關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


137
201#
發表於 06-9-30 17:05 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hochingman
因為我個女係聖母幼稚園既學生,
所以唔洗面試囉
Hochingman 寫道:
lulu媽媽

係要面試架,你唔洗面試咩   

Rank: 3Rank: 3


147
202#
發表於 06-10-1 00:37 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽,Eve'mum,
Kelly is same as Eve.  She likes her new school very much and also her classmate and teachers.  You are right! Her 班主任 Ms Chau  is sometimes very funny. Kelly always mention what she said in class.  I met her a few times when I pick my girl up.  She is a very cheerfull and nice person. She also shared past experience with her class like friends do.
Like Eve'mum said, they have a lot of homework.  But the duty is not heavy yet.  Althought this school is not at the top, like SFA or GoodHope..., the academic level of the student can maintain at an above average standard. Therefore I don't have to push my girl too much (actually I have no time) so as to catch up the standard.  Overall, I am satisfied with this school by now.
lulu媽媽, have you ask your girl if she like this school or not?

Rank: 4


526
203#
發表於 06-10-1 01:10 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽 :
個張猜燈謎紙, 我個女果班P.1 A上星期已交. 其實, 係老師叫佢哋諗個燈謎, 邊個諗得好, 就會擇出來比高年級姐姐估. 唔知係唔係中秋有function 攪呢?

Rank: 3Rank: 3


137
204#
發表於 06-10-1 01:14 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe,Eve'mum
今晚個女臨瞓嗰陣我問佢鍾唔鍾意返學,佢話鍾意,
問佢最鍾意邊個老師,佢話陳老師(班主任),問佢鍾意
上邊科,佢話中文,跟住問佢最唔鍾意邊科,本來以為佢
答數學,點知佢答視藝 : 都唔知真定假既

Rank: 3Rank: 3


137
205#
發表於 06-10-1 01:22 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

vivian6108
唔該晒 咁有冇規定用中文定英文呀
你諗左幾多個呀
vivian6108 寫道:
lulu媽媽 :
個張猜燈謎紙, 我個女果班P.1 A上星期已交. 其實, 係老師叫佢哋諗個燈謎, 邊個諗得好, 就會擇出來比高年級姐姐估. 唔知係唔係中秋有function 攪呢?

Rank: 4


526
206#
發表於 06-10-1 01:30 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
lulu媽媽 寫道:
vivian6108
唔該晒 咁有冇規定用中文定英文呀
你諗左幾多個呀 [quote]

lulu媽媽 :
佢用英文寫, 因之前老師比左個sample , 佢就改吓的字眼囖.
佢寫左大約5句simple句子 .

Rank: 3Rank: 3


137
207#
發表於 06-10-2 21:54 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

vivian6108
原來每班做法唔同喎,我今日打比同班既家長,
佢話我地嗰班响學校猜燈謎架
vivian6108 寫道:
[quote]
lulu媽媽 寫道:
vivian6108
唔該晒 咁有冇規定用中文定英文呀
你諗左幾多個呀 [quote]

lulu媽媽 :
佢用英文寫, 因之前老師比左個sample , 佢就改吓的字眼囖.
佢寫左大約5句simple句子 .

Rank: 3Rank: 3


137
208#
發表於 06-10-2 23:54 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

我想問下各位,每日一句計唔計埋星期六、日呢
你地交既時候係做左幾多句架 :-|

Rank: 4


526
209#
發表於 06-10-3 01:00 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi 各位好
本人女兒明年會讀聖母小學小一想問下各位有冇得係網上check 功課
thank you thank you

Rank: 4


526
210#
發表於 06-10-3 01:01 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽 寫道:
我想問下各位,每日一句計唔計埋星期六、日呢
你地交既時候係做左幾多句架 :-|


lulu媽媽:
每日一句, 我個女只係做星期一至五, 之前已交了一本 (Book 1) , 今個星期交第二本 (Book 2). 我都有問佢星期六、日要唔要做, 佢話老師只係叫佢地記低一至五有關學校嘅事. 妳個女之前有無交過每日一句呀?

Rank: 4


526
211#
發表於 06-10-3 01:08 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hochingman 寫道:
hi 各位好
本人女兒明年會讀聖母小學小一想問下各位有冇得係網上check 功課
thank you thank you


Hochingman,
冇得係網上check 功課, 但會有個高年級姐姐幫佢地對手冊,曾經在家長會有家長提議網上check 功課, 但學校覺得應該訓練佢地獨立.   

Rank: 4


526
212#
發表於 06-10-3 01:47 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

vivian6108
thank you

Rank: 4


526
213#
發表於 06-10-3 13:58 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hello  各位,
記得今日提個女做每日一篇呀.

Rank: 3Rank: 3


137
214#
發表於 06-10-3 14:28 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi,vivian6108
上個禮拜交咗一本每日一句,老師冇限佢地要寫d乜野
每次都係做四句交,今朝我問過d家長佢地都係做四句喎
vivian6108 寫道:
[quote]
lulu媽媽 寫道:
我想問下各位,每日一句計唔計埋星期六、日呢
你地交既時候係做左幾多句架 :-|


lulu媽媽:
每日一句, 我個女只係做星期一至五, 之前已交了一本 (Book 1) , 今個星期交第二本 (Book 2). 我都有問佢星期六、日要唔要做, 佢話老師只係叫佢地記低一至五有關學校嘅事. 妳個女之前有無交過每日一句呀? [/quote]

Rank: 3Rank: 3


137
215#
發表於 06-10-3 14:29 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

唔該晒
vivian6108 寫道:
Hello  各位,
記得今日提個女做每日一篇呀.

Rank: 3Rank: 3


137
216#
發表於 06-10-3 14:42 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi,syliujoe,Eve'mum
今日d義工有d變動,我仍然幫1D班,另外一位義工幫P.6,
今日芙芙都食得好快,打鐘嗰陣食剩咗d雞翼,老師要佢執

派飯嗰陣有兩個學生去左洗手間,所以老師叫Kelly幫兩位
同學攞去佢地個位道

Rank: 4


526
217#
發表於 06-10-3 16:16 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

[quote]
lulu媽媽 寫道:
hi,vivian6108
上個禮拜交咗一本每日一句,老師冇限佢地要寫d乜野
每次都係做四句交,今朝我問過d家長佢地都係做四句喎
[quote]

lulu媽媽:
我諗每班嘅做法都唔同, 因亞女今日派回來嘅每日一句, 老師已叫佢地寫晒星期一至五嘅日子.
該用戶已被刪除

218#
發表於 06-10-3 18:46 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
219#
發表於 06-10-3 22:21 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
我冇同芙芙講過我係lulu媽媽喎
佢咁識氹人既,我成個C奶咁都話靚
EVE'SMUM 寫道:
lulu媽媽:
今日悅芙同我講派飯ee同佢講:"我係lulu媽",我問亞女ee個樣子怎麽?佢話頭髮長,好靚吓    (好冧呢?)

syliujoe,
又要你救命!今日聖經做乜功課?是否星期四試默英文p.3-5&p.12-13呀?

Rank: 3Rank: 3


147
220#
發表於 06-10-4 09:10 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽:
靚C奶都得!

EVE'SMUM ,
Sorry, I read your message this morning.
I also confused by the word "聖" in her school book.
But she said the teacher ask them the write, no homework for 聖經.  星期四 or 五 試默英文p.3-5&p.12-13, I have to check from the school book again.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖