關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
201#
發表於 07-11-8 17:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:40 硐表
我老公reject左我2個人去旅行啦


why ? 佢想合家歡 ar ?

Rank: 5Rank: 5


2967
202#
發表於 07-11-8 17:46 |只看該作者
why, too expensive
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:40 硐表
我老公reject左我2個人去旅行啦

Rank: 8Rank: 8


17382
203#
發表於 07-11-8 17:48 |只看該作者
我刀準備閃人 88

Rank: 5Rank: 5


2967
204#
發表於 07-11-8 17:48 |只看該作者

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 17:48 硐表
我刀準備閃人 88

Rank: 5Rank: 5


4210
205#
發表於 07-11-8 17:50 |只看該作者
why?? 我老公都唔知幾想, 不過我同佢講, 一年一次就可以, 如果唔係邊個睇仔d功課..

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:40 硐表
我老公reject左我2個人去旅行啦

Rank: 5Rank: 5


2967
206#
發表於 07-11-8 17:55 |只看該作者
我隻c6都想,我每次都搭佢 ”有鬼$呀”
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:50 硐表
why?? 我老公都唔知幾想, 不過我同佢講, 一年一次就可以, 如果唔係邊個睇仔d功課..

Rank: 5Rank: 5


2967
207#
發表於 07-11-8 17:58 |只看該作者
jerry媽,辛苦咗成日照顧亞女,今晚早d抖吓la.

係wor,你叔仔結婚請飲攪成點呀

Rank: 8Rank: 8


19346
208#
發表於 07-11-8 19:04 |只看該作者
minnie,come,各位mama


sorry!明晚我又來唔到同大家食飯啦,因明天我要上大陸做野,要晚上6-7點才係大陸落香港,下次再同大家食飯,你地食得開心d啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
209#
發表於 07-11-8 21:53 |只看該作者
佢話亞仔今年都未出去玩過, 如果去玩梗係要帶埋佢去la   佢真係一d情趣都無gar

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:50 硐表
why?? 我老公都唔知幾想, 不過我同佢講, 一年一次就可以, 如果唔係邊個睇仔d功課..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
210#
發表於 07-11-8 21:54 |只看該作者
hin_bb

又見你唔到添
原文章由 HIN_bb 於 07-11-8 19:04 硐表
minnie,come,各位mama


sorry!明晚我又來唔到同大家食飯啦,因明天我要上大陸做野,要晚上6-7點才係大陸落香港,下次再同大家食飯,你地食得開心d啦!

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-11-9 09:30 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
211#
發表於 07-11-9 08:55 |只看該作者
Good morning

Rank: 5Rank: 5


2967
212#
發表於 07-11-9 08:56 |只看該作者
下次實有機會gei
原文章由 HIN_bb 於 07-11-8 19:04 硐表
minnie,come,各位mama


sorry!明晚我又來唔到同大家食飯啦,因明天我要上大陸做野,要晚上6-7點才係大陸落香港,下次再同大家食飯,你地食得開心d啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
213#
發表於 07-11-9 08:58 |只看該作者
近近地帶亞仔去macau玩2日,之後再2人世界得唔得呀
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 21:53 硐表
佢話亞仔今年都未出去玩過, 如果去玩梗係要帶埋佢去la   佢真係一d情趣都無gar

Rank: 5Rank: 5


2967
214#
發表於 07-11-9 09:00 |只看該作者
雪文快d報料.係咪好happy呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
215#
發表於 07-11-9 09:11 |只看該作者
morning!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
216#
發表於 07-11-9 09:16 |只看該作者
好想快d放工
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
217#
發表於 07-11-9 09:24 |只看該作者
我仲話開新part , 原來昨日已開咗, 你哋真係勁呀: :

原文章由 cyclmama 於 07-11-9 09:16 硐表
好想快d放工

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
218#
發表於 07-11-9 09:26 |只看該作者
今晚Hin_bb來唔到呀, 佢要返大陸做嘢.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
219#
發表於 07-11-9 09:33 |只看該作者
morning!!!

I dont like Macau ar, 2人世界都無咩機會la

c6 12月可能要出trip, 如果唔出trip, 我睇下可唔可以22晚飛bangkok, 25號返, 因為23號學校旅行, 咁就可以帶埋亞仔去玩3日la
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 08:58 硐表
近近地帶亞仔去macau玩2日,之後再2人世界得唔得呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
220#
發表於 07-11-9 09:35 |只看該作者
點ar, happy 嗎???
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 09:00 硐表
雪文快d報料.係咪好happy呢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖