關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
201#
發表於 07-8-8 11:04 |只看該作者
比而家多幾百咋...其實我見係同區 (油塘), 對亞仔同老公都唔會有影響...

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 11:00 發表
最最最最緊要, 屋租貴幾多先? 如果唔係多的話, 梗係搬啦, 多90呎都大幾多架啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
202#
發表於 07-8-8 11:05 |只看該作者
不過多90呎又多好多gar la, 你本身間屋有幾大?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:57 發表
想問下大家, 如果多90呎, 搬去第二度(都係公屋), 你地會唔會??因為我見屋企樓下有自願搬遷計劃, 有鯉魚門邨揀, 不過都係得2房

Rank: 8Rank: 8


17382
203#
發表於 07-8-8 11:06 |只看該作者
自願搬遷計劃好似係要你over左人數及面積先接受申請,
我都唔太清楚,你可以問左房屋署先,如果合資格先諗


[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:57 發表
想問下大家, 如果多90呎, 搬去第二度(都係公屋), 你地會唔會??因為我見屋企樓下有自願搬遷計劃, 有鯉魚門

Rank: 5Rank: 5


4210
204#
發表於 07-8-8 11:06 |只看該作者
而家我屋企都有中層, 向東南

原文章由 雪文 於 07-8-8 11:00 發表
是否你而家超過咗住戶的 7.7平方米才有搬遷呀 ?   
係我的話會搬, 但對來講是否還是感太小呢 ?

我都想選個方位好D的樓, 高層有海景加東南, 我都會搬. ( 咁我無機再選過呀 ? 我無睇到通告)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
205#
發表於 07-8-8 11:07 |只看該作者
我覺得最大問題係要裝修過lor, 如果呢個唔係問題, 咁梗係申請調la

Rank: 5Rank: 5


4210
206#
發表於 07-8-8 11:08 |只看該作者
咪都係幾萬"姐", 比起出去買樓差好遠...

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:03 發表
但又要比$裝修wor  

Rank: 8Rank: 8


17382
207#
發表於 07-8-8 11:09 |只看該作者



原文章由 雪文 於 07-8-8 11:02 發表
睇電視, 睇書, 打機

Rank: 5Rank: 5


4210
208#
發表於 07-8-8 11:09 |只看該作者
得31.xx平方米, 超細:cry: :cry:

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:05 發表
不過多90呎又多好多gar la, 你本身間屋有幾大?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
209#
發表於 07-8-8 11:14 |只看該作者
我仔仲未外出呀

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 11:09 發表

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
210#
發表於 07-8-8 11:15 |只看該作者
我話我自己, 我唔滿意我層樓向西北, 無海景.  我諗住一世加嘛.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 11:06 發表
而家我屋企都有中層, 向東南

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
211#
發表於 07-8-8 11:16 |只看該作者
我都愿意俾多幾萬, 換間心水屋.

Love,咁我實無機會調啦

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:03 發表
但又要比$裝修wor  

Rank: 8Rank: 8


17382
212#
發表於 07-8-8 11:21 |只看該作者
但九龍呢邊個天黑黑地好似想落雨WOR

原文章由 雪文 於 07-8-8 11:14 發表
我仔仲未外出呀

Rank: 8Rank: 8


17382
213#
發表於 07-8-8 11:24 |只看該作者
我唔識計呀,即係有無380呎
我屋企就大約有420-440呎左右



原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 11:09 發表
得31.xx平方米, 超細:cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
214#
發表於 07-8-8 11:26 |只看該作者
我諗住裝修要1x萬咋
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 11:08 發表
咪都係幾萬"姐", 比起出去買樓差好遠...

Rank: 8Rank: 8


17382
215#
發表於 07-8-8 11:27 |只看該作者
我屋企直情向正北TIM呀
一樣無VIEW啦
但我都好滿意啦有個”豆”算啦

原文章由 雪文 於 07-8-8 11:15 發表
我話我自己, 我唔滿意我層樓向西北, 無海景.  我諗住一世加嘛.

Rank: 8Rank: 8


17382
216#
發表於 07-8-8 11:29 |只看該作者
你同我都唔洗諗死左條心算吧
我地一定唔合資格架

除非我地生多4個小朋友啦:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 雪文 於 07-8-8 11:16 發表
我都愿意俾多幾萬, 換間心水屋.

Love,咁我實無機會調啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
217#
發表於 07-8-8 11:30 |只看該作者
我沒所謂, 以為你地約左 lee 日.
原文章由 雪文 於 07-8-8 10:34 發表
你得閑嗎 ?  我都可以的.   不過呢二個星期飲咗好多次茶, 有少少厭。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
218#
發表於 07-8-8 11:32 |只看該作者
向西咪好熱? 點樣知我屋企向邊? 我屋企但好似向東南
原文章由 雪文 於 07-8-8 11:15 發表
我話我自己, 我唔滿意我層樓向西北, 無海景.  我諗住一世加嘛.

Rank: 8Rank: 8


17382
219#
發表於 07-8-8 11:32 |只看該作者
唔洗咁多

最經濟:$10000-20000
一般 :$20000-50000
豪華 :$60000-80000



原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:26 發表
我諗住裝修要1x萬咋  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
220#
發表於 07-8-8 11:33 |只看該作者
Agree,唔好咁高要求啦

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 11:27 發表
但我都好滿意啦有個”豆”算啦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖