關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
201#
發表於 07-12-21 10:25 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 10:21 發表
我想, but我又想去行街街, 同埋亞仔唔知肯唔肯係99度訓

你地今晚有乜野節目????

Rank: 6Rank: 6


6601
202#
發表於 07-12-21 10:26 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:25 發表
有身材, 怕muk show quali, but 我冇呢

有冇都好,照show出來啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
203#
發表於 07-12-21 10:26 |只看該作者
冧掂亞仔, 一齊出嚟 beer beer la.:D
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 10:21 發表
我想, but我又想去行街街, 同埋亞仔唔知肯唔肯係99度訓
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
204#
發表於 07-12-21 10:27 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:25 發表

come come:

好似都斷貨喎!

係全線都無貨嗎???? 你朋友果度有無話要幾多日之內取返去換貨架???? 換$$有可能嗎????

Rank: 6Rank: 6


6601
205#
發表於 07-12-21 10:27 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:23 發表
多, 雪
if 今晚真係去工展, 我只帶幾條紅衫魚,千萬唔好借$俾我. 一有$,我實出事.

多多,雪雪:

你地識做啦!

Rank: 6Rank: 6


8125
206#
發表於 07-12-21 10:28 |只看該作者
KY

http://www.iwatch-germany.com/hk/

銷售地點--香港---

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
207#
發表於 07-12-21 10:28 |只看該作者
最小都有2點la
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:26 發表

有冇都好,照show出來啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
208#
發表於 07-12-21 10:28 |只看該作者
CY不是俾咗個撈面你咩 ?? 我想問撈面點.

海鮮個個, 我都未試.

原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:24 發表

我報告左個牛肉麵啦, 少少辣幾好食, 可能食厭左xx一丁!
尋日我老公食左cy比個海鮮麵, 佢都話幾好食!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
209#
發表於 07-12-21 10:28 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:15 發表
come come:

魔鬼提提你:下星期涼呀!你快D買厚褸啦!
  

唔買啦唔買啦唔買啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
210#
發表於 07-12-21 10:29 |只看該作者
唔知得唔得, 今個星期因公司食飯已出2日街, 佢實鬧c我
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 10:26 發表
冧掂亞仔, 一齊出嚟 beer beer la.:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
211#
發表於 07-12-21 10:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 10:28 發表
CY不是俾咗個撈面你咩 ?? 我想問撈面點.

海鮮個個, 我都未試.

撈面~~未食, 試左話你知.

Rank: 6Rank: 6


6601
212#
發表於 07-12-21 10:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 10:27 發表

係全線都無貨嗎???? 你朋友果度有無話要幾多日之內取返去換貨架???? 換$$有可能嗎????

come come:

我諗都係全線斷啦!

佢都買左over1個禮拜,換cash 唔得啦!所以先post上來咋!

Rank: 6Rank: 6


6601
213#
發表於 07-12-21 10:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 10:28 發表
最小都有2點la   

咪係!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
214#
發表於 07-12-21 10:33 |只看該作者
KY, 原來你已買左手袋 la.
我昨晚收到姑奶 e-mail, 佢話個朋友遲幾日再 confirm, 或會28號又或1月初過去 France. 姑奶叫我唔好寄出隱形眼鏡住, 如果佢的朋友真係過去的話, 可免郵費了.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
215#
發表於 07-12-21 10:34 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:30 發表

come come:

我諗都係全線斷啦!

佢都買左over1個禮拜,換cash 唔得啦!所以先post上來咋!

2個袋都無貨~~~咁慳返(又一蘇州事件:cry: :cry: )
芥蘭站~~我老公話唔好去果度買, 算啦, 唔買啦!!!:( :(

Rank: 6Rank: 6


6601
216#
發表於 07-12-21 10:35 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-21 10:28 發表
KY

http://www.iwatch-germany.com/hk/

銷售地點--香港---

多多:

Thx.

呢個品牌都見過賣廣告,真係幾靚!

Rank: 6Rank: 6


8125
217#
發表於 07-12-21 10:36 |只看該作者
哦...咁我未必特登過來啦...睇下佬 & KIDS點行程先啦

原文章由 雪文 於 07-12-21 10:22 AM 發表
多, 今朝同sharon通咗電話, 佢話下午要趕返來香港做節 or 去睇樓, 所以只可以同我食早茶 or lunch.

想問你星期日上去的機會是多少 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
218#
發表於 07-12-21 10:36 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 10:33 發表
KY, 原來你已買左手袋 la.
我昨晚收到姑奶 e-mail, 佢話個朋友遲幾日再 confirm, 或會28號又或1月初過去 France. 姑奶叫我唔好寄出隱形眼鏡住, 如果佢的朋友真係過去的話, 可免郵費了. ...

咁我的袋又有希望啦

funfun: 我代女女多謝你的擦膠, 佢搭mtr時已急不及代拆晒d膠紙啦!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
219#
發表於 07-12-21 10:36 |只看該作者
我好多ga, 多到可以2 weeks 每日唔同款
原文章由 KY2004 於 07-12-21 10:23 發表

買多件囉!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
220#
發表於 07-12-21 10:38 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 10:33 發表
KY, 原來你已買左手袋 la.
我昨晚收到姑奶 e-mail, 佢話個朋友遲幾日再 confirm, 或會28號又或1月初過去 France. 姑奶叫我唔好寄出隱形眼鏡住, 如果佢的朋友真係過去的話, 可免郵費了. ...

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖