關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
201#
發表於 06-9-19 09:37 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

因為我今日有d書要去天利行退,想換e-book,換唔到先至明天交錢比學校買~ (我諗有e-book,就唔駛vcd)
我老公連$10 英文默書cd都話要買~

(呢個安排我好滿意,因為有d新移民家長真係唔識英文,隻cd幫到個小朋友去自學自默)

Rank: 5Rank: 5


3218
202#
發表於 06-9-19 15:33 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我有買VCD only.明天交錢比學校.
有買$10 英文默書cd. very good. 學校真的幫助d新移民家長 & 全職mama. 我非常滿意.

Rank: 5Rank: 5


1178
203#
發表於 06-9-19 15:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞仔今日中默儍儍地將"向"寫咗"愉",
真係大意~  

Rank: 5Rank: 5


1178
204#
發表於 06-9-19 15:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都好滿意,所以sent email to 學校讚下佢地咁細心~   

Kittymummy 寫道:
我有買VCD only.明天交錢比學校.
有買$10 英文默書cd. very good. 學校真的幫助d新移民家長 & 全職mama. 我非常滿意.

Rank: 5Rank: 5


3218
205#
發表於 06-9-19 16:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

下! 今日不是默詞語媽 ? 詞語中沒有"向"字

Rank: 5Rank: 5


1178
206#
發表於 06-9-19 16:28 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

第一課 : 詞語  (仲有 : 向、他、你)
第二課 : 學校裏的同學好

我問亞仔點解會有 '他' & '你'? 課文都冇~ 佢話肯定有默。 唔知真or假~   
(KITTY 有冇講呀? )

Rank: 5Rank: 5


3218
207#
發表於 06-9-19 17:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kitty 話有默 "向、他、你,學校裏的同學好"....etc.你亞仔冇講大話.默書簿已經出左,今晚可以看到.
你亞仔今天問我是不是kitty mami... haha.

Rank: 5Rank: 5


1178
208#
發表於 06-9-19 17:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我亞仔面皮好厚,一D都唔怕羞~  

Kittymummy 寫道:
你亞仔今天問我是不是kitty mami... haha.

Rank: 5Rank: 5


3218
209#
發表於 06-9-19 19:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

sorry.中文默書在校巳改正.無得帶回家
Kittymummy 寫道:
.默書簿已經出左,今晚可以看到..

Rank: 5Rank: 5


1178
210#
發表於 06-9-19 21:28 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個仔冇改正喎~  

天利行話普通話 e-book 原來未出,但有vcd,e-book要9月底/10初才有.. (要遲d先去買。天利行好好,我退咗書佢地會比番張現金單給我,兩個月內可以換其它文具/書)

Rank: 1


6
211#
發表於 06-9-19 22:40 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Hello !!

我都係開平家長我個女讀1B班,
請問大家知唔知何時才有英文外籍老師教英文 ??


bee-ma

Rank: 5Rank: 5


1178
212#
發表於 06-9-19 22:46 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymammy,
對唔住,亞仔收家課時唔見kitty本簿,於是走咗去kitty書包搵~ 我已經 咗亞仔,唔可以未經人同意去'抄'人書包
  

Rank: 1


6
213#
發表於 06-9-19 22:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs -

唔該晒 !! 我問亞女她話唔知老師無講.

tks

Rank: 5Rank: 5


1178
214#
發表於 06-9-20 12:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日收到學校回覆email,說明英默cd音效未盡完善,待校園電視台成立,校方會再努改善cd質素。

所以當收到cd時,我諗大家唔好抱太大期望d音效好似街外買回來的cd一樣咁清晰~  

Rank: 4


506
215#
發表於 06-9-20 20:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs / Kittymummy:
請問知唔知中文詞語做6個定16個?因功課寫6個,但亞女話'一至十'都要寫埋。因為佢聽到老師同一個剛去完厠所的同學講:妳快D寫啦!妳仲有16個要寫呀!

Rank: 5Rank: 5


3218
216#
發表於 06-9-20 21:06 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

16個 x 3次.如要多D資料,請告知 :wink:

Rank: 4


506
217#
發表於 06-9-20 21:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Thanks!!


[quote]
Kittymummy 寫道:
16個 x 3次.如要多D資料,請告知 :wink:  

Rank: 4


506
218#
發表於 06-9-21 19:52 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

請問知唔知遲D學校係咪有冬季校服賣,many thanks!!

Rank: 5Rank: 5


3218
219#
發表於 06-9-21 21:34 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

通常校服公司選一日到學校度身.大約10尾左右.

Rank: 4


506
220#
發表於 06-9-21 21:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Thanks!
‹ 上一主題|下一主題