關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
201#
發表於 06-6-15 13:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi all mother

唸住大抽獎中咗頭獎就 happy 晒啦, 點知個工人之前同佢講好係暑假(7-8月)比佢放三個星期期大假返印尼, 等我安排好嗮d嘢.同老細講好到時攞假. 點知佢而家同我講話佢屋企同佢搵咗個男人9月11日擺定婚party. 要9月放假, 個大女剛剛上小學, 仲有個15個月嘅 B , 而家搞到我亂嗮陣腳,都唔知點算, 真掃興, 激死我     
^_^

Rank: 3Rank: 3


443
202#
發表於 06-6-15 14:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Yoballma,
d工人真係麻鬼煩又信唔過架 !我都係因為個女讀小學先至請工人, 點知第一個又黑面又偷野炒鬼左, 而家呢個係第二個, 工人呢下野, 我如果可以唔請都唔請, 不過自己做開野又唔鐘意係屋企, 同埋一個人搵錢同兩個人搵錢又真係爭好遠架 ! 你可唔可以叫佢唔好放假架 ? 定"物"鬼婚呀, 印尼興呢d野既咩 ? 佢放左假邊個同你湊兩個b呀 ?
仲有小心佢會大肚返來呀? (對唔住我係小人之心, 不過經過上次個衰印之後, 我對印尼人有介心 !)
你就好啦有兩個b, 我就生完一個怕怕, 而家都無諗過再生啦, 年紀大啦 !
我地得閒多d上來傾下啦, 大家馬鞍山媽咪, 小朋友又差唔多大, 講既野好有共嗚 !

Rank: 3Rank: 3


443
203#
發表於 06-6-15 14:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,
希望你仔仔可以順順利利入到馬循啦, 努力呀 ! 有好消息記住報喜呀, 我地支持你 !   
你公司得七日大假禁鬼少既 ? 而家好多公司第一年都有十日啦, 不過唔緊要啦, 你忙埋呢兩日就唔駛煩啦 !

Rank: 4


588
204#
發表於 06-6-15 21:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

定婚 party ~ 真定假架 ? 如果我係妳, 我會同佢講話唔得, 因為公司放唔到假, 叫佢自己諗辦法, 妳睇下佢講 d 咩 ! 我個工人話印尼好少有呢 d 野, 所以真係唔係太可信 !   

Rank: 4


588
205#
發表於 06-6-15 21:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

nonowong

係呢 ? 點解女女小學先請工人, 係咪真係有需要 ? 因為我個印印 12 左右到期, 我都仲諗緊續唔續約, 因為小朋友番小學大部份時間都係學校, 留番個印印係屋企都好似冇用甘.

Rank: 5Rank: 5


1055
206#
發表於 06-6-15 23:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

I knock door 馬鞍山循道衛理小學 and the school offer an interview for my girl, but my husband does not like it because we have a private school Kowloon Tong (KTS) as a back up.  Myself prefer 馬鞍山循道衛理小學 because it is just opposite our home, but my husband KTS will be more higher band than 馬鞍山循道衛理小學, I am confused. :cry:  :cry:  :cry:


220
207#
發表於 06-6-15 23:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


443
208#
發表於 06-6-16 10:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,
我囡囡一出世就比親戚湊到6歲, 讀小一先至返屋企住, 幼稚園都係親戚果邊讀, 之前係淨係假期先至返屋企住架, 我屋企得兩公婆無老人家, 所以囡囡返來馬鞍山讀書, 就要請工人湊佢放學啦, 煮飯煲湯比小朋友啦 , 因為我平時係”無飯煮婦” !
我知道小朋友讀小學個工人其實唔係好忙, 尤其係而家返全日, 不過, 除非屋企有老人家幫手睇住, 我覺得個小朋友仲禁細, 放左學又要去補習社都好慘, 補習社d同學仔乖就ok, 唔乖就好容易學壞, 而且囡囡在學校參加左好多興趣斑, 基本上日日都唔同時間放學, 有個工人幫手接送會好d !
仲有, 小朋友讀左小學媽咪要睇功課, 如果每日放工仲要買煮飯做家務睇功課溫習, 真係好辛苦架, 同埋, 你都未必夠時間用, 因為我老公要返輪斑, 返早又早

Rank: 3Rank: 3


304
209#
發表於 06-6-16 14:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

其實呢個工人已經係我屋企四年架啦, 我個大女都係佢由一歲半湊到而家, 我個細女而家都一歲三個月啦, 佢對我D女好好架, 剛剛係3月續新約, 其實佢都唸住做埋今個合約就唔做
返去印尼結婚, 不過其實佢係冇男朋友架, 今次係佢呀媽係印尼朋友個仔同佢定婚, 我個工人以前都有見過呢個人, 不過未拍過拖, 所以我都同個工人講叫佢想清楚, 不過可能佢而家已經28歲啦, 佢地可能驚再過多兩年冇人要, 因為我係"論盡家傭"個TOPIC到聽D 媽咪話係印尼30歲已經好鬼老啦.
佢要定婚唔係問題, 但係佢屋企人點都唔肯改期, 我已經係到
15/16, 我又唔想做到咁絕抄佢, 因為佢又冇做錯嘢. 而家唸住搵個AGENT 同佢再傾吓, 睇吓佢屋企個面可唔可以改期係八月定婚. 如果真係改唔到, 為由將個細女擺係大埔我家姐到幫我湊兩個星期, 再問吓我屋企隔離個太太可唔可以幫我湊個大女放學, 幫我睇到晚上七點, 我已經可以返到屋企.
不過我同隔離屋D人唔係好熟咋. 都唔知點開口, 又唔知應該比番幾多錢佢地好.

各位媽祖, 如果你地係我, 會點做呀 ?
  
^_^

Rank: 5Rank: 5


1303
210#
發表於 06-6-16 16:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

What is your interview time?
I am in the afternoon.


Matthew
Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

好開心呀 !       剛剛收到馬循約我下個星期一早上去 interview 呀 ! 都算係一個機會呀 ! 甘下午我就去靈糧 interview, 星期二下午去雨川 interview 呀 ! 請問知唔知 interview 會問 d 咩架 ! 可唔可以俾 d trips 我呀 ?

        

Matthew 媽咪

Rank: 4


588
211#
發表於 06-6-16 16:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

cnn328,

我係 11:45am, 所以我都幫仔仔請左假, 係呢 ? 妳知唔知會問 d 咩架 ? 淨係問小朋友一個家點架 ? thanks !

Matthew 媽咪

Rank: 2


99
212#
發表於 06-6-17 14:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

恭喜你!
我地都替你高興,小朋友順其自然!入到馬循都好好,起碼慳時間及金錢,但相信位唔多。朋友6月7日去註冊,話只是見個表剩餘7至8位無註冊。比心機,但唔知有幾多人叩門。   

Rank: 4


588
213#
發表於 06-6-19 14:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


62
214#
發表於 06-6-19 19:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew 媽咪﹕

估唔到有百幾人interview,真係很誇張。

下午到靈糧interview,是否都係很多人呢?

是否兩間都在下星期有消息???

  

靖靖mother

Rank: 2


99
215#
發表於 06-6-19 19:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

好多人interview  

Rank: 3Rank: 3


443
216#
發表於 06-6-19 20:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,
係呢, 今日去靈糧點呀 ? 多唔多人呀 ? 你睇幾多人關心你 !  你而家都無野可以做, 緊張左禁多日, 係時候比自己抖下氣啦,      得閒就快d來報告啦 !
Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

今朝同仔仔去完馬循 interview, 真係好多人, 我問主任其實會有幾多小一後補生位, 主任話有成百幾個人 interview, 而每班只係會收多 2 至 3 個位, 即係 10 ~ 15 個小一後補生位有百幾個人爭, 真係       , 其實機會都好細, 我依家仲可以做 d 咩呢 ? 定係乜都唔做等下個星期通知.......................    

Rank: 3Rank: 3


304
217#
發表於 06-6-19 20:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma 寫道:
其實呢個工人已經係我屋企四年架啦, 我個大女都係佢由一歲半湊到而家, 我個細女而家都一歲三個月啦, 佢對我D女好好架, 剛剛係3月續新約, 其實佢都唸住做埋今個合約就唔做
返去印尼結婚, 不過其實佢係冇男朋友架, 今次係佢呀媽係印尼朋友個仔同佢定婚, 我個工人以前都有見過呢個人, 不過未拍過拖, 所以我都同個工人講叫佢想清楚, 不過可能佢而家已經28歲啦, 佢地可能驚再過多兩年冇人要, 因為我係"論盡家傭"個TOPIC到聽D 媽咪話係印尼30歲已經好鬼老啦.
佢要定婚唔係問題, 但係佢屋企人點都唔肯改期, 我已經係到
15/16, 我又唔想做到咁絕抄佢, 因為佢又冇做錯嘢. 而家唸住搵個AGENT 同佢再傾吓, 睇吓佢屋企個面可唔可以改期係八月定婚. 如果真係改唔到, 為由將個細女擺係大埔我家姐到幫我湊兩個星期, 再問吓我屋企隔離個太太可唔可以幫我湊個大女放學, 幫我睇到晚上七點, 我已經可以返到屋企.
不過我同隔離屋D人唔係好熟咋. 都唔知點開口, 又唔知應該比番幾多錢佢地好.

各位媽祖, 如果你地係我, 會點做呀 ?
  
^_^

Rank: 4


588
218#
發表於 06-6-19 20:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
219#
發表於 06-6-19 20:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

點呀 ? 妳個工人係咪一定要九月放假呀 ? 妳個 agent 同個工人傾左未呀 ?  

Rank: 2


99
220#
發表於 06-6-19 21:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

馬循後補百幾人爭10個位,轉眼變了地區最受歡迎學校!
因此就越見競爭大!隨緣啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖