關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2005 培正 K3 高信班家長平台
樓主: 彥彥媽咪
go

2005 培正 K3 高信班家長平台 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3326
201#
發表於 05-11-28 15:34 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all


你地 20/12 會唔會去到學校個聖誕遊藝會呀...

我依家諗緊係用蛇王形式去睇 (睇完返番工), 定係索性 take one day off to go...

Do any of you know the time schedule for that day lei?

Rank: 1


22
202#
發表於 05-11-29 12:33 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Wanleung
All the best to your boy in the new school. It is likely that Ryan will stay in Pui ching.

彥媽 & 禮媽
It seems that 細彥 and 文禮 are likely to get a place in Pui Ching. You two no need to worry la.

Ryan's plant is growing slowly as there is not enough sunlight in our house.

Any idea that we need to use the recycle materials to do the X'mas decoration this year?

Rank: 2


64
203#
發表於 05-11-29 12:45 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

各位培正媽咪,
想借小小位問個問題呀 請問培正要唔要係在k3時簽d咩文件confirm唔參加大抽獎先俾個小學學位你呀? 咁係咪所有培幼都可直上培小呢? 唔該哂~
PKL

Rank: 5Rank: 5


3326
204#
發表於 05-11-29 12:52 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

PKL:

請問培正要唔要係在k3時簽d咩文件confirm唔參加大抽獎先俾個小學學位你呀? ==> NO NEED, we just need to fill in a form to pay $550 to secure our P1 place only, after we signed this, the school will reserve a P1 place for our kids

咁係咪所有培幼都可直上培小呢? ==> yes...100%, unless you give up



Rank: 5Rank: 5


3326
205#
發表於 05-11-29 13:02 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

舜錚Mummy:

yes ar...I hope 細彥 and 文禮 can get a seat next year la...
  

I think 大彥 will stay at PC for P1 la...hope we can all be in the same class at that time too~~

Recycle materials ==> no ideas now bor....not sure..    I guess not gwa...


Dear all

上星期我帶細彥去 interview 時撞到李老師, 佢同我講話大彥上堂講粗俗話 (尿呀, 屎呀個d   ), 我當時就當面問大彥, 佢話係奕希講先嘅 (即係人地講一句, 佢又要"頂"返人咁, 唔認輸個種)...後來李老師仲帶咗佢地兩個見梁副校添呀...唉...真係煩....我返屋企 e e or or 咗佢一輪...佢就     哂, 但唔知會唔會真係改到....希望有用喇..     

我真係好擔心d小朋友上到小學, exposure 會更大, 就會更反斗喇...     :cry:

Rank: 2


64
206#
發表於 05-11-29 13:22 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽媽,
Thanks a lot, 即係話我pay左550留位費就會留個小一學位俾我, then我仲可以參加大抽獎嘛?
PKL

Rank: 5Rank: 5


3326
207#
發表於 05-11-29 17:48 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

PKL:

即係話我pay左550留位費就會留個小一學位俾我,==> this is correct!

then我仲可以參加大抽獎嘛? ==> 呢樣學校冇正面表過態架...所以我有保留....i.e. not sure if they will cancel your reservation if they know you joined the 2nd round lucky draw...雖然校長有話"我地唔會阻止你地可以出去揀架", 但佢又冇講過話 "抽得唔好歡迎你返嚟之類"喎...so ......你自己諗喇...             


Rank: 1


22
208#
發表於 05-11-30 12:36 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Hi mums
Ryan told me that Ms lee said there would be more homework for them in the coming days. Do you hear anything similar from your boy?

Rank: 5Rank: 5


3326
209#
發表於 05-11-30 14:21 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Ryan mum:

Really?     Henry didn't tell me this bor.....let me ask him tonight sin...

yesterday he was so happy talking to another classmate (家宜) ar.... seems like he gave his home phone no. to quite a lot of classmates bor...heee   

Suddenly I had a feeling that 仔真係大喇...好似好快就有自己圈子咁...我呢個阿媽就快要行埋一邊囉...   

  


170
210#
發表於 05-11-30 15:33 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


170
211#
發表於 05-12-3 17:38 |只看該作者

20/12 培正聖誕表演

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


8048
212#
發表於 05-12-3 19:10 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

May I know the school fee for 培幼 and 培小?

Rank: 5Rank: 5


3326
213#
發表於 05-12-3 22:46 |只看該作者

Re: 20/12 培正聖誕表演

hsyhk

你以前報過名做義工未架.....我就報過幾年喇....不過你報 =/= 佢一定會揾你...因為我知佢地一向都有d"台柱"義工架...所以唔係你想做就有得你做呢.....    我上兩年都有報, but this year 因為我已轉番 full time job, so 就報唔到 lu~~   

牛仔褲....!?? 咦...早陣子大彥同我講要帶條牛仔褲番學校做綵排架...之後就冇拎番番嚟...我問佢條褲去咗邊...佢話先生 keep 起咗留番表演用架喎....係真唔係...?? (定係已經又拎番番屋企我睇唔到呢...    等我再問真d佢先...

派飛我就唔知呀....怕快派了吧??    


elizyy:

培幼學費 $15xx per month (10 instalments)
培小學費 about $2x,xxx per year  (10 instalments)

Rank: 5Rank: 5


3326
214#
發表於 05-12-8 00:51 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all

So happy to see that 大彥盆花竟然有花 lum 出呀~~~呵呵....未試過....!!!!

好有成功感哇....       


Rank: 6Rank: 6


7180
215#
發表於 05-12-8 09:09 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽
咁夜都唔訓ge   

Rank: 5Rank: 5


3326
216#
發表於 05-12-8 09:45 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

brianma:

禽晚追緊"刑偵 III" ar ma....     

所以依家好     

Rank: 6Rank: 6


7180
217#
發表於 05-12-8 09:51 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽
我有時都睇架    係味講到拉左佢個孖生家姐喇

Rank: 5Rank: 5


3326
218#
發表於 05-12-8 10:05 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

brianma:

係呀...真相大白咁喇.....依家大勇同高婕 on the way back to HK la ...

唔知幾時佢先會記番起以前呢...見大勇咁傷心, 我都好傷心架...   

仲有...係咪仲有"刑偵 IV" ga... 唔知 III 之後會唔會播埋呢...我想睇呀~~     

Rank: 6Rank: 6


7180
219#
發表於 05-12-8 10:09 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽
你抽離唔到呀,做戲咋唔好 我又唔記得有冇第4集喎 不過我覺得開始有d悶

Rank: 5Rank: 5


3326
220#
發表於 05-12-13 20:28 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Push 番個 topic 上嚟先...

各位....你地 christmas 表演個日幾點去呀......??

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖