關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1139
201#
發表於 08-6-17 15:01 |只看該作者
咁少人上黎報到既..   希望多d人上黎傾下啦..

[ 本文章最後由 pcdogxx 於 08-6-17 15:15 編輯 ]

Rank: 1


25
202#
發表於 08-6-17 15:37 |只看該作者
很久沒有上baby-kingdom啦, 我都要update一下D資料先!

臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
家曦..........囝囝.0509..N1.....am
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1..am..荔枝角..[email=..mama@anson]mama@anson[/email]
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾..........囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

睇我囡囡Anson還未見到有同學仔,現在距離開學日越來越近我的心情也越來越緊張。
另外我又想請教各位媽咪Reference Books & Exercise Books 在出面書局買會否便宜很多?

[ 本文章最後由 mama@anson 於 08-6-17 15:40 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1332
203#
發表於 08-6-18 18:33 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-6-17 15:01 發表
咁少人上黎報到既..   希望多d人上黎傾下啦..



我黎陪你吹下水喇 ~

Rank: 5Rank: 5


1332
204#
發表於 08-6-18 18:34 |只看該作者
原文章由 henrykwok 於 08-6-16 19:41 發表
我終於收到書單啦..

但想問吓點解通告內話仔仔已被編為"N1 am"班新生, 咁即係邊班呀?



打左番學校問未呀 ???

可能寫漏左 ~

Rank: 3Rank: 3


371
205#
發表於 08-6-18 21:49 |只看該作者
原文章由 Krystal 於 08-6-18 18:33 發表



我黎陪你吹下水喇 ~

ME TOO

Rank: 4


961
206#
發表於 08-6-18 23:20 |只看該作者
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
家曦..........囝囝.0509..N1D...am..henrykwok
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1..am..荔枝角..[email=..mama@anson]mama@anson[/email]
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾..........囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

Rank: 4


961
207#
發表於 08-6-18 23:23 |只看該作者
打咗啦..學校話寫漏咗囉.. 咁都有得漏..唉..

仔仔讀N1dAM班..

原文章由 Krystal 於 08-6-18 18:34 發表



打左番學校問未呀 ???

可能寫漏左 ~

Rank: 3Rank: 3


371
208#
發表於 08-6-18 23:31 |只看該作者
原文章由 henrykwok 於 08-6-18 23:23 發表
打咗啦..學校話寫漏咗囉.. 咁都有得漏..唉..

仔仔讀N1dAM班..

咁都得

Rank: 2


57
209#
發表於 08-6-19 00:18 |只看該作者
Hi all the mammies! 我個囝囝都會讀York嘅N1B1am,依家先諗起上黎chat吓! 點解無同學仔同一班嘅?  你哋有無報個新生入學適應班呀?

臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1am..Kwun Tong..SiuBoB
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
家曦..........囝囝.0509..N1D...am..henrykwok
欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1..am..荔枝角..[email=..mama@anson]mama@anson[/email]
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am
Welcome to visit Kolby & Cheryl's Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/ilove-kachun

Rank: 5Rank: 5


1139
210#
發表於 08-6-19 10:04 |只看該作者
暫時得 N1C 同 N1D1 有同班咋喎..  

欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

[ 本文章最後由 pcdogxx 於 08-6-19 10:07 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1139
211#
發表於 08-6-19 10:08 |只看該作者
我冇報呀, 因為囡囡都返梗N1咯...  

原文章由 SiuBoB 於 08-6-19 00:18 發表
Hi all the mammies! 我個囝囝都會讀York嘅N1B1am,依家先諗起上黎chat吓! 點解無同學仔同一班嘅?  你哋有無報個新生入學適應班呀?

臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B ...

Rank: 5Rank: 5


1730
212#
發表於 08-6-19 11:37 |只看該作者
我都無呀,我囝囝都係返緊N1,返到7月中先放暑假,如果再返預備班,咁咪無咗個暑假LAW

原文章由 pcdogxx 於 08-6-19 10:08 發表
我冇報呀, 因為囡囡都返梗N1咯...  

Rank: 2


57
213#
發表於 08-6-20 00:04 |只看該作者
但係放暑假無嘢玩無嘢學喺屋企佢會好悶!  我又無假放! York咁早開學,好多summer course都夾唔到timing!  好煩!

原文章由 Edvychan 於 08-6-19 11:37 發表
我都無呀,我囝囝都係返緊N1,返到7月中先放暑假,如果再返預備班,咁咪無咗個暑假LAW
Welcome to visit Kolby & Cheryl's Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/ilove-kachun

Rank: 4


961
214#
發表於 08-6-20 10:36 |只看該作者
仔仔返n1返到7月26日先放假添..佢得17日暑假咋..

Rank: 5Rank: 5


1139
215#
發表於 08-6-20 16:39 |只看該作者
我個女返到7月19日咋..   咁就俾佢呃左半個月學費.....

不過我都幫佢報左一連串既暑期活動, 所以佢基本上都冇乜點抖...  

Rank: 3Rank: 3


211
216#
發表於 08-6-21 23:38 |只看該作者
hi,點解可以唔記得填N1乜班架?尋日打去問,仲要今日先回
覆我係N1C,真係~~~~~報道先N1C,長沙灣,thanks!!







原文章由 pcdogxx 於 08-6-19 10:04 發表
暫時得 N1C 同 N1D1 有同班咋喎..  

欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
德建....... ...

Rank: 3Rank: 3


211
217#
發表於 08-6-21 23:51 |只看該作者
唔記得仲英文名,N1C,長沙灣,megan lui,thanks!



原文章由 ivylee313 於 08-6-21 23:38 發表
hi,點解可以唔記得填N1乜班架?尋日打去問,仲要今日先回
覆我係N1C,真係~~~~~報道先N1C,長沙灣,thanks!!

Rank: 5Rank: 5


1730
218#
發表於 08-6-22 15:17 |只看該作者
update吓個list先,仲有媽咪未嚟報到呀,我個b係度仲未有同學仔添

欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am..觀塘.....SiuBoB
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
Megan......囡囡...........N1C...am..長沙灣..ivylee313
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
家曦..........囝囝.0509..N1D...am.............henrykwok
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾無發....囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

[ 本文章最後由 Edvychan 於 08-6-22 15:18 編輯 ]

Rank: 2


94
219#
發表於 08-6-23 09:19 |只看該作者
各位mama﹕平售以下冬夏季校服,  尤以 *的物品, 有9 成新, 合k1男生穿, 如有興趣, 請pm.

男生


物品
出售件數

校褸*
1

恤衫*
2

長衭*
2

體育運動服
1

灰色羊毛外套*
1

針織T
1

褓吠
1

夏季校服*
3
(有一套95%新, 只穿著十數天)
夏季運動服
2

另有全新書及書包平售


(全部40%Off)

Rank: 5Rank: 5


1332
220#
發表於 08-6-24 22:14 |只看該作者
原文章由 Edvychan 於 08-6-22 15:17 發表
update吓個list先,仲有媽咪未嚟報到呀,我個b係度仲未有同學仔添

欣晴Anson.囡囡.0504..N1A1.am..荔枝角.. mama@ anson
臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
嘉駿..........囝囝.0511..N1B1.am.. ...



好似好多 N1C 咁 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖