註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 10:21 發表 我想, but我又想去行街街, 同埋亞仔唔知肯唔肯係99度訓
返回頂部
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:25 發表 有身材, 怕muk show quali, but 我冇呢
大宅
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:25 發表 come come: 好似都斷貨喎!
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:23 發表 多, 雪 if 今晚真係去工展, 我只帶幾條紅衫魚,千萬唔好借$俾我. 一有$,我實出事.
子爵府
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:26 發表 有冇都好,照show出來啦!
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:24 發表 我報告左個牛肉麵啦, 少少辣幾好食, 可能食厭左xx一丁! 尋日我老公食左cy比個海鮮麵, 佢都話幾好食!
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:15 發表 come come: 魔鬼提提你:下星期涼呀!你快D買厚褸啦!
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:26 發表 冧掂亞仔, 一齊出嚟 beer beer la.:D
原文章由 雪文 於 07-12-21 10:28 發表 CY不是俾咗個撈面你咩 ?? 我想問撈面點. 海鮮個個, 我都未試.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:27 發表 係全線都無貨嗎???? 你朋友果度有無話要幾多日之內取返去換貨架???? 換$$有可能嗎????
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 10:28 發表 最小都有2點la
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:30 發表 come come: 我諗都係全線斷啦! 佢都買左over1個禮拜,換cash 唔得啦!所以先post上來咋!
原文章由 多利是 於 07-12-21 10:28 發表 KY http://www.iwatch-germany.com/hk/ 銷售地點--香港---
原文章由 雪文 於 07-12-21 10:22 AM 發表 多, 今朝同sharon通咗電話, 佢話下午要趕返來香港做節 or 去睇樓, 所以只可以同我食早茶 or lunch. 想問你星期日上去的機會是多少 ??
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 10:33 發表 KY, 原來你已買左手袋 la. 我昨晚收到姑奶 e-mail, 佢話個朋友遲幾日再 confirm, 或會28號又或1月初過去 France. 姑奶叫我唔好寄出隱形眼鏡住, 如果佢的朋友真係過去的話, 可免郵費了. ...
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:23 發表 買多件囉!