關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
201#
發表於 06-11-18 22:15 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

放心,有我d個肥田,照顧大肚婆無難道!!!哈哈哈!

星期一除咗同佢地講,睇吓有咩方法之外,等我問吓佢地有無興趣同大肚婆BBQ啦!等你生之前RELAX吓啦!當陪吓我啦!大家face to face 'son'吓!

k_wong7 寫道:
mic823,
好呀, 你試下講下, 會唔會可以改善下, 如果到時, 要開家長會, 我一定去呀, 而且我唸我果班有d媽咪都會出席.

另外, 如果生之前有活動, 我應該都盡量會去, 我都想同個仔玩下, 另外, 有你係度, 你都會照顧下我呢個倫盡架大肚婆的.

係呀, 依家真係好墜, 仲成日想去洗手間, 不過辛苦係辛苦, 反而如果佢太早, 我又係擔心, 我個仔佢果時就遲左幾日.  唔知呢個寶寶又點呢? 最好係準時啦,預產期係27dec,  我希望係佢出黎前搵到個工人, 唔使老公同阿媽甘辛苦
k_wong7



[quote]
mic823 寫道:
morning,

k_wong7,
我星期一試吓同佢地講,睇吓有咩方法啦!

到時,你唔去,我幫你照顧你仔啦!(我諗你老公要返工!)況且,我同你仔咁熟,        唔洗擔心喎!佢都要relax嘛!

你預產期係邊日呀?!我細仔嗰時,挓得好辛苦,成日都好似想生咁(心想)!仲要成日sick leave呀! 成日同佢講,你乖啦!快d出黎同哥哥玩啦!唉!佢結果好幫忙咁早咗4 日,仲要生得耐過哥哥呀!(沒有想嚇你的意思呀!)
[/quote]

Rank: 4


916
202#
發表於 06-11-19 10:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

幾日沒上來,似乎大家的話題多著好多喔。
你們已經約好著去BBQ啊?我就唔去得了,因為個B女仲係飲母奶,去趁街都好麻煩,等她大D再同你地一起開心下啦。不過,都希望你地玩得開心,如果有影像,Post給我看,可以看下都開心嘛!     

Rank: 4


916
203#
發表於 06-11-19 10:58 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

[quote]
k_wong7 寫道:
甘多位早晨.
MIC823, GIGI, 如果你地識PTA D 家長, 其實可唔可以同佢反映下, 希望佢地可以同學校方面商討下, 改善一下, 等我地D家長同小朋友唔使甘辛苦, 不竟佢地都係一年班, 其實壓力都幾大. 而且學校呢樣又計分, 果樣又話計分, 唔做又唔得, 對一個小一小朋友呢講, 其實真係無時間休息同娛樂.  [quote]




我都贊成你的講法,細細個讀書讀到怕,未來仲有起碼10幾年要讀,甘樣捱法,就算聰明仔都會讀傻啦。

Rank: 4


724
204#
發表於 06-11-19 11:06 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Woo-baby,

我地未去,不過有咁打算!

係呀!其實佢地真係好大壓力!!
Woo-baby 寫道:
[quote]
k_wong7 寫道:
甘多位早晨.
MIC823, GIGI, 如果你地識PTA D 家長, 其實可唔可以同佢反映下, 希望佢地可以同學校方面商討下, 改善一下, 等我地D家長同小朋友唔使甘辛苦, 不竟佢地都係一年班, 其實壓力都幾大. 而且學校呢樣又計分, 果樣又話計分, 唔做又唔得, 對一個小一小朋友呢講, 其實真係無時間休息同娛樂.  [quote]




我都贊成你的講法,細細個讀書讀到怕,未來仲有起碼10幾年要讀,甘樣捱法,就算聰明仔都會讀傻啦。

Rank: 5Rank: 5


1998
205#
發表於 06-11-19 21:22 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
甘就由你統籌啦, 不過, 你知我依家啦, 又倫盡, 又未有工人, 如果係你要早d同我講, 我都知我比較煩啦, 唔好意思, 遲d生左同搵到工人應該無甘煩.
woo-baby,
你b女依家幾大呀 ? 你同mic823都好叻呀, 又要湊大, 又要湊細, 真係好好野, 依家一個都覺得好多野要理(其實已經唔使我理, 都係daddy做(包括check功課, 溫書等)所以我覺得你地仲辛苦過返工.
k_wong7

Rank: 4


916
206#
發表於 06-11-19 22:24 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7 寫道:
mic823,
甘就由你統籌啦, 不過, 你知我依家啦, 又倫盡, 又未有工人, 如果係你要早d同我講, 我都知我比較煩啦, 唔好意思, 遲d生左同搵到工人應該無甘煩.
woo-baby,
你b女依家幾大呀 ? 你同mic823都好叻呀, 又要湊大, 又要湊細, 真係好好野, 依家一個都覺得好多野要理(其實已經唔使我理, 都係daddy做(包括check功課, 溫書等)所以我覺得你地仲辛苦過返工.
k_wong7


個女依家就6個月大,其實都幾辛苦ge,我老公平時又係大陸工作,等到星期五晚先會返來同仔女happy hour,雖然如此,我由個仔開學到依家,我已經慢慢調適自己的心態,就是盡量把緊張、求好心切的要求調整到個仔可以負荷的標準之內,我老公講過一句說話,讓我有這樣的釋懷,他講:我們讀得書也讀得不是太多,不過我們也沒變壞,一樣可以自給自足,我們一樣也是這麼快樂的生活。想想也是,自己也曾這麼走過來,如果年紀細細就受到讀書的壓力壓得喘不了氣,這樣下去,不但失去『學』的樂趣,最終也會失去『學』的興趣。所以告訴自己,盡量把親子之間的關係放在分數成績的上面,我也發現我跟他﹝仔﹞都會比較快樂。
(講真一句,如果唔這麼想,可能我只有教個仔都會教到看精神科醫生,真係好大壓力ge。﹞

Rank: 4


724
207#
發表於 06-11-19 22:56 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k-wong7,

你覺得星期六定星期日好呀?!地點有咩打算呀?!

Woo_baby,

我真係真係要學你去relax自己呀!我真係好大壓力!個細成日要我(哥哥覺得佢hold住我,成日吃醋!)個大其實係好叻,好獨立,仲有好多野都係佢教細佬,幫細佬!但係,只要佢到唔到我的要求or頂嘴(對我唔尊重-說話上)我就一定會鬧佢甚至會打佢.所以我真係要學吓relax.不過我都會用同一方法去對細佬!

相信你要照顧兩個都好辛苦喎!!你平日點relax呀?

Rank: 5Rank: 5


1998
208#
發表於 06-11-20 09:09 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
GOOD MORNING. 其實星期六下午就應該最好, 玩完, 星期日有得休息, 不過我唸好多小朋友D課外活動都係呢日, (包括我), 所以都係問埋其他媽媽先決定好D. 你點睇呀 ?如有必要, 我可以唔返一次.  另外, 你8號去唔去家長會 ?
K_WONG7



mic823 寫道:
k-wong7,

你覺得星期六定星期日好呀?!地點有咩打算呀?!

Woo_baby,

我真係真係要學你去relax自己呀!我真係好大壓力!個細成日要我(哥哥覺得佢hold住我,成日吃醋!)個大其實係好叻,好獨立,仲有好多野都係佢教細佬,幫細佬!但係,只要佢到唔到我的要求or頂嘴(對我唔尊重-說話上)我就一定會鬧佢甚至會打佢.所以我真係要學吓relax.不過我都會用同一方法去對細佬!

相信你要照顧兩個都好辛苦喎!!你平日點relax呀?

Rank: 4


724
209#
發表於 06-11-20 09:36 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

早呀!我問吓其他家長先!!!!因亞仔要學武術.(不過真係sat,我會請假的!)

去呀!咁重要嘅topic,一定要去!!

今日要返幼稚園見教統局,唔知問咩呢!(係校長叫我去的!)

係喎,你仔讀 which kingergarten ??

Rank: 4


724
210#
發表於 06-11-20 09:44 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

剛剛打咗去校車,通知佢地搭埋今個月唔搭,佢好緊張問reason,跟住我話好耐先返到,佢話可以只搭單程,我say no,話單程唔底,佢無奈地說:好啦!

Rank: 5Rank: 5


1998
211#
發表於 06-11-20 13:56 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

MIC823,
甘你下個月開始, 就自己接送啦.  你真係好野.  不過都係啦, 果間甘架校車公司, 真係要檢討下.
我個仔係讀培道幼稚園.
K_WONG7

Rank: 4


724
212#
發表於 06-11-20 18:44 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

大肚婆,
我問個囝囝d老友,佢媽媽話ok,sat or sun 都ok,咁就你啦!但有咩好地方呀?!大約幾點出發?

你仔去唔去睇海豚呀?今次無你份啦!
  

Rank: 3Rank: 3


419
213#
發表於 06-11-21 12:45 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

各位德信仔媽咪

我本來諗住為亞仔”簡”德信, 因為爸爸都是此校的舊生, 但看了你們的message後, 真的有d驚, 現在都不知如何是好???  我有d問題, 希望你們能夠幫幫我.

1.        此校是否一間非常傳統學校?
2.        老師是否很惡和非常有經驗?
3.        透明度是否很低?
4.        行政是否很混亂?
5.        每天有多少樣功課?
6.        默書是默多少?  默詞語數個or默句子or默全篇文章?
7.        測驗又測d’mud’?
8.        當初為何選此校?

Thank you very much!

Rank: 4


724
214#
發表於 06-11-21 14:06 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

HeiMaMa
1. 此校是否一間非常傳統學校?no
2. 老師是否很惡和非常有經驗?sometimes,yes
3. 透明度是否很低?no,u can check on web site or call teacher
4. 行政是否很混亂?sometimes,just 1st year 全日制
5. 每天有多少樣功課? 5-6
6. 默書是默多少? 默詞語數個or默句子or默全篇文章? 他們是要懂得"混"用,不是死背的.好像test,有paper做.不是讀詞語黙書
7. 測驗又測d’mud’?同上
8. 當初為何選此校? he like much,此校學生品德,品行非常好

為何你會怕呢?
    

Rank: 5Rank: 5


1998
215#
發表於 06-11-21 14:06 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日公司好忙, 做死人啦, 最慘daddy同阿媽一齊sick左.
sat 好d, 地點你地決定啦, 最重要容易有車到. 不過近來天氣不太好.
海豚我唔去啦, 最重要係我唔係甘搭得船. 我其實好差, 好多野都唔得, (唔係因為大肚)
k_wong7

mic823 寫道:
大肚婆,
我問個囝囝d老友,佢媽媽話ok,sat or sun 都ok,咁就你啦!但有咩好地方呀?!大約幾點出發?

你仔去唔去睇海豚呀?今次無你份啦!
  

Rank: 3Rank: 3


323
216#
發表於 06-11-21 14:28 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Hi!mic823你好:
我仔仔07-08年小一,想請問此校是否己全日制.返學時間?
因住深井另請問有沒有校車/褓姆車到?
心急媽咪上
Thanks!

Rank: 2


70
217#
發表於 06-11-21 14:37 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

我想問, first round 20分入德信機會高唔高?   

Rank: 4


724
218#
發表於 06-11-21 15:20 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

kw250
我仔仔07-08年小一,想請問此校是否己全日制.返學時間?  8:30-15:20
因住深井另請問有沒有校車/褓姆車到?
我知荃灣有,我諗深井都有.
kw250 寫道:
Hi!mic823你好:
我仔仔07-08年小一,想請問此校是否己全日制.返學時間?
因住深井另請問有沒有校車/褓姆車到?
心急媽咪上
Thanks!

Rank: 4


724
219#
發表於 06-11-21 15:25 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,
我睇要改期了!不過看到時情形吧!
去小欖好嗎?你乘車定駕車?因這裡有食物.
做還做,小心身體呀!
k_wong7 寫道:
mic823,
今日公司好忙, 做死人啦, 最慘daddy同阿媽一齊sick左.
sat 好d, 地點你地決定啦, 最重要容易有車到. 不過近來天氣不太好.
海豚我唔去啦, 最重要係我唔係甘搭得船. 我其實好差, 好多野都唔得, (唔係因為大肚)
k_wong7

[quote]
mic823 寫道:
大肚婆,
我問個囝囝d老友,佢媽媽話ok,sat or sun 都ok,咁就你啦!但有咩好地方呀?!大約幾點出發?

你仔去唔去睇海豚呀?今次無你份啦!
  
[/quote]

Rank: 4


724
220#
發表於 06-11-21 15:27 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

上年,我1st round 20分入咗,我fd 15分好彩入到,但有d15分都入唔到!
ahfi 寫道:
我想問, first round 20分入德信機會高唔高?   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖