註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
別墅
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:39 硐表 其實我唔多記得幾時? jerryma & katiema 係咪會幫仔囡攪 birthday party?
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:44 硐表 各位, 我早走少少喇, 88
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:46 硐表 唔該晒及多謝晒咁多位啦, 我都要早少少走人, 我老公來左等我了! 下星期傾過! 8888888
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 12:49 硐表 Bye 玩得開心d
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:54 硐表 我哋都快收工啦
原文章由 irenec11 於 07-10-27 12:56 硐表 我啱啱先開始做嘢
原文章由 雪文 於 07-10-27 13:02 硐表 我都走啦, 星期一見.
原文章由 irenec11 於 07-10-28 03:28 硐表 啱啱同c6吵大鍋,我忍唔住講咗"分手",佢竟然答你想點就點,我個一刻好驚,唔知點算,其實到呢+我仲好驚,我好怕頭家真係會散,咁多年嚟,我為咗對寶貝,當然我真係好愛佢,一直都係到忍,但係佢好似一直都唔明我對佢gei附出,經 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-28 22:06 硐表 morning!!!!!
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-10-29 09:41 硐表 都係一時口快快+唔開心至講出來, 應該佢都會明白的, 大家冷靜後再商量將問題解決, 就會無事喇. 你唔好:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 09:46 硐表 FUN, HOGANMA: 你地lee2日都要同仔溫書, 有無去邊度街行下咁呀?