註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 11:00 發表 最最最最緊要, 屋租貴幾多先? 如果唔係多的話, 梗係搬啦, 多90呎都大幾多架啦.
返回頂部
子爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:57 發表 想問下大家, 如果多90呎, 搬去第二度(都係公屋), 你地會唔會??因為我見屋企樓下有自願搬遷計劃, 有鯉魚門邨揀, 不過都係得2房
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-8-8 11:00 發表 是否你而家超過咗住戶的 7.7平方米才有搬遷呀 ? 係我的話會搬, 但對來講是否還是感太小呢 ? 我都想選個方位好D的樓, 高層有海景加東南, 我都會搬. ( 咁我無機再選過呀 ? 我無睇到通告)
原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:03 發表 但又要比$裝修wor
原文章由 雪文 於 07-8-8 11:02 發表 睇電視, 睇書, 打機
原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:05 發表 不過多90呎又多好多gar la, 你本身間屋有幾大?
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 11:09 發表
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 11:06 發表 而家我屋企都有中層, 向東南
原文章由 雪文 於 07-8-8 11:14 發表 我仔仲未外出呀
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 11:09 發表 得31.xx平方米, 超細:cry: :cry:
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 11:08 發表 咪都係幾萬"姐", 比起出去買樓差好遠...
原文章由 雪文 於 07-8-8 11:15 發表 我話我自己, 我唔滿意我層樓向西北, 無海景. 我諗住一世加嘛.
原文章由 雪文 於 07-8-8 11:16 發表 我都愿意俾多幾萬, 換間心水屋. Love,咁我實無機會調啦
男爵府
原文章由 雪文 於 07-8-8 10:34 發表 你得閑嗎 ? 我都可以的. 不過呢二個星期飲咗好多次茶, 有少少厭。
原文章由 hoganmama 於 07-8-8 11:26 發表 我諗住裝修要1x萬咋
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 11:27 發表 但我都好滿意啦有個”豆”算啦