關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
201#
發表於 07-12-14 10:32 |只看該作者
我慶係佢唔係唔識, 係求其ma, fill in the blanks, 有晒given words, 都寫漏晒d字, e.g. Goodbye, Mum. 無寫個mum字

我唔同佢溫唔得呢, 之前無溫過ma
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 10:22 發表
唉,呢條路我上個星期六,日及再上一個星期六,日都做左啦,同你一模X一樣   佢初初都ok, 做做下無心機做 都算啦,仲越做越’拿西’ 又話呢D唔識果D又話唔知
OK經過呢2個星 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
202#
發表於 07-12-14 10:34 |只看該作者
佢係食三日.

台長, 做好份report未呀, 等住你交呀

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 10:28 發表
:cry: :cry:抗生素 要食一個星期食完為止呀

Rank: 8Rank: 8


17382
203#
發表於 07-12-14 10:38 |只看該作者
講真我囡都係有呢D問題,照抄都漏架,睇題目又求X其 都算,佢好多時都無認真睇就話唔識唔知講咩激到我發DUN果時佢就識答 我之前都有溫既,睇佢造化啦,NO EYE SEE   




原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:32 發表
我慶係佢唔係唔識, 係求其ma, fill in the blanks, 有晒given words, 都寫漏晒d字, e.g. Goodbye, Mum. 無寫個mum字

我唔同佢溫唔得呢, 之前無溫過ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
204#
發表於 07-12-14 10:39 |只看該作者
我做嘢先

Rank: 8Rank: 8


17382
205#
發表於 07-12-14 10:42 |只看該作者
尋晚無事發生呀,一來佢晚返,2來我未有心情啊,我把口及行動上就話唔理亞囡D成績學業姐 其實心裡都係好緊張架 最慘係心裡緊張但表面又要辦唔理囉


原文章由 雪文 於 07-12-14 10:34 發表
佢係食三日.

台長, 做好份report未呀, 等住你交呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
206#
發表於 07-12-14 10:46 |只看該作者
今日到我清閒啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
207#
發表於 07-12-14 10:47 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 10:42 發表
尋晚無事發生呀,一來佢晚返,2來我未有心情啊,我把口及行動上就話唔理亞囡D成績學業姐 其實心裡都係好緊張架 最慘係心裡緊張但表面又要辦唔理囉
...

你睇下今次比亞女"自己黎", 考試o唔ok先????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
208#
發表於 07-12-14 10:51 |只看該作者
真係好難放手, 我唔敢, 驚佢全部唔合格, 我仔數學小測卷20分滿分, 得9分咋, 唔合格
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 10:42 發表
尋晚無事發生呀,一來佢晚返,2來我未有心情啊,我把口及行動上就話唔理亞囡D成績學業姐 其實心裡都係好緊張架 最慘係心裡緊張但表面又要辦唔理囉


...

Rank: 6Rank: 6


8125
209#
發表於 07-12-14 10:51 |只看該作者
come

高雪珀納 - 工展會賣$62/can, 老闆話裕華賣$82/can

工展會內買, 可以lur老闆..拎勁多samples 記住係老闆, 唔係老闆娘

Rank: 6Rank: 6


8125
210#
發表於 07-12-14 10:55 |只看該作者
琴晚同今朝try埋用呢隻野洗面, 今朝上粉都貼d   想買多樽tim

原文章由 多利是 於 07-12-14 10:51 AM 發表
come

高雪珀納 - 工展會賣$62/can, 老闆話裕華賣$82/can

工展會內買, 可以lur老闆..拎勁多samples 記住係老闆, 唔係老闆娘

Rank: 8Rank: 8


17382
211#
發表於 07-12-14 10:57 |只看該作者
ME TOO啦


原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:46 發表
今日到我清閒啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
212#
發表於 07-12-14 10:57 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:51 發表
真係好難放手, 我唔敢, 驚佢全部唔合格, 我仔數學小測卷20分滿分, 得9分咋, 唔合格  

咁小測計唔計入成績表內? 我都唔敢比女自己黎, 佢今之考試英,數都退步左!:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
213#
發表於 07-12-14 10:59 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-14 10:51 發表
come

高雪珀納 - 工展會賣$62/can, 老闆話裕華賣$82/can

工展會內買, 可以lur老闆..拎勁多samples 記住係老闆, 唔係老闆娘

嘩! 平成20元架??? 我唔知去唔去工展, 可能叫人幫我買樽來try try!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
214#
發表於 07-12-14 10:59 |只看該作者
C啦, 咁似我對我C6加.


原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 10:42 發表
尋晚無事發生呀,一來佢晚返,2來我未有心情啊,我把口及行動上就話唔理亞囡D成績學業姐 其實心裡都係好緊張架 最慘係心裡緊張但表面又要辦唔理囉


...

Rank: 8Rank: 8


17382
215#
發表於 07-12-14 11:00 |只看該作者
YES呀,我既用意係咁囉 要等佢撞晒板知衰囉,我唔可以下下幫佢架,我唔係度果時咁點呢?!OR到佢大個女要自己解決問題時又點呢?!我唔可以下下幫佢諗,E+狠心D對佢迫佢諗囉


原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:47 發表

你睇下今次比亞女"自己黎", 考試o唔ok先????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
216#
發表於 07-12-14 11:02 |只看該作者
小測唔計入成績表
早2日亞仔同我講想去補數學, 我以為佢咁勤力la, 原來佢話補中文個補習社有本手冊好靚gor wor
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:57 發表

咁小測計唔計入成績表內? 我都唔敢比女自己黎, 佢今之考試英,數都退步左!:-|

Rank: 6Rank: 6


6601
217#
發表於 07-12-14 11:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:32 發表
我慶係佢唔係唔識, 係求其ma, fill in the blanks, 有晒given words, 都寫漏晒d字, e.g. Goodbye, Mum. 無寫個mum字

我唔同佢溫唔得呢, 之前無溫過ma

我女咪係經常求其囉!D exercise話 I like ....+ing,佢唔睇,5條都答 is ...+ing。
plural唔記得are,變哂is,punctuation 唔記得,大細偕唔記得,越做越溫就越冇心機

Rank: 6Rank: 6


6601
218#
發表於 07-12-14 11:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 10:38 發表
講真我囡都係有呢D問題,照抄都漏架,睇題目又求X其 都算,佢好多時都無認真睇就話唔識唔知講咩激到我發DUN果時佢就識答 我之 ...

我女成日有得抄都抄錯

Rank: 8Rank: 8


17382
219#
發表於 07-12-14 11:11 |只看該作者
我都係好辛苦先過到呢個心理關口,其實都唔知WORK唔WORK架,但無辦法啦我咩野方法都試過都唔得,只好咁做JA

數學我囡未派呀,不過都幾肯定會唔合格 中文就派左啦攞左個D返來 份PAPER好多無做到亞囡話D字唔識WOR,NO EYE SEE


原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:51 發表
真係好難放手, 我唔敢, 驚佢全部唔合格, 我仔數學小測卷20分滿分, 得9分咋, 唔合格  

Rank: 6Rank: 6


6601
220#
發表於 07-12-14 11:11 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:51 發表
真係好難放手, 我唔敢, 驚佢全部唔合格, 我仔數學小測卷20分滿分, 得9分咋, 唔合格  

hoganma,

我女一樣,得9分
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖