關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

該用戶已被刪除

201#
發表於 06-3-2 23:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2238
202#
發表於 06-3-3 11:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

happyallthetime73,
我阿女響causeway bay海天學開架, 佢o地借用st. paul個暖水池, 所以我諗住今年夏天再俾佢學過. 我初初都有諗住用史丹福架, 不過要入西灣河唔就腳, 所以我放棄lor... 你日頭唔上網架, 我通常日頭上, 夜晚返到屋企就唔上架, 因為阿細女會來攪攪陣..       因為佢平時都好鐘意按個keyboard, 如果開機佢就會癲左..

其實你阿仔都好乖喎, 咁仲好la. 你已經一早知道佢o既興趣係咩, 可以專注果方面來發展, 我到宜家都未sure阿女究竟鐘意邊樣多d啊. 因為想save返d money啊...    

Rank: 5Rank: 5


2769
203#
發表於 06-3-3 11:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

happyallthetime73
我係自己果邊幼兒園經講左啦,已經fax左過去,可能自組救世軍北角幼兒園游水班(吹水)

Rank: 5Rank: 5


2769
204#
發表於 06-3-3 12:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

happyallthetime73
叫我點睇,講真10個小朋友,有10個都係以上一樣模式,週身動,停不下來,主觀,好發問, 好奇, 好勝心,"芝油"
其實無咩特別差不多無論男或女都會係一樣,所以勸你無謂咁緊張

Rank: 5Rank: 5


2238
205#
發表於 06-3-3 12:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

早晨啊.. 聽日又放低阿女響你媽度la. 我又係呀..    

Rank: 5Rank: 5


2769
206#
發表於 06-3-3 12:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
早晨啊,係呀會放低1仔1女響媽度,原本阿哥有14,5歲響屋企可以睇住阿妹,但我邊到放心 :cry:

Rank: 5Rank: 5


1245
207#
發表於 06-3-3 13:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

HI 早呀各位媽媽,

    講開SWIMMING 我個女係ST.PAUL CON. 海天泳會游左8個月,而家已經識游蛙式,佢係幼兒組,D敎練幾好,環境都
唔錯喎外來生$100/lesson家長又可以坐係池邊近距離睇住,所以我覺得都值得推介




[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
208#
發表於 06-3-3 13:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

     你個女學幾點 ? 我地本來學開( SUN )10:00 am
但今個3月開始轉(SAT) 3:00 pm 因學 SUN 實在太
浪費時間,想去邊都唔得

  :
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
209#
發表於 06-3-3 14:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

你點放低佢o地2個啊, 你drive them去左你媽度先, then返工嗎?   咁咪要一早出門口, 使唔使6:00出啊?  

Rank: 5Rank: 5


2238
210#
發表於 06-3-3 14:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

哇... 你個女好勁啊. 佢學左幾耐就學會蛙式啊? 我個女學左16堂lor,(上年7月到10月) but佢宜家都係未識, 都只係學緊呼吸.. 沉落水ja. 我又係sat學, but我學4:00pm.因為佢要上主日學, 3:30先放學, 響跑馬地返, 一放學就行返去上swimming. 所以諗住今年summer俾佢學多一次lor. 你一路都keep住返架?   

Rank: 5Rank: 5


2769
211#
發表於 06-3-3 14:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
無錯   
我諗其實我地會唔會係認識呢?會唔會係以前d小學或中學同學或你以前d朋友    (忘想)

Rank: 5Rank: 5


2238
212#
發表於 06-3-3 15:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

maybe有機架, 你中學響邊度讀架? 我響北角. 你呢? 你有無msn啊? 我add你啊.  

Rank: 5Rank: 5


1245
213#
發表於 06-3-3 15:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

哇ckckcktina 你好心急呀,我個女都要學左成半年先有咁既成績,你唔好咁心急,咁會嚇親佢地架,同埋你winter停左,又要再PICK UP番,難免會慢D,因佢地會唔記得晒,要重新再學過,所以我winter照比佢學,因游開水even冬天都唔會太怕凍,身體好似真係強壯d  
不過見到佢由驚水到而家可以用蛙式游一個直池真係好開心架 :wink:
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
214#
發表於 06-3-3 16:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

嘻嘻嘻嘻...       我知道la. d阿媽都係心急d架la...     無啊, 因為冬天費事la. 佢又係比較容易病果d人, 好驚佢會攝親, 所以夏天先俾佢學lor. 我都知肯定要從新學過. 哎.. 浪費我的金錢啊...    

Rank: 5Rank: 5


1245
215#
發表於 06-3-3 17:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

唉 ~~~

    我先生頭先買左3張18/04既disneyland tickets,because嗰日係我個女既生日,所以諗住嗰日去有個生日襟章,點知3/4機會都無1張係donald duck
我都知佢係radom咁出,已經叫我相公問佢之前出左乜野
但佢竟然話唔知...唉... 有d美中不足添 :cry:
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
該用戶已被刪除

216#
發表於 06-3-3 20:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

217#
發表於 06-3-3 21:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1245
218#
發表於 06-3-4 11:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀happyallthetime,

      

         我問過個總敎練,佢話個小朋友學得快與慢同佢夠唔夠胆有關,我問左佢之後,自己番屋企再同囡囡傾吓了解吓,
之後就突飛猛進。
          By the way,  你晚上仲有時間上網    咁你未好夜
sleep囉,小心身體,你係囝囝既支柱
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
219#
發表於 06-3-4 11:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

你咁快plan定去迪士尼la. 真係好la. 我阿女10月生日, 我諗住響麥記搞就算la. 便便地又有一大班小朋友同佢一齊玩. 算la. 唔好怪你老公la. d男人個個都係咁o既, 做咩都唔上心o既.

happyallthetime73,

你個仔大個又生性, 咁你都開心la. 我屋企只小魔怪(細女)最鐘意搞破壞, 又成日蝦家姐, 見到家姐練琴就行埋去搞埋一份, 搞到個家姐成日都響度complain. 總之我一返到屋企, 就好似煲水咁, 不停咁滾...      

Rank: 5Rank: 5


2238
220#
發表於 06-3-4 11:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

早晨啊, 放低佢o地2兄妹未啊?     返工有無遲到啊?
‹ 上一主題|下一主題