關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 4

醒目開學勳章


765
201#
發表於 06-7-13 13:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

昨天早上和阿女返校取成績表, 我的心情戰戰兢兢, 當班主任遞上成績表給我看時, 見阿女比上學期考前了2名, 使病緊的我精神為之一振, 同埋今年取得多項校內、外獎項, 獎品 & 書券; 老師都笑著說成績表內都唔夠位打..........希望來年能夠打進三甲之內。

雖然我好病, 但都陪阿女到附近又一城溜冰, 食野, 睇嘉菲貓2, 玩足成日, 至於買玩具都係留番比佢 Daddy 做。

Rank: 4

醒目開學勳章


765
202#
發表於 06-7-13 13:54 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

琴日除了取成績外, 梗係到處周圍八 la. 聽到有個高年班同學家長幫細女取成績表時說, 大女自行收生時考進了協恩, 得34個位咋; 另外一位男生派進了英華..........總括來說, 今年小六派位成績都不錯, 學校都充滿喜氣洋洋。 :

Rank: 5Rank: 5


1625
203#
發表於 06-7-13 14:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

charity 好叻女喎    獎勵下佢都好應該嘅

我都"鄧"你開心呀
Charitymami 寫道:
昨天早上和阿女返校取成績表, 我的心情戰戰兢兢, 當班主任遞上成績表給我看時, 見阿女比上學期考前了2名, 使病緊的我精神為之一振, 同埋今年取得多項校內、外獎項, 獎品 & 書券; 老師都笑著說成績表內都唔夠位打..........希望來年能夠打進三甲之內。

雖然我好病, 但都陪阿女到附近又一城溜冰, 食野, 睇嘉菲貓2, 玩足成日, 至於買玩具都係留番比佢 Daddy 做。

Rank: 5Rank: 5


1936
204#
發表於 06-7-13 14:21 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Charitymami,

恭喜! 恭喜! 得知個囡有咁好成績真係乜病都好返晒!

今次升中放榜我從各方面得知大部分小學都有好好既結果.  

Rank: 5Rank: 5


1936
205#
發表於 06-7-13 14:25 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb 寫道:
easyma,

係邊到學呀, 可唔可以 pm d 資料比我呀     
AE,

你係咪有興趣俾個仔學國際音標呀? 係就等我搵資料等佢哋一齊學喇! 我記得個centre好似在灣仔!

Rank: 5Rank: 5


1936
206#
發表於 06-7-13 14:45 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:
AE_bb & 肥仔媽咪
近花虛架...全期都幾貴...因為學足年幾嗎...但分開計...每堂$100一個鐘咋!

等我回家再send資料比妳地!
Easy媽咪,

唔好麻煩你喇, 你個centre在九龍, 等我搵搵Teresa啲料! 唔該晒你先!

Rank: 5Rank: 5


1625
207#
發表於 06-7-13 16:36 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

     
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
easyma,

係邊到學呀, 可唔可以 pm d 資料比我呀     
AE,

你係咪有興趣俾個仔學國際音標呀? 係就等我搵資料等佢哋一齊學喇! 我記得個centre好似在灣仔![/quote]

Rank: 5Rank: 5


1625
208#
發表於 06-7-13 16:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

咁我都唔麻煩你喇, 肥仔媽咪搵到資料會通知我架啦       
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
Easy媽咪 寫道:
AE_bb & 肥仔媽咪
近花虛架...全期都幾貴...因為學足年幾嗎...但分開計...每堂$100一個鐘咋!

等我回家再send資料比妳地!
Easy媽咪,

唔好麻煩你喇, 你個centre在九龍, 等我搵搵Teresa啲料! 唔該晒你先! [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1662
209#
發表於 06-7-14 10:00 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽 & AE_bb
好啦~~咁有須要就call我啦~~   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
210#
發表於 06-7-14 10:36 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿女今日開始放暑假 佢尋日己經急不及待要去睇超人 ─強戰回歸   黎緊仲有反斗車王...決戰魔盜王...狼羊物語...魔怪屋...Keroro 軍曹.....   

Rank: 5Rank: 5


1936
211#
發表於 06-7-14 11:10 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:
肥仔媽 & AE_bb
好啦~~咁有須要就call我啦~~   
唔該晒你!   

Rank: 5Rank: 5


1936
212#
發表於 06-7-14 11:10 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310 寫道:
阿女今日開始放暑假 佢尋日己經急不及待要去睇超人 ─強戰回歸   黎緊仲有反斗車王...決戰魔盜王...狼羊物語...魔怪屋...Keroro 軍曹.....   
'強戰回歸'呢套我都好想睇, 你覺得好唔好睇呀?

Rank: 3Rank: 3


161
213#
發表於 06-7-14 11:46 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾

大家好 ..... 遲o左咁多日先入黎打招呼 tim    

Rank: 5Rank: 5


1625
214#
發表於 06-7-14 11:59 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

me 2   
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
Easy媽咪 寫道:
肥仔媽 & AE_bb
好啦~~咁有須要就call我啦~~   
唔該晒你!    [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1625
215#
發表於 06-7-14 12:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

    
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
carollam310 寫道:
阿女今日開始放暑假 佢尋日己經急不及待要去睇超人 ─強戰回歸   黎緊仲有反斗車王...決戰魔盜王...狼羊物語...魔怪屋...Keroro 軍曹.....   
'強戰回歸'呢套我都好想睇, 你覺得好唔好睇呀?[/quote]

我個仔話要睇反斗車王

我都想睇軟硬嘅配音   

Rank: 4


508
216#
發表於 06-7-14 22:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

好叻呀!雖然我個女不在10名內,但進步了10名及平均分高了差不多7分,所以我都好欣慰 。想問下你個女平均分幾多呀?

放暑假成2個月,真係担心開学後會冇晒心机,所以我揾左D升班預備班俾佢讀,費事玩到SHORT左。
Charitymami 寫道:
昨天早上和阿女返校取成績表, 我的心情戰戰兢兢, 當班主任遞上成績表給我看時, 見阿女比上學期考前了2名, 使病緊的我精神為之一振, 同埋今年取得多項校內、外獎項, 獎品 & 書券; 老師都笑著說成績表內都唔夠位打..........希望來年能夠打進三甲之內。

雖然我好病, 但都陪阿女到附近又一城溜冰, 食野, 睇嘉菲貓2, 玩足成日, 至於買玩具都係留番比佢 Daddy 做。

Rank: 5Rank: 5


2147
217#
發表於 06-7-15 10:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我個囡都係不在10名內, 但睇佢總平均分都OK啦, 亦都比上次D成績有進步, 而老師比既評語都好好(唔知係咪個老師比較有愛心同包容), 所以我都好滿意, 但我個囡係派成績表前一晚同我講, 佢有信心自己考到10名內, 但結果差少少, 不過佢雖然有少少失望, 不過一陣就無事, 轉頭就鬼咁開心.   

Rank: 3Rank: 3


371
218#
發表於 06-7-15 16:34 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
我個囡都係不在10名內, 但睇佢總平均分都OK啦, 亦都比上次D成績有進步, 而老師比既評語都好好(唔知係咪個老師比較有愛心同包容), 所以我都好滿意, 但我個囡係派成績表前一晚同我講, 佢有信心自己考到10名內, 但結果差少少, 不過佢雖然有少少失望, 不過一陣就無事, 轉頭就鬼咁開心.   

咁未好攞~
我個女昨日也派了成績表,成績都ok啦~
最令我意想不到的是,她英文和音樂科得優異獎狀,她開心了成日呢~
今日她開始放暑假了...

Rank: 5Rank: 5


1662
219#
發表於 06-7-17 13:34 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

lcf  & LuLu_mak
     恭喜恭喜有進步已經好開心啦! 飲杯     


我今日都好開心呀...
我姐姐個女女英文科全級考第一名呀~~
仲有最開心係我細細妹仔仔"英華小學"叩門成功左呀~~~5xx幾人得5個人入到...佢能夠係4個人之內, 真係好喇~~~~     

嘻...仲有呀~~~細佬幼稚園派左成績表...佢仲拿左個英文科第一名呀~~有獎座同証書架...真係開心死路~~嘻...嘻...   

Rank: 5Rank: 5


2147
220#
發表於 06-7-18 10:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

恭喜晒   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖