關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 叩門信
樓主: miriammami
go

叩門信 [複製鏈接]

Rank: 2


61
201#
發表於 07-4-3 13:33 |只看該作者

Re: 叩門信

I would like to get a copy.  Would u please e-mail to my address [email protected]

Rank: 3Rank: 3


209
202#
發表於 07-4-3 13:54 |只看該作者

Re: 叩門信

Can u pm me a copy as well?

Thx a lot

Rank: 4


744
203#
發表於 07-4-3 19:10 |只看該作者

Re: 叩門信

羊咩咩太太:

    我知道這麼多人跟你要信,妳一定很忙,希望妳有空時,也傳一份給我參考,謝謝!

    [email protected]


mimigirl

Rank: 5Rank: 5


3194
204#
發表於 07-4-3 19:14 |只看該作者

Re: 叩門信

羊咩咩太太,
有勞您send一份予我吧!十分感激!
e-mail  :  [email protected]

Rank: 1


11
205#
發表於 07-4-3 22:30 |只看該作者

Re: 叩門信

pls e-mail to me. Thankyou very much.
[email protected]

Rank: 4


852
206#
發表於 07-4-4 18:37 |只看該作者

Re: 叩門信

HI,
Pls email to me.
[email protected]



Rank: 2


62
207#
發表於 07-4-5 21:40 |只看該作者

Re: 叩門信

Hi,

Can you send me a copy please? Thanks.

email address: [email protected]

  

Rank: 4


554
208#
發表於 07-4-6 17:10 |只看該作者

Re: 叩門信

please sent me a copy. thank

[email protected]

Rank: 2


54
209#
發表於 07-4-6 23:25 |只看該作者

Re: 叩門信

Please also send a copy to me.
Thanks a lot.

[email protected]

Rank: 3Rank: 3


123
210#
發表於 07-4-7 02:52 |只看該作者

Re: 叩門信

May I have e-mail of the profile please. thank you.

my e-mail: [email protected]

        

Rank: 3Rank: 3


120
211#
發表於 07-4-7 10:21 |只看該作者

Re: 叩門信

Please send a copy to [email protected]

Thanks a million!

Rank: 2


30
212#
發表於 07-4-7 10:37 |只看該作者

Re: 叩門信

羊咩咩太太,
I want too.  Please PM me.

Thank you verh much

Rank: 1


11
213#
發表於 07-4-7 22:58 |只看該作者

Re: 叩門信

pls send me a copy.Thankyou very much.
My e-mail is [email protected]

Rank: 2


37
214#
發表於 07-4-8 01:19 |只看該作者

Re: 叩門信

Pls send me a copy.Thankyou very much.....
My e-mail is [email protected]

Michelle

Rank: 5Rank: 5


3541
215#
發表於 07-4-8 17:38 |只看該作者

Re: 叩門信

May i have a copy?
email: [email protected]
Many Thx!
羊咩咩太太 寫道:
我可以send比你,看看是否合用,你比個email address 我 .

Rank: 2


83
216#
發表於 07-4-8 22:13 |只看該作者

Re: 叩門信

羊咩咩太太

Would you PM to me or email
[email protected]
Thanks

Rank: 5Rank: 5


2565
217#
發表於 07-4-9 21:09 |只看該作者

Re: 叩門信

羊咩咩太太:
我還未收到請email給我thankyou!email:[email protected]  

Rank: 3Rank: 3


131
218#
發表於 07-4-9 23:50 |只看該作者

Re: 叩門信

羊咩咩太太,

可否send一份給我?無限感激!
email : [email protected]
[img align=right]http://www.imagestation.com/mypictures/inbox/?is_owner=1[/img]

Rank: 5Rank: 5


2921
219#
發表於 07-4-11 18:39 |只看該作者

Re: 叩門信

Dear 羊咩咩太太,

Would you also email to me my email address is [email protected] ? Thanks.

Rank: 4


580
220#
發表於 07-4-11 19:50 |只看該作者

Re: 叩門信

你好, 羊咩咩太太,

我都想要一個copy,請send比我好嗎?

E-mail :[email protected]
Thanks
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖