- 在線時間
- 228 小時
- 最後登錄
- 08-4-4
- 國民生產力
- 37
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2732
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 2967
- UID
- 164265
 
|
唔知點解我個sales同事升咗職後好似唔同咗,成日都叫我做埋d sales自己要做gei嘢, 我同佢解釋lee d 係sales 自己要做gei, 我唔係唔幫佢做,不過佢自己都要學,唔可以次次都叫我做,佢就即刻起哂’gon’,話佢好多嘢做,冇時間學and做.
佢上個week出差,咁我要做埋佢d嘢,點知有批貨衰咗,個客投訴,我打俾佢話佢知,佢就叫我同supplier講,好la,咁我咪打lor,點知supplier又話佢去咗2次check貨都冇話有問題,我叫supplier自己打去同我個sales講,佢又唔打,叫我打.頂,當我係messager,好x煩.
今日我同佢講supplier要約開會,佢又話我點解唔同佢講清楚email d details,佢都chi x sin,咁多email,我點係電話講哂呀,我梗係講重點la,妖,佢自己有帶computer出去ga ma, 自己唔check ga 咩  |
|