關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2522
201#
發表於 06-9-6 16:57 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我很想揀沙呂小比我個女讀, 但老公擔心老師變動會影響小朋友, 還有他擔心有太多project做, 會令我同個女都頂唔順, 就這兩點你們有何看法? 請比d意見, 謝謝!

Rank: 5Rank: 5


2035
202#
發表於 06-9-6 17:16 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我食過那些飯盒,都○K喎!不太油,又不會太淡,但亞女話味道一般喎,梗係無屋企飯好食啦! :wink:
lmy

Rank: 2


41
203#
發表於 06-9-6 17:21 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

my son is 1D, so happy to join this family.  

Rank: 3Rank: 3


135
204#
發表於 06-9-6 17:38 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

cherry媽咪 寫道:
我食過那些飯盒,都○K喎!不太油,又不會太淡,但亞女話味道一般喎,梗係無屋企飯好食啦! :wink:


cherry媽咪,
Thank you very much!   :

Rank: 3Rank: 3


176
205#
發表於 06-9-6 18:12 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

bkmummy 寫道:
我很想揀沙呂小比我個女讀, 但老公擔心老師變動會影響小朋友, 還有他擔心有太多project做, 會令我同個女都頂唔順, 就這兩點你們有何看法? 請比d意見, 謝謝!


As long as a teacher isn't leaving in the middle of semester year that is fine.   Kids will meet different teachers as they advance to the next level anyway.

In terms of project loading, my nephew (who graduated from the school this year) told me he spent approx 1.5 hours per day handling all his homework.   Let's assume my nephew is a lazy boy (in fact he was one of the prefect leaders in school) and that every P6 student should have spent 2-2.5 hours per day instead.  Is this acceptable to you?

As far as I'm aware the homework workload isn't heavy at all for P1-P3 students.  I think everyone should be able to complete their homework within an hour on average.  Perhaps yanyan-mummy can confirm this for us !!!
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
206#
發表於 06-9-6 21:35 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

1B
monkey(Boy)(管弦樂)( Parent Team Sept)
7895(Boy)

1C
Yinmami(Girl)(Parent Team Sept)
Mintepper(Girl)(管弦樂)( Parent TeamSept)
elzachau(兒甥仔)
000302 (Girl)(管弦樂)(Parent Team - Sept)

1D
DonDonma(BoY)(管弦樂)
DDmami

1E
路人丁(Boy)
hohoho(乖乖b)

Yanyan-mummy consultant



How about u cherry媽咪? Welcome to our family
    

Rank: 2


81
207#
發表於 06-9-6 23:24 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

各位有冇睇到內聯網討論區有位家長投訴上管絃樂第二堂比人罰企...原因係件衫冇攝入褲內...
如果真係咁就太多份啦!!

Rank: 3Rank: 3


421
208#
發表於 06-9-6 23:32 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

弦樂隊我就參加咗,暫時一堂都末上過.不過我打算quit囉!
有冇看學校游隊預備組通告. 我想參加應該點申請??若可加入已申請之校內活動未又要quit ???   


Dear 000302

           我Monkey 駛吾駛用膠水貼住張櫈呀?   

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
209#
發表於 06-9-6 23:43 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

bkmummy 寫道:
我很想揀沙呂小比我個女讀, 但老公擔心老師變動會影響小朋友, 還有他擔心有太多project做, 會令我同個女都頂唔順, 就這兩點你們有何看法? 請比d意見, 謝謝!


老師係有變動,但暫時影

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
210#
發表於 06-9-6 23:45 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
弦樂隊我就參加咗,暫時一堂都末上過.不過我打算quit囉!
有冇看學校游隊預備組通告. 我想參加應該點申請??若可加入已申請之校內活動未又要quit ???   


Dear 000302

           我Monkey 駛吾馳用膠水貼住張櫈呀?   


泳隊好似返早上上堂前架(不過吾係好肯定) :

Rank: 3Rank: 3


176
211#
發表於 06-9-6 23:46 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

路人丁 寫道:
各位有冇睇到內聯網討論區有位家長投訴上管絃樂第二堂比人罰企...原因係件衫冇攝入褲內...
如果真係咁就太多份啦!!


阿女有同我講過,唔束衫要罰企 ........ 一分鐘

如果企足一堂就好過份,不過企一分鐘的話相信係象徵意義多,想比個 signal 小朋友要服從紀律。

一個有成三十幾個小朋友既團隊,如果紀律唔好既話都幾難搞下!
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
212#
發表於 06-9-6 23:55 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

老師有冇話叫參加校際朗誦呀!今日佢地放學返黎話想報,你地有冇打算呀? :

Rank: 3Rank: 3


421
213#
發表於 06-9-7 00:01 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Memo 話預備組游下午至5時15分 呀!
今日收到學校阿sir 电話跟進校車問題,果然效率高.  我深信沙小教師流失多,但留下來的必屬精英.

我參加音樂節,但老師冇提過喎!我E-mail 比老師佢話月底先派表,你地收到表未?

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
214#
發表於 06-9-7 00:10 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
Memo 話預備組游下午至5時15分 呀!
今日收到學校阿sir 电話跟進校車問題,果然效率高.  我深信沙小教師流失多,但留下來的必屬精英.

我參加音樂節,但老師冇提過喎!


咁犀利?真係好有效率喎!
我話朗誦節,音樂節我諗都就快報名la
我剛剛都e-mail左D野比老師,不過我諗吾知幾時先覆

Rank: 3Rank: 3


421
215#
發表於 06-9-7 00:19 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

校長回覆咗樂團嘅問題啦!  
好快呀! 佢日日都check 架,咁我同佢都一樣日日吾夠瞓啦!     

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
216#
發表於 06-9-7 00:21 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我地都註定做熊貓,晚晚咁夜先得閒傾   

Rank: 3Rank: 3


421
217#
發表於 06-9-7 00:27 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

有冇設計水運會口號呀!明日交啦!

我Monkey 自已寫得好得意    ,雖然極度簡單但佢一路叫一路做動作我都忍吾住笑

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
218#
發表於 06-9-7 00:32 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

冇呀!囝囝自己諗,經過咁多年,我地已經對設計野冇反應la
真係有D效率喎!係未個個都未睡,咁快睇左我個e-mail,不過未覆 :

Rank: 3Rank: 3


176
219#
發表於 06-9-7 00:34 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

yanyan-mummy 寫道:
我地都註定做熊貓,晚晚咁夜先得閒傾   


校長都好夜下

Pepper 妹妹最後決定; a/ 打功夫, b/ 玩魔術

我都唔敢同佢再報,因為仲要玩游水彈琴星期六又返音樂團隊,費事佢太辛苦!

果個泳隊預備班係乜來架?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
220#
發表於 06-9-7 00:35 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

請問到每星期結束時,是否都要填上八達通銷費紀錄?

叔叔: 綱上有泳隊選拔通告,明早要交. 我Monkey吾夠資格囉! 因為佢淨喺游自游式. 所以想入預備組,將memo話要游Monday to Thursday架
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖