關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
201#
發表於 07-10-13 09:56 |只看該作者
comecome,我唔係咁諗加.  我諗住叫佢帶二個小朋友去睇我囡表演, 等我放工好返屋企瞓.

有時間去睇吓 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1165228&extra=page%3D1

好Q煩

原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 09:39 硐表
咁你快工行快2步返屋企啦, 等你老公可以休息多d!
我尋日好攰呀, 今年我無參加任何項目, 齋坐同同學仔媽咪傾計, 都坐到腰骨痛!!!!:-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
202#
發表於 07-10-13 10:01 |只看該作者
唔得, 仲係要食葯, 鼻水又流出來:cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
203#
發表於 07-10-13 10:01 |只看該作者
昨天派通告? (我未睇仔仔書包 )
乜要規定要訂嗎? 上年果件仲啱著, 我唔會訂了.
原文章由 雪文 於 07-10-12 18:26 硐表
funfun,今年的冷衫唔知可否唔訂呢 ??

佢無講呀, 只是出咗訂新冷衫的通告 ?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
204#
發表於 07-10-13 10:02 |只看該作者
未痊癒就更係要定時食藥啦: 不過真係要多多休息
原文章由 雪文 於 07-10-13 10:01 硐表
唔得, 仲係要食葯, 鼻水又流出來:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
205#
發表於 07-10-13 10:04 |只看該作者
你女幾點表演呀????????????????????
原文章由 雪文 於 07-10-13 09:56 硐表
comecome,我唔係咁諗加.  我諗住叫佢帶二個小朋友去睇我囡表演, 等我放工好返屋企瞓.

有時間去睇吓 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1165228&extra=page%3D1

好Q煩

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
206#
發表於 07-10-13 10:06 |只看該作者
咁我都唔訂啦.

昨日病, 我對仔女都唔生性 :

我囡吃飯吃咗 1.5小時出來, 我就瞓係沙發到等洗碗.

之後我沖完涼9:00我返房瞓, 我仔問我可否睇味分高下, 我話好, 但未開始你要做功課.  點知我瞓咗半個鐘醒返, 佢一早已收好所有功課, 係到睇電視啦, 仲講大話話做晒功課.

我好 熄咗佢的電視, 齊齊瞓.

今早七點幾佢就醒咗, 吵醒我同妹妹   

原文章由 funbabyhk 於 07-10-13 10:01 硐表
昨天派通告? (我未睇仔仔書包 )
乜要規定要訂嗎? 上年果件仲啱著, 我唔會訂了.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
207#
發表於 07-10-13 10:09 |只看該作者
仔仔要 .

原文章由 雪文 於 07-10-13 10:06 硐表
咁我都唔訂啦.

昨日病, 我對仔女都唔生性 :

我囡吃飯吃咗 1.5小時出來, 我就瞓係沙發到等洗碗.

之後我沖完涼9:00我返房瞓, 我仔問我可否睇味分高下, 我話好, 但未開始你要做功課.  點知我瞓咗半個鐘醒返, 佢一早 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
208#
發表於 07-10-13 10:10 |只看該作者
1:30分係學校出發, 3-5點節目加表演

連飯都無時間食

原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 10:04 硐表
你女幾點表演呀????????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
209#
發表於 07-10-13 10:14 |只看該作者
尋日可能太攰, 所以好好瞓!!!
今朝7:30am自動自覺醒左

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
210#
發表於 07-10-13 10:15 |只看該作者
我睇睇報紙先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
211#
發表於 07-10-13 10:33 |只看該作者
我尋日頭痛足成個下午, 返到藍田即刻食頭痛藥 :cry:

原文章由 雪文 於 07-10-13 10:15 硐表
我睇睇報紙先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
212#
發表於 07-10-13 10:40 |只看該作者
你無事嗎 ??

請問同我問咗單車喉嘴未 ??

原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 10:33 硐表
我尋日頭痛足成個下午, 返到藍田即刻食頭痛藥 :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
213#
發表於 07-10-13 10:45 |只看該作者
食左藥大半個鐘後好d啦!!
單車~~我要今日先問倒, 平日我返到屋企佢都關左門!

原文章由 雪文 於 07-10-13 10:40 硐表
你無事嗎 ??

請問同我問咗單車喉嘴未 ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
214#
發表於 07-10-13 10:52 |只看該作者
MORNING!!!

轉天氣, 各位要保重!!!

尋日last day, 走左之後, 即時胃口大增 要節制下先得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
215#
發表於 07-10-13 10:53 |只看該作者
唔該

原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 10:45 硐表
食左藥大半個鐘後好d啦!!
單車~~我要今日先問倒, 平日我返到屋企佢都關左門!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
216#
發表於 07-10-13 10:54 |只看該作者
你無咗壓力   希望你份新工做得開心

原文章由 hoganmama 於 07-10-13 10:52 硐表
MORNING!!!

轉天氣, 各位要保重!!!

尋日last day, 走左之後, 即時胃口大增 要節制下先得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
217#
發表於 07-10-13 10:56 |只看該作者
hoganma: 返新工後都要keep住多d上黎吹水呀!!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-13 10:52 硐表
MORNING!!!

轉天氣, 各位要保重!!!

尋日last day, 走左之後, 即時胃口大增 要節制下先得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
218#
發表於 07-10-13 10:57 |只看該作者
唔駛唔該, 我問左打電話比你啦!:-|

原文章由 雪文 於 07-10-13 10:53 硐表
唔該

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
219#
發表於 07-10-13 11:05 |只看該作者
會開心gei, 不過就會忙d lor, 我一定會keep住上黎gei, 以前未走時, 我一日上bk gei時間都唔小gar, 係無留言之麻
原文章由 雪文 於 07-10-13 10:54 硐表
你無咗壓力   希望你份新工做得開心

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
220#
發表於 07-10-13 11:13 |只看該作者
hoganma,今日係屋企嗎 ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖