註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 09:39 硐表 咁你快工行快2步返屋企啦, 等你老公可以休息多d! 我尋日好攰呀, 今年我無參加任何項目, 齋坐同同學仔媽咪傾計, 都坐到腰骨痛!!!!:-| :-|
返回頂部
男爵府
原文章由 雪文 於 07-10-12 18:26 硐表 funfun,今年的冷衫唔知可否唔訂呢 ?? 佢無講呀, 只是出咗訂新冷衫的通告 ?
原文章由 雪文 於 07-10-13 10:01 硐表 唔得, 仲係要食葯, 鼻水又流出來:cry:
原文章由 雪文 於 07-10-13 09:56 硐表 comecome,我唔係咁諗加. 我諗住叫佢帶二個小朋友去睇我囡表演, 等我放工好返屋企瞓. 有時間去睇吓 : http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1165228&extra=page%3D1 好Q煩 ...
原文章由 funbabyhk 於 07-10-13 10:01 硐表 昨天派通告? (我未睇仔仔書包 ) 乜要規定要訂嗎? 上年果件仲啱著, 我唔會訂了.
原文章由 雪文 於 07-10-13 10:06 硐表 咁我都唔訂啦. 昨日病, 我對仔女都唔生性 : 我囡吃飯吃咗 1.5小時出來, 我就瞓係沙發到等洗碗. 之後我沖完涼9:00我返房瞓, 我仔問我可否睇味分高下, 我話好, 但未開始你要做功課. 點知我瞓咗半個鐘醒返, 佢一早 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 10:04 硐表 你女幾點表演呀????????????????????
原文章由 雪文 於 07-10-13 10:15 硐表 我睇睇報紙先.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 10:33 硐表 我尋日頭痛足成個下午, 返到藍田即刻食頭痛藥 :cry:
原文章由 雪文 於 07-10-13 10:40 硐表 你無事嗎 ?? 請問同我問咗單車喉嘴未 ??
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 10:45 硐表 食左藥大半個鐘後好d啦!! 單車~~我要今日先問倒, 平日我返到屋企佢都關左門!
原文章由 hoganmama 於 07-10-13 10:52 硐表 MORNING!!! 轉天氣, 各位要保重!!! 尋日last day, 走左之後, 即時胃口大增 要節制下先得
原文章由 雪文 於 07-10-13 10:53 硐表 唔該
原文章由 雪文 於 07-10-13 10:54 硐表 你無咗壓力 希望你份新工做得開心