關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
201#
發表於 08-1-28 09:30 |只看該作者
我果個好似是中 size wor?  吓. ..我覺得應該夠裝 wor:D
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 08:51 發表
morning!!

LOVE: 上次funfun個袋size係中定細呀? 如果係size, 我應該唔夠放野.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
202#
發表於 08-1-28 09:31 |只看該作者
好犀利ar, yummy yummy
原文章由 KY2004 於 08-1-28 08:59 發表
大家早晨呀!

我星期6整2底turnip cake,攪到隻手好痛呀! 不過呀女話好味,好過舊年喎!
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/26012008002.jpg?t=1201481916

琴日整第1次cookies,係chocolate chips ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
203#
發表於 08-1-28 09:32 |只看該作者
佢話日日出太陽, 只有一天下咗場小雪, 好失望

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-27 21:16 發表
唔知龍媽北京之旅點呢..好擔心呀睇新聞講到上面好亂咁D人發晒DUN,又大雪:( :( :(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
204#
發表於 08-1-28 09:33 |只看該作者
唉.. 我尋日都抺window, 個part time呢2個weekend都唔得閑黎, 好彩佢之前都抺過下, 先無抺得咁甘咋

尋日抺抺下成支玻璃水飛左落街, 好彩下面係花嘈, 無人咋, 嚇得我ar
原文章由 雪文 於 08-1-28 09:28 發表


C6放假二天係屋企清潔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
205#
發表於 08-1-28 09:34 |只看該作者
kitty,小三 & 小四我要呀, 幾時見到你,借俾我copy得唔得呀 ??

原文章由 kitty 於 08-1-26 22:40 發表
小二?我唔知....我以為你有咩秘笈
我都有小二d卷...小三又有...小四遲下又有...你睇唔睇 ?
不過我冇得 send .....冇 scan 冇 fax...我只知年年唔同...
你要我就出去 copy 定一堆...搵日比你參考下..
聲明先我女好 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
206#
發表於 08-1-28 09:35 |只看該作者
有ga, 不過都唔平. 你去$10 shop 買一個試吓先la.
原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:21 發表

咁日本城有冇得賣D  cake兜呀?(唔係錫紙的)我琴日係屋企樓下買,好X貴呀?個銻盤都要108呀!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
207#
發表於 08-1-28 09:36 |只看該作者
文文,
我仔話老師派左一張紙仔俾佢 gar (羽毛球) 但搵極都搵唔到, 所以陣間我都要 學校問體育老師, 是否確實明天開始上堂?

另想問: 要唔要自己準備球拍

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
208#
發表於 08-1-28 09:37 |只看該作者
ky: boots-mairs cat有毛毛白色$191.-
雪文: 我尋日又大意左啦, 上次你先講過話而家年尾時候要小心, 話說尋日係新都城買鞋, 咁我對boots係239.-, 如果買滿600有八折, 我買一對就無啦, 咁我去比$$時, 有個女人買左4對, 咁同sales講緊有一對係夾硬買的, 因唔夠600元, 要買多一對比家姐, 妹妹勁嘈話: 點解姐姐有2對佢得一對...等等, 咁我又多事同佢講: 你唔夠數我同你夾啦, 咁個女人就話好, 同個sales講唔要一對, 咁因我要碌卡, 個女人比返4xx我, 佢張係500元, 我找返$比佢之時就諗起你上次件事, 之後好彩個500元都係真的.....
powerful girl 褸~~折左139(千色店), 兔仔衫$79.-(匯景)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-28 09:40 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
209#
發表於 08-1-28 09:38 |只看該作者
尋日朝, 沒有同龍媽&囡囡打招呼添
原文章由 雪文 於 08-1-28 09:32 發表
佢話日日出太陽, 只有一天下咗場小雪, 好失望

Rank: 6Rank: 6


6601
210#
發表於 08-1-28 09:38 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 09:30 發表
KY, 睇來你真係幾有興致同天份

雪雪:
興致係有

天份就NO啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
211#
發表於 08-1-28 09:38 |只看該作者
各位靚ma, 又要麻煩大家記住我個新網名 c c, 平時見面叫我 靚女 都得ga

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-28 10:40 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
212#
發表於 08-1-28 09:39 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 09:30 發表
我果個好似是中 size wor?  吓. ..我覺得應該夠裝 wor:D

fun: 放唔放倒報紙落去???

Rank: 6Rank: 6


6601
213#
發表於 08-1-28 09:40 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-28 09:35 發表
有ga, 不過都唔平. 你去$10 shop 買一個試吓先la.

我係japan home買左個glass兜,27蚊,好抵,諗住整焗豬扒飯。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
214#
發表於 08-1-28 09:41 |只看該作者
今日開始換新紙弊, 我見好多人排隊呀

Rank: 6Rank: 6


6601
215#
發表於 08-1-28 09:42 |只看該作者
come come:

我諗我地下次揀dinner的地方,要方便D傾計先得呀!上次好似難傾D。

Rank: 6Rank: 6


6601
216#
發表於 08-1-28 09:43 |只看該作者
HI! cc靚女!

Rank: 6Rank: 6


6601
217#
發表於 08-1-28 09:43 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 09:41 發表
今日開始換新紙弊, 我見好多人排隊呀

唔係化!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
218#
發表於 08-1-28 09:44 |只看該作者
我星期六晚睇左 joey concert, 佢真係好夠氣&把聲好得, 勁歌跳舞果 part 最好, 其餘我覺得麻麻地, 現場氣氛比較, 上次劉華好好多:D 劉華, 永遠支持你

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
219#
發表於 08-1-28 09:45 |只看該作者
係呀..果晚未得閒問你添, 你睇左醫生, 點呀? (應該冇事既)
原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:42 發表
come come:

我諗我地下次揀dinner的地方,要方便D傾計先得呀!上次好似難傾D。

Rank: 6Rank: 6


6601
220#
發表於 08-1-28 09:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 09:39 發表

fun: 放唔放倒報紙落去???

come come:

你想轉色呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖