關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 埋黎睇,埋黎報名,民生等信作戰區
樓主: 藤媽
go

埋黎睇,埋黎報名,民生等信作戰區 [複製鏈接]

Rank: 2


79
201#
發表於 11-12-16 13:53 |只看該作者
係呀,我到以家都未接受到呢個事實!
諗起星期六返playgroup, 真係唔知喊定笑......


原帖由 yanbb08 於 11-12-16 05:48 發表
仲等緊信,我想收信多過打去問,if reject,我接受唔到係人地把口講出!

Rank: 5Rank: 5


2199
202#
發表於 11-12-16 13:53 |只看該作者

回復 198# michelle_lxh 的帖子

多謝你覆呀 ,希望呀仔WAITING 都有機會入啦~ 因為我同C6都好鐘意MS架,唔知有幾多人係WAITING 呢?

Rank: 5Rank: 5


1808
203#
發表於 11-12-16 13:53 |只看該作者
我女今日都未收到信但打去check 到係waiting, 請問收到waiting信嘅家長,寄回條番去做waiting有冇deadline㗎?我怕過咗deadline都未收到信呀!

Rank: 2


79
204#
發表於 11-12-16 13:55 |只看該作者
我係waiting呀....現在成個心都跌左落地咁.........
你有無join到 playgroup?? 唔知以咩心情返去好喇....


原帖由 myfamily1807 於 11-12-16 05:53 發表
多謝你覆呀 ,希望呀仔WAITING 都有機會入啦~ 因為我同C6都好鐘意MS架,唔知有幾多人係WAITING 呢?

Rank: 2


79
205#
發表於 11-12-16 13:56 |只看該作者
我有問到呢個question, 果個Miss話無deadline喎。


原帖由 WongPigPig 於 11-12-16 05:53 發表
我女今日都未收到信但打去check 到係waiting, 請問收到waiting信嘅家長,寄回條番去做waiting有冇deadline㗎?我怕過咗deadline都未收到信呀!

Rank: 5Rank: 5


1808
206#
發表於 11-12-16 13:57 |只看該作者
我聽日都要番ms playgroup, 唉~ 冇晒心機呀!

Rank: 5Rank: 5


2570
207#
發表於 11-12-16 13:58 |只看該作者
但回條有寫12月24日前要回覆喎...


原帖由 thingy 於 11-12-16 13:56 發表
我有問到呢個question, 果個Miss話無deadline喎。

Rank: 2


79
208#
發表於 11-12-16 14:00 |只看該作者

回復 206# WongPigPig 的帖子

係呀!由於MS係我地的1st choice, 又等左咁多日,呢種幻得幻失的感覺之下突然被判死刑,真係好難平伏.....!_!

Rank: 5Rank: 5


2570
209#
發表於 11-12-16 14:03 |只看該作者
請問民生小學或中學係咪Band 1?

thanks

Rank: 4


604
210#
發表於 11-12-16 14:04 |只看該作者
I know several parents. Their kids are studying in ms but were waiting in the first stage. add oil!

Rank: 2


79
211#
發表於 11-12-16 14:10 |只看該作者
係咩???
個Miss話佢地會mark住waiting d application nos. 個d nos. 的學生的回條無deadline 喎!

Anyway, 我地都係打多次去問好d!


原帖由 whychan777 於 11-12-16 05:58 發表
但回條有寫12月24日前要回覆喎...


Rank: 3Rank: 3


368
212#
發表於 11-12-16 14:13 |只看該作者
我今朝打去問結果既時候, 老師話佢地會mark低而家都收唔到信既number, 仲叫我如果12月內都收唔到信就通知學校, 佢地會於1月再寄過封通知信俾我, 到時先填張waiting form!!
但係如果有deadline, 我真係1月先寄, 會唔會話我遲唔接受架??!!
聽日番playgroup問下老師先......

Rank: 5Rank: 5


2570
213#
發表於 11-12-16 14:16 |只看該作者
更係打, 安心D.......

原帖由 thingy 於 11-12-16 14:10 發表
係咩???
個Miss話佢地會mark住waiting d application nos. 個d nos. 的學生的回條無deadline 喎!

Anyway, 我地都係打多次去問好d!

Rank: 2


79
214#
發表於 11-12-16 14:17 |只看該作者
係喎,明天問下先!
But d playgroup Miss 通常都話唔清楚, 叫我問行政部...

原帖由 clarachauky 於 11-12-16 06:13 發表
我今朝打去問結果既時候, 老師話佢地會mark低而家都收唔到信既number, 仲叫我如果12月內都收唔到信就通知學校, 佢地會於1月再寄過封通知信俾我, 到時先填張waiting form!!
但係如果有deadline, 我真係1月先寄, 會唔 ...

Rank: 5Rank: 5


1808
215#
發表於 11-12-16 15:12 |只看該作者
我打左去問多一次..

waiting信既回覆deadline係12/24, 如果我地12月內收到信, 過左12/24都可以照寄回條番去做waiting, 佢話佢地會mark低邊d係未收到信既考生, 但佢地點知邊d係未收到信既考生呢? 所以大家如果未收到信, 記得打去問, 俾佢地知你係未收到信既家長。
另外, 如果12月都未收到信, 就1月打番去話佢地知, 佢地會補發封信俾大家。

唔知大家仲有冇補充呢?

Rank: 4


577
216#
發表於 11-12-16 16:26 |只看該作者
原帖由 tsobaba 於 11-12-16 14:04 發表
I know several parents. Their kids are studying in ms but were waiting in the first stage. add oil!


係呀,今年甚至連係到讀緊書D姊姊,哥哥或有去playgroup的小朋友都無優勢,因為我識朋友家長佢地的小朋友都係waiting or rejected. So sad ah.

Rank: 5Rank: 5


1271
217#
發表於 11-12-16 16:33 |只看該作者
唉~ 只能嘆一句今年競爭實在太激烈。大家唔好唔開心啦,快d番屋企望下自己個開心果!

Rank: 3Rank: 3


197
218#
發表於 11-12-16 17:00 |只看該作者
終於都係收唔到信,打去問!
好開心......waiting!!我心目中waiting已經好叻

又要再等待到出年,就算0.1%的機會都=希望在人間,
waiting ma ma 努力

Rank: 5Rank: 5


2199
219#
發表於 11-12-16 18:21 |只看該作者
想問waiting 係唔係要等到出年5月才知道呀?

Rank: 2


79
220#
發表於 11-12-16 22:03 |只看該作者
@~@ 多謝你的鼓勵!
But 呢個日日睇mailbox的過程令我心血少左好多....仲要到現在仍未有信,張waiting紙下落不明.....唉!我諗你(地)都明白我的心情!_!

現在又要重拾Interview 心情,同阿仔星期一去In 宣幼...呢個K1 搵校生涯唔知幾時完....!_!


原帖由 yanbb08 於 11-12-16 09:00 發表
終於都係收唔到信,打去問!
好開心......waiting!!我心目中waiting已經好叻

又要再等待到出年,就算0.1%的機會都=希望在人間,
waiting ma ma 努力
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖