肚痾, 痾左成5次, 點知尋晚半夜再咳到嘔, 攪到我成個人彈起身, 又要幫佢換衫又要換床單, 真係好麻煩, 本身答應今朝七點叫大女起床, 因佢要同daddy去平台跑步, 段練好個身體, 但我真係起唔到起, 點知叫個女起身返學時, 佢嬲我無叫佢起身跑步 , 真係想cccc....
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
202#
發表於 07-2-2 09:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

原來你係在職媽媽呀? 我尋日先響到想緊呢個問題, 我見你好多時都響bk同我地傾計, 仲以為你生左細仔之後就無做野tim  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
203#
發表於 07-2-2 09:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我老公都有叫我不好做野, 但我不捨得份工. 自私啲講, 我係公司才咁悠閑, 一放假我就周身不得閑啦. 依家係婆婆同工人湊大細B, 有婆婆幫手, 所以仲可以做多幾年.

係呀, 我都想問下你個工人好不好呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
204#
發表於 07-2-2 10:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

呢個係我第二個工人, 第一個位就鍾意做家務, 但照顧小朋友就無咁好奈性, 不過個時得大女一個我就無所謂, 後來完約我就換依家呢個, 因我已有左妹妹, 所以要搵個識帶小朋友的, 後來去到僱傭中心發覺依家個工人之前都做過兩個家庭, 都係要帶小朋友的, 一個家庭有五個小朋友都係佢自己帶, 而對上個家庭就響星加坡, 有兩個小朋友其中一個仲要係智商及行動有問題的, 所以我覺得佢應該唔錯, 事實上我對佢帶小朋友個方面都好滿意, 有時見到細女唔適服, 我自己都未喊, 佢竟然喊左先, 攪到我都唔知點, 而且兩個女都肯跟佢.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
205#
發表於 07-2-2 14:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你係咪要晚上先可以上網架

其實我仔仔佢好鐘意玩,成日做功課同串字都好大意,我咪要勤力d同佢温囉,   

Rank: 4


988
206#
發表於 07-2-2 14:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA

我都覺得返工重舒服過湊仔,你就醒目,我就係聽我老公講,為咗仔仔唔要份工,家陣己經洗濕咗個頭,無得返轉頭   

Rank: 3Rank: 3


365
207#
發表於 07-2-2 15:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyung,

信義會係坑口個頭, 好近我仔仔間英皇幼稚園, 個副校長都幾推介信義會架, 你睇完仲有咩意見呀?
來跟如再有開放日, 我都想去睇下...

有無其他家長來跟會去參觀小學架?
不如一齊去...又可以一齊留意下..幾時有開放日.. ^^

alkyng 寫道:
halaha:

真係呀, 我之前交左統一派位份form後, 見到樓下個媽咪,佢都向我投訴學校唔好 . 信義會響邊我已經唔記得左 , 不過佢係我第一間參觀的小學, 所以好有印象覺得唔錯, 而且升中又好   

Rank: 3Rank: 3


225
208#
發表於 07-2-2 16:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

想問你地知唔知寶琳個一間梁潔華ok嗎?
thanks!

Rank: 5Rank: 5


2422
209#
發表於 07-2-2 18:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo

信義會係我第一間參觀的學校, 我覺得學校舉辦得唔錯, 令家長可以易於明白學校, 我知呢間學校升中都唔錯的.

多愁善感:

我樓下有個小朋友讀梁xx小學, 佢媽咪同我講間學校都幾多功課, 不過佢就唔鍾意學校一樣野, 就係如果梁xx學生代表學校出去參加比賽而miss左上課, 學校係唔會安排再教番佢地
, 所以個位媽咪覺得, 學生幫學校參賽拎獎, 但換來就係要自己追番d功課.

呢間係一條龍學校, 佢間中學d學生中午食lunch時, 我見佢地比起其他學校d學生都仲算乖, 不會響商場亂走亂叫.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
210#
發表於 07-2-2 19:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

靚媽們:
我今日睇完一本叫做[我的6歲孩子]初入小學的新鮮人,睇到一句話6歲孩子他以他的新能力為傲,彷彿新大陸是他發現似的    我真係有共明,笑到噴飯.   

Rank: 4


988
211#
發表於 07-2-2 20:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我想問下你,你女女幼稚園考試通常考d乜野, thx~

Rank: 5Rank: 5


2422
212#
發表於 07-2-2 23:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

中 : 讀本 / 兒歌 / 故事 / 寫字
        試卷有: 連句子 / 重組句子 / 造句 / 標點 / 填充
英 : 讀本 / 會話 / 詩歌 / 寫字
        試卷有 : 重組句子 / 填充 / 連線 / on, in, under分別
數 : 一打及半打分別 / First - Tenth / 加減數
常 : 好難話你知, 都係圍繞生活常識
另外 : 美勞 / 音樂 / 體能

你一日可以睇完一本書 , 你好犀利呀 , 唔怪之得今日無見你上bk啦, 如果係我睇到下午實忍唔住去瞓覺 .

我已決定唔再比大女去公文了, 而且都未必去學"學林數", 因尋日落去間舖到睇時, 個形式同公文差不多, 不過仲貴過公文要成550元, 但時間就會一個鐘, 佢地比左d功課我睇, 我覺得同響書局個d補充練習無乜分別, 所以最後我去左書局買左幾本由學林出版0既補充練習返來自己教個女做   .


~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
213#
發表於 07-2-3 00:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo / yeeli:

嘩...你地約埋架 , 頭先都唔見你地上黎, 轉個頭就一齊到 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
214#
發表於 07-2-3 00:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

嘩,原來你女女幼稚園咁深,好似小一咁
其實本書好薄咋   
我都想買補充練習,學林出版0既補充練習幾多錢 係商務買
你女女好返    

Rank: 3Rank: 3


280
215#
發表於 07-2-3 00:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我白天工作(但只可在午餐時看看),放工回家當然是一人keep一個小朋友 待他們全休息便來開心下..ha ha

alkyng
妳大女報告okay嗎 ? 看妳像身體好些  
嘻嘻 小孩子便是這樣覺得已托妳幫她做事但妳做不到便很不開心了, 我仔仔也是
:tongue:

Rank: 3Rank: 3


280
216#
發表於 07-2-3 00:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng & yeeli

我近日多出外吃飯, 便晚了上來bk, 但我又要走了
因明天仍要上班.

   bye bye

Rank: 4


988
217#
發表於 07-2-3 00:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我今晚可以玩耐d你咁快要走,goodnight
MIHOLO 寫道:
alkyng & yeeli

我近日多出外吃飯, 便晚了上來bk, 但我又要走了
因明天仍要上班.

   bye bye

Rank: 5Rank: 5


2422
218#
發表於 07-2-3 01:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我d補充練習響中華書局買的, 大概三十多至四十多元一本, 我都係尋日去買練習時先發覺原來我個女依家d課程咁貼近小一.

miholo:

我已好好多了, 不過呢幾晚半夜個細女都嘔, 所以攪到瞓得唔好, 加上佢仲係有痾, 而且個肚仲有好多風, 個肚摸落去硬硬地的.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
219#
發表於 07-2-3 01:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

唔記得同你講, 我都要去瞓了, goodnight
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
220#
發表於 07-2-3 01:10 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你女女重有嘔,都好幾日,咁咪瘦晒, 希望佢快d好返,咁大女好返未
我想去書局睇完人地d練習,跟住返屋企自己整比仔仔做,係咪好衰   

嘩,咁夜要瞓,聽日見,goodnight
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖