註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:39 發表 多謝! P.S.你係咪又係抄呀????
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 11:42 發表 無呀,講真果句我從來未買過包魚的
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 11:43 發表 上年我個fd晒到d’班’立即出左好多出來,係睇住佢出果種
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:40 發表 真係辛苦哂你囉!
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 11:45 發表 我係抄hoganma的
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:45 發表 我知你冇買過“包魚” 喇!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 11:46 發表 KY: 咁睇吓多多幾時BOOK倒散枱, 我地去食啦!!! CC/HOGANMA: 散枱唔使咁貴, 我地ORDER D 無咁貴的, 一齊啦!!!
原文章由 雪文 於 08-5-21 11:49 發表 各位早晨 ! 好忙, say hi就閃啦. come : 今晚我約咗YW去H&M.
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 11:46 發表 無計,人得一個邊做到咁多野 拿返公司做都可以既,偷偷地囉
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:46 發表 唔係化!咁得人驚。
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:17 發表 Hm...其實我個“KY”係有meaning架!咪係我中文名中間2字的英文併音的initials囉!我唔係貪得意既。
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 11:50 發表 散叫我就去la, 我都好想食馬拉糕
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 11:46 AM 發表 KY: 咁睇吓多多幾時BOOK倒散枱, 我地去食啦!!! CC/HOGANMA: 散枱唔使咁貴, 我地ORDER D 無咁貴的, 一齊啦!!!
原文章由 雪文 於 08-5-21 11:52 發表 ky, 祝伯友身體健康, 心情開朗 ! 我囡都叫KY, 所以我明你意思
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 11:50 發表 係呀睇住佢出,去果時無咩野的,中午睇見佢塊面已經好明顯出左好多班,到下午直情成面都係