註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-9 15:26 發表 26/1呢, 去你屋企可以嗎 ??
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 15:20 發表 我都ok喎, call d去約腳啦, go go go
原文章由 多利是 於 08-1-9 15:53 發表 jerry媽 另隻佬話...已過數比你啦..你 check check please. Thanks
原文章由 多利是 於 08-1-9 15:53 發表 jerry媽, funfun 我今week開始要閉關至after 17/1, exam week呀...:cry: :cry: 11/1我都好有興趣...返去問問佬先..
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 15:57 發表 明天再 confirm. (因要問埋多. & 肥脾)
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 16:10 發表 FUN : 官塘外野手由6-8:15pm 158/位 + 10%
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 15:55 發表 邊個屋企先?? yau tong??
原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 16:14 發表 又加左價? 如果冇人等檯, 其實會唔會唔洗準時走? 新蒲崗果間時間都一樣嗎?
原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 14:38 發表 我都係揀 '外野手' :
原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 16:18 發表 想問問: 麥記 - 媽咪會好定是麥樂會好 d?
原文章由 katiekma 於 08-1-9 16:49 發表 其實有咩分別?都是麥當奴姐
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 16:15 發表 唔好意思, 星期六我要check下亞仔使唔使返英文先喎??
原文章由 雪文 於 08-1-9 16:51 發表 哦. 唔緊要啦, 我約咗yanma& funfun呢個周六晚, 等佢哋睇我出唔出得見人先. funfun,你 11 & 12連打二場呀 ??
原文章由 雪文 於 08-1-9 04:51 PM 發表 哦. 唔緊要啦, 我約咗yanma& funfun呢個周六晚, 等佢哋睇我出唔出得見人先. funfun,你 11 & 12連打二場呀 ??
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-9 12:40 發表 Good afternoon! 今朝做到人都din