關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 4


854
201#
發表於 06-7-19 15:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

dichiu 寫道:
Ivy,

Thanks. I'll see if I can come before this Friday. I'll call you one day ahead.


ok

Rank: 5Rank: 5


2977
202#
發表於 06-7-19 20:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Bingo!
Minnieluo 寫道:
hermanpapa , 我無留意個名呀, 係102大廈704室, 係唔係個到呀 ?

[quote]
hermanpapa 寫道:
係咪魔x影室?上上星期日我也剛去完。[quote]
Minnieluo 寫道:
Hi, Amy.   星期日帶我對仔女去佐敦影造型相,見到有個女仔相好似你個大女.  但係影樓個人話唔係, 個女仔唔係住油塘, 無妹妺, 但真係好似囉    
[/quote][/quote]

Rank: 4


854
203#
發表於 06-7-20 12:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ykh1b, 我想問你住邊架, 因為我d卷比較多, 我尋晚試e比你地, 好鬼耐呀 !我又吾識zip 比你地, 個腦又慢, 我copy比你,  你諗下點取la....

Rank: 2


40
204#
發表於 06-7-20 16:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi, Ivy, please check your yahoo email.

真係麻煩您呀! 請打我手提,我到您家附近攞,好嗎?

YKH1B

Rank: 3Rank: 3


286
205#
發表於 06-7-20 19:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...

我女成日話A班叻d....好想入A班....
不過事實係米最叻....根本佢點知....
只不過字母事實係A先到B...排隊上課室...
又A班先行....所以d小朋友洗晒腦姐....

我就覺得d同學


Rank: 4


854
206#
發表於 06-7-20 21:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

KWOK330 , OK 你等下我要返公司copy 多幾份先得

我今日同個女去左做個小test, 個miss問我女平時中文用咩教學我講"普通話" 禁佢問我可以同我女說普通話嗎 ? 我話應該ok的, 禁佢就全程用普通話傾計, 另外佢比一篇文章叫佢用普通話讀出黎, 我女真係讀得到全部佢係第一次讀果篇文章, test完, 佢同我講我女d普通話好流暢, 除了有d發音錯外(但佢究擔講吾怕羞), 完全可以溝通同明白, 佢話學校教得好好喎, 所以大家吾使擔心la, 連我女以前一句都吾識講同聽ga , e+都有人讚佢, 我女果班係邱主任親自教中文同普通話科架, 佢d發音係好清楚, 因為我聽過佢都書   

Rank: 3Rank: 3


286
207#
發表於 06-7-21 16:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...

唔該晒你呀    

聽你咁講就開心...我真係好想Dodo講得一口流利普通話...
因為我一講普通話....連隔離隻狗都吠    

ivytang02 寫道:
KWOK330 , OK 你等下我要返公司copy 多幾份先得

我今日同個女去左做個小test, 個miss問我女平時中文用咩教學我講"普通話" 禁佢問我可以同我女說普通話嗎 ? 我話應該ok的, 禁佢就全程用普通話傾計, 另外佢比一篇文章叫佢用普通話讀出黎, 我女真係讀得到全部佢係第一次讀果篇文章, test完, 佢同我講我女d普通話好流暢, 除了有d發音錯外(但佢究擔講吾怕羞), 完全可以溝通同明白, 佢話學校教得好好喎, 所以大家吾使擔心la, 連我女以前一句都吾識講同聽ga , e+都有人讚佢, 我女果班係邱主任親自教中文同普通話科架, 佢d發音係好清楚, 因為我聽過佢都書   


Rank: 4


854
208#
發表於 06-7-21 20:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

YKH1B 寫道:
Hi, Ivy, please check your yahoo email.

真係麻煩您呀! 請打我手提,我到您家附近攞,好嗎?

YKH1B


你等我攪掂埋call 你law 下

Rank: 3Rank: 3


115
209#
發表於 06-7-22 05:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

係60幾人不是60幾個%。

Rank: 4


854
210#
發表於 06-7-25 13:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日原來呀女要返學參觀汽水廠的, 點知佢起吾到身, e+無得去law :evil:

Rank: 5Rank: 5


2977
211#
發表於 06-7-25 22:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Oh... very disappointed!
ivytang02 寫道:
今日原來呀女要返學參觀汽水廠的, 點知佢起吾到身, e+無得去law :evil:

Rank: 2


34
212#
發表於 06-7-26 01:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位基顯家長好,很開心我可以準家長的身份在這出現 有D関於校車Schedule的事想問一問...學校的上堂時間是8時,但是小女的上車時間是6:50(家住新都城),照計7:35都到達學校。即係離上堂差不多半小時,你哋知唔知學校有冇什麽安排?

Rank: 4


845
213#
發表於 06-7-26 21:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

沒有安排是自由活動可以拿繩跳.踢足球.打籃球
CutieAngel 寫道:
各位基顯家長好,很開心我可以準家長的身份在這出現 有D関於校車Schedule的事想問一問...學校的上堂時間是8時,但是小女的上車時間是6:50(家住新都城),照計7:35都到達學校。即係離上堂差不多半小時,你哋知唔知學校有冇什麽安排?

Rank: 4


854
214#
發表於 06-7-27 11:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
CutieAngel 寫道:
各位基顯家長好,很開心我可以準家長的身份在這出現 有D

Rank: 5Rank: 5


2977
215#
發表於 06-7-31 10:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日去取書,仍欠中文。課本深淺適中。有本叫中文科預試試題比較難D。

Rank: 1


3
216#
發表於 06-8-5 01:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我都係欠中文...想知可以係邊到搵得番 :cry:

Rank: 4


854
217#
發表於 06-8-5 11:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你地一年班都好欠一本中文, 我地連埋作業得6-7本書簿炸

Rank: 2


56
218#
發表於 06-8-6 01:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

CutieAngel 寫道:
各位基顯家長好,很開心我可以準家長的身份在這出現 有D関於校車Schedule的事想問一問...學校的上堂時間是8時,但是小女的上車時間是6:50(家住新都城),照計7:35都到達學校。即係離上堂差不多半小時,你哋知唔知學校有冇什麽安排?


自由活動, 間中有些訓練班會出來練習, 同學亦可觀看, 通常在 7:45 左右上班房, 學校要求校車在 7:30 前到校, 問過校長, 佢話 :
1. 要就輔導班/訓練班學生, 他們要 7:30 上堂.
2. 要就隔鄰基法, 避免塞死通道.
3. 增進同學間友誼. -- 哈哈, 咁佢都唸到.

Rank: 5Rank: 5


2977
219#
發表於 06-8-6 07:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

有得玩有堂上都ok[quote]
mingddmm 寫道:
[quote]
CutieAngel 寫道:
各位基顯家長好,很開心我可以準家長的身份在這出現 有D

Rank: 5Rank: 5


2977
220#
發表於 06-8-6 08:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

開學要自己取書,重死人啦! 等我訓練定亞仔的體能。
ivytang02 寫道:
你地一年班都好欠一本中文, 我地連埋作業得6-7本書簿炸
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖