關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
201#
發表於 07-10-27 12:47 |只看該作者
happy birthday to ching ching

Rank: 4


679
202#
發表於 07-10-27 12:48 |只看該作者
jerryma:12/2
katiema:好似話唔攪
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:39 硐表
其實我唔多記得幾時?  jerryma & katiema 係咪會幫仔囡攪 birthday party?

Rank: 4


679
203#
發表於 07-10-27 12:49 |只看該作者
bye bye
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:44 硐表
各位, 我早走少少喇, 88

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
204#
發表於 07-10-27 12:49 |只看該作者
Bye 玩得開心d
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:46 硐表
唔該晒及多謝晒咁多位啦, 我都要早少少走人, 我老公來左等我了!
下星期傾過! 8888888

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
205#
發表於 07-10-27 12:54 |只看該作者
我哋都快收工啦

Rank: 4


679
206#
發表於 07-10-27 12:54 |只看該作者

原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:46 硐表
唔該晒及多謝晒咁多位啦, 我都要早少少走人, 我老公來左等我了!
下星期傾過! 8888888

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
207#
發表於 07-10-27 12:55 |只看該作者
我哋都快啦.


come,唔係我仔測驗, 我都想跟埋你去玩呀


原文章由 hoganmama 於 07-10-27 12:49 硐表
Bye 玩得開心d   

Rank: 4


679
208#
發表於 07-10-27 12:56 |只看該作者
我啱啱先開始做嘢
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:54 硐表
我哋都快收工啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
209#
發表於 07-10-27 13:02 |只看該作者
我都走啦, 星期一見.

原文章由 irenec11 於 07-10-27 12:56 硐表
我啱啱先開始做嘢

Rank: 4


679
210#
發表於 07-10-27 13:05 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-10-27 13:02 硐表
我都走啦, 星期一見.

Rank: 4


679
211#
發表於 07-10-28 03:28 |只看該作者
啱啱同c6吵大鍋,我忍唔住講咗"分手",佢竟然答你想點就點,我個一刻好驚,唔知點算,其實到呢+我仲好驚,我好怕頭家真係會散,咁多年嚟,我為咗對寶貝,當然我真係好愛佢,一直都係到忍,但係佢好似一直都唔明我對佢gei附出,經過今晚gei事,我個心好痛,好痛

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
212#
發表於 07-10-28 12:16 |只看該作者
irene

為咩事鬧交? 唉, 你講分手, 火"姐"眼佢實答好gar la, 冷靜d諗下件事係邊個唔岩先, 問題先可解決
原文章由 irenec11 於 07-10-28 03:28 硐表
啱啱同c6吵大鍋,我忍唔住講咗"分手",佢竟然答你想點就點,我個一刻好驚,唔知點算,其實到呢+我仲好驚,我好怕頭家真係會散,咁多年嚟,我為咗對寶貝,當然我真係好愛佢,一直都係到忍,但係佢好似一直都唔明我對佢gei附出,經 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
213#
發表於 07-10-28 21:19 |只看該作者
:cry: 雖然我唔知你同你老公之間有乜野問題存在, 但你同佢講分手, 我相信你係好唔開心/痛心/嬲先至咁講.
希望你地快d無事, 將問題解決左佢.
原文章由 irenec11 於 07-10-28 03:28 硐表
啱啱同c6吵大鍋,我忍唔住講咗"分手",佢竟然答你想點就點,我個一刻好驚,唔知點算,其實到呢+我仲好驚,我好怕頭家真係會散,咁多年嚟,我為咗對寶貝,當然我真係好愛佢,一直都係到忍,但係佢好似一直都唔明我對佢gei附出,經 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
214#
發表於 07-10-28 21:25 |只看該作者
各位: 我地返左來啦!!
尋日我地4點半倒到南澳, 我女當然又同瑩瑩玩到亞媽姓乜都唔記得啦, 之後佢地同姑媽去左書店買禮物, 我女要左: 筆盒, 笛子, 毛公仔同公仔一個. 咁係屋企食晚飯, 又同d狗仔玩左一陣, 睇下電視, 之後就食生日旦糕 (最終都係美心買左個朱古力cake), 女女仲去左表姐家 .
今日又係玩足一日啦, 返到home先慢慢溫默書, 而家要去再默多次啦, 明天傾啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
215#
發表於 07-10-28 22:06 |只看該作者
morning!!!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-29 08:44 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
216#
發表於 07-10-29 09:37 |只看該作者
morning!!!

呢2日同亞仔溫習, 英數常無咩大問題, 中文閱讀理解就都仲係爭d, 我同亞仔講, 唯有做好d重組句子同填充lor, 希望呢d唔好扣太多分, 閱讀理解就必須要先閱讀及理解左先好答問題, 唔係呢就實錯
原文章由 come爸嘩 於 07-10-28 22:06 硐表
morning!!!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
217#
發表於 07-10-29 09:41 |只看該作者
都係一時口快快+唔開心至講出來, 應該佢都會明白的, 大家冷靜後再商量將問題解決, 就會無事喇. 你唔好:cry:
原文章由 irenec11 於 07-10-28 03:28 硐表
啱啱同c6吵大鍋,我忍唔住講咗"分手",佢竟然答你想點就點,我個一刻好驚,唔知點算,其實到呢+我仲好驚,我好怕頭家真係會散,咁多年嚟,我為咗對寶貝,當然我真係好愛佢,一直都係到忍,但係佢好似一直都唔明我對佢gei附出,經 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
218#
發表於 07-10-29 09:46 |只看該作者
FUN, HOGANMA: 你地lee2日都要同仔溫書, 有無去邊度街行下咁呀?

原文章由 funbabyhk 於 07-10-29 09:41 硐表
都係一時口快快+唔開心至講出來, 應該佢都會明白的, 大家冷靜後再商量將問題解決, 就會無事喇. 你唔好:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
219#
發表於 07-10-29 09:49 |只看該作者
今朝阿仔扭計唔返學, 迫佢換好衫後落樓下等車時, 佢又話肚痛 我即 call 老公9秒9跑樓梯攞白x油幫佢搽, (我同仔講:你聽吓 d 拖鞋聲, 實係爸爸跑落黎攞俾你, 睇吓爸爸既錫你) 我見到佢聽到後,有陰陰咀笑. 幫佢搽完佢先至乖乖地咋

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
220#
發表於 07-10-29 09:53 |只看該作者
冇去行街, Sat 晚帶埋仔仔佢地去睇萬聖節扮野大賽 (樓下 club house 攪的) 好好玩, 今年有成 50人參賽, 有 d 小朋友扮得好攪鬼: 我大仔話驚, 所以唔肯參加, 剩係睇 另有好幾個小朋友周圍派糖添
原文章由 come爸嘩 於 07-10-29 09:46 硐表
FUN, HOGANMA: 你地lee2日都要同仔溫書, 有無去邊度街行下咁呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖