關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


448
201#
發表於 06-9-15 20:13 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

HIHI JOSEPHINE


TOMORROW WILL YOU GO AR


HILOUEY

Rank: 3Rank: 3


244
202#
發表於 06-9-15 20:20 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hilouey

Sure will attent.
When I in there call your cell phone la.

jc
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 6Rank: 6


5065
203#
發表於 06-9-15 21:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

數學還有: 作p5,6
我囡囡都係着134碼喎  

catleelee,jiuin,

你們明天會否出席家長會   不如我們交換電話,明天在學校相認好嗎   


catleelee 寫道:
mielmiel, jiuin

宗教: 作(一);
數學: 補 pg.2,3;課冊p.7
Eng : copy bk p.3; w.bk p.1,2; study dict.
中文 : 練習三頁
常識 : 工(一)

個女話今日在課室度身, 佢着 134 碼喎! 佢仲話今日有小朋友在洗手間門口夾到兩隻手指, 好傷心呀!

catleelee

Rank: 4


617
204#
發表於 06-9-15 21:43 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel, jiuin

請問數學是課冊抑或補呀? 我明天應該會同埋爸爸一齊去, 不如交換電郵地址然後再比號碼好嗎?

catleelee :

Rank: 6Rank: 6


5065
205#
發表於 06-9-15 22:13 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

catleelee,

唔好意思,我女本手冊好混亂,她將今天數學的功課寫到9月14日的欄內,但依然取到貼紙   作業p5,6原來係昨日的功課

你可以在我的文章右下方有個【私人傳訊】,click入去就可以send 嘢比我,其他人睇唔到架     

我已經 PM 咗電話比你同jiuin,明天見  

Rank: 4


617
206#
發表於 06-9-15 22:28 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel

唔緊要噃, 但係佢今日都無貼紙呀, 唔知係唔係無人check呢? 係呢, 個本宗教作(一), 我個女係都話老師話寫兩個同學名喎, 真係比佢激壞!

catleelee

Rank: 6Rank: 6


5065
207#
發表於 06-9-15 22:37 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我剛剛問過囡囡,她都係話老師話寫兩個同學名喎,我個女就寫咗早前跟你提及過一齊放小息的兩個新朋友

Rank: 2


94
208#
發表於 06-9-15 23:05 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

catleelee, mielmiel,

當然會啦,我都好想去學校了解多D.

我們女著128,最細個Size!!!

Jiuin

Rank: 2


94
209#
發表於 06-9-15 23:13 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

好多功課呀
我個女做佐兩個鐘先做完,搞到我依家都未瞓得!

Jiuin

Rank: 6Rank: 6


5065
210#
發表於 06-9-15 23:18 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我個女未做完功課呀,不過已經訓咗,明天再繼續努力     
想問吓,常識: 工(一) 係唔係黃色畫圖畫那張紙

jiuin, catleelee,

你們的電話已收到,到校時再電聯,明天見   

Rank: 1


5
211#
發表於 06-9-16 00:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

聽高年級家長講只要買棉衣便足夠.
我囡囡讀1a班, 有沒有同班同學呢?

Rank: 4


637
212#
發表於 06-9-16 01:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

My son is K3 in KV and want to apply this school. Do you know the paper exam is diff / easy?
Are all subject / maths teach in English except chinese?
Sound very good school sys. Realy? Better than DBS
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Rank: 4


617
213#
發表於 06-9-16 09:05 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel,jiuin

我覺得工(一)應該係嗰張.
我個女都未做晒功課都瞓左, 可能佢放完學仲要上珠心算會比較辛苦! 不過今天會繼續努力! 但佢堅持填色是要七彩繽紛, 即是話每一個圖案是會用至少塡兩隻色, 因昨天比較多顏色塡呀!

catleelee

Rank: 3Rank: 3


448
214#
發表於 06-9-16 09:17 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihhi Janny Ho


My daughter in 1a class ar


hilouey

Rank: 1


5
215#
發表於 06-9-16 23:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

英文story book有無人照老師suggesting list 買呢?


3400
216#
發表於 06-9-17 01:09 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


244
217#
發表於 06-9-17 22:46 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Janny Ho

我系1A Michelle 媽媽.
我都系只購棉衣吧.

Josephine
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 3Rank: 3


244
218#
發表於 06-9-17 22:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Cathlee

今早通訊問題. 要明天晚上才可以通知你No.

Josephine

希望我的孩子茁壯成長

Rank: 3Rank: 3


244
219#
發表於 06-9-17 23:01 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi Tina

May be your go to wrong topic.
We are a girls school. At Wan Chai.

Josephine

tinatam 寫道:
My son is K3 in KV and want to apply this school. Do you know the paper exam is diff / easy?
Are all subject / maths teach in English except chinese?
Sound very good school sys. Realy? Better than DBS
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 3Rank: 3


244
220#
發表於 06-9-17 23:02 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catlee

Michelle also like this.

Josephine

catleelee 寫道:
佢堅持填色是要七彩繽紛, 即是話每一個圖案是會用至少塡兩隻色, 因昨天比較多顏色塡呀!

catleelee
希望我的孩子茁壯成長
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖