註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
男爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-22 16:00 發表 係呀, 佢地禽日派咗新書, 亞女話好重
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 16:10 發表 on居居, 又係度食芝士圈!!!!
原文章由 KY2004 於 08-1-22 16:13 發表 我地今日先交cheque,唔知幾時派書!交左$1285喇!
原文章由 KY2004 於 08-1-22 16:14 發表 你食邊隻牌子呀?cheese sticks都好食呀!
原文章由 hoganmama 於 08-1-22 16:14 發表 岩岩先話無利是封, 又收到citibank 5盒la
原文章由 hoganmama 於 08-1-22 16:15 發表 你地唔講我都唔記得, 今日無交書薄費ar
原文章由 雪文 於 08-1-22 16:16 發表 咁多
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 16:16 發表 super ring~~個袋紫藍色, 有個男仔係度架, 上次係百x買, 好似$6-7/包!
原文章由 KY2004 於 08-1-22 16:21 發表 我寫錯左個銀碼呀!今朝拿拿臨寫過張。 28/1下學期喇!老師話會好深呀!功課會多好多好多,因要prepare定P.3的TSA. 我都估到喇,因一年級下學期試過,真係深好多(可能我女女蠢) ...
原文章由 hoganmama 於 08-1-22 16:22 發表 仲有細細本記事薄同揮春, 要唔要? 有好多
原文章由 KY2004 於 08-1-22 16:22 發表 come come: 我都食過呀! YUMMY呀!攪到我流口水喇!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 16:20 發表 如無交~我女學校係會寫手冊架!:tongue:
原文章由 雪文 於 08-1-22 16:24 發表 揮春 - 俾2-3張我, 唔該.