關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2150
201#
發表於 07-5-29 17:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

SPI有公仔果d仲核特----snoopy(i don't like it)

Rank: 8Rank: 8


17382
202#
發表於 07-5-29 17:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


如果要叩門既話,
interview應該係9號及10號,
咁岩尋日先知亞女幼稚園成班參加左tvb個兒童節目,
仲10號錄影tim,唔會咁岩撞期呱,
如果撞期就一定係去interview架啦


come爸嘩 寫道:
咁又係, 而家最緊要你抽中德田xxx, 咁3年之後先慢慢"煩"另一樣野啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
203#
發表於 07-5-29 17:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


我訂果個有公仔架


come爸嘩 寫道:
我女話無公仔, 唔鐘意呀!    [quote]
smalle 寫道:
spi都ok啦!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
204#
發表於 07-5-29 17:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

約咗老公行Jusco    但老細又叫住唔好走 :evil:

Rank: 8Rank: 8


17382
205#
發表於 07-5-29 17:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


我諗除了好彩之外你朋友個女都有努力過既     


come爸嘩 寫道:
iloveyoub4: 我家姐朋友個女讀聯合道教xxx小學, 好彩佢上年都派倒返藍田-五邑xx浩中學, lee間都唔差的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
206#
發表於 07-5-29 17:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

你咁快收倒風幾時有得in啦?      上年我扣左幾間, 循x係安排得最後interview的, 係6月尾!(我有mark低)

你女個書包係乜野公仔架?[quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


我訂果個有公仔架

Rank: 8Rank: 8


17382
207#
發表於 07-5-29 17:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文



你就好啦咁快收工     


快d去同老公行街街啦   


  


[quote]
雪文 寫道:

Rank: 5Rank: 5


2150
208#
發表於 07-5-29 17:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

拍拖咁happy
雪文 寫道:
約咗老公行Jusco    但老細又叫住唔好走 :evil:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
209#
發表於 07-5-29 17:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

應該係的.  
[quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩
我諗除了好彩之外你朋友個女都有努力過既     


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
210#
發表於 07-5-29 17:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

你老公想買clxxx鞋呀???     
雪文 寫道:
約咗老公行Jusco    但老細又叫住唔好走 :evil:

Rank: 8Rank: 8


17382
211#
發表於 07-5-29 17:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


唔係收倒風,係直接打電話去學校問ja,
其實佢都答得唔係好sure架,
我當係啦,請左假tim呀


個女個書包係紅色天使果隻呀


come爸嘩 寫道:
你咁快收倒風幾時有得in啦?      上年我扣左幾間, 循x係安排得最後interview的, 係6月尾!(我有mark低)

你女個書包係乜野公仔架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
212#
發表於 07-5-29 17:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

三位靚女, 我閃啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
213#
發表於 07-5-29 17:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

lunch睇來, Jusco要仟幾銀呀, 諗都唔使諗.

去睇西褲.

88
come爸嘩 寫道:
你老公想買clxxx鞋呀???      [quote]
雪文 寫道:
約咗老公行Jusco    但老細又叫住唔好走 :evil:
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
214#
發表於 07-5-29 17:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveub4: 咁你都預備得好好!


雪文:      

Rank: 8Rank: 8


17382
215#
發表於 07-5-29 17:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26





    


雪文 寫道:
三位靚女, 我閃啦

Rank: 8Rank: 8


17382
216#
發表於 07-5-29 17:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我呢一年都用左好多時間係bk學野   
對今次上小一好有幫助     

要多謝既話真係要多謝好多人呀   

        


come爸嘩 寫道:
iloveub4: 咁你都預備得好好!


雪文:      

Rank: 5Rank: 5


2065
217#
發表於 07-5-29 18:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

HIN BB
Hello!

我現在先得閒上來, 你地走

Rank: 5Rank: 5


2065
218#
發表於 07-5-29 19:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Hello,

我大仔己經中2了, 升中的資料我都有知小小。

其實每間學校都有Band 1, Band 2 & Band 3 學生,只是每間學校比例吾同,如:-
A學校 有 100 小六生, 考1- 65 可派band 1, 考65- 85派band 2, 考85-100是band 3, 這間學校己屬於很好的學校

B學校同樣有100人, 考1-30派band 1, 30-60派 band 2, 60-100派 band 3, 這間學校自然吸引力大減

而小3和小5評核試就是用作banding percentage 的參考數具

如有錯漏請更正
iloveyoub4 寫道:
雪文


幼稚園校監同我講,
叫我一定一定要攪到亞女入到band 1小學
佢話好重要架.

小學話就話無分band,
好多家長心諗間間都係咁讀架啦,
如果小朋友真係讀得到書o米到時再考間好學校囉.

校監話每間小學每年都會由教統局評估佢地既等級,
即係睇每年畢業生既評核成績,
用呢個成績去分呢間小學既等級,
到升中派位時,
教統局就按照學校既等級去分配抽籤,

例:
xxx小學 等級:1級 可分配學額中學:band1
xxx小學 等級:2級 可分配學額中學:band2
xxx小學 等級:3級 可分配學額中學:band3

所以學校會好緊張小三評核試及小五果個唔知咩野試ge,
因為呢2個試會決定佢地學校既級數.

另外如學校係3級既話,到升中派位果時就算個學生係幾好成績都只可以根據小學既級數去按級數抽籤=只可以抽band3既學校,相反如1級小學就算學生成績點羞都好,
衰極都仲可以比band1尾既中學你.


我所了解既大約係咁,有錯就請指正,thank




[size=medium]我所知基法係band1既     

Rank: 8Rank: 8


17382
219#
發表於 07-5-29 20:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

katiekma


  

你今日去左未呀?   


唔該曬呀,
咁我e+明白banding點分啦      
即係成績要keep住某個名次就可以升到band1中學,
如果去唔到學校定既要求就要去選band2中學如此類推,
好清楚明白曬.

你大仔咁大個架啦     
我仲有排........................


katiekma 寫道:
Hello,

我大仔己經中2了, 升中的資料我都有知小小。

其實每間學校都有Band 1, Band 2 & Band 3 學生,只是每間學校比例吾同,如:-
A學校 有 100 小六生, 考1- 65 可派band 1, 考65- 85派band 2, 考85-100是band 3, 這間學校己屬於很好的學校

B學校同樣有100人, 考1-30派band 1, 30-60派 band 2, 60-100派 band 3, 這間學校自然吸引力大減

而小3和小5評核試就是用作banding percentage 的參考數具

如有錯漏請更正 [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
220#
發表於 07-5-29 20:16 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

katiekma


答正6點就走架啦
你個行係咁架一定要ot   
所以打c我都唔入你果行呀

[quote]
katiekma 寫道:
HIN BB
Hello!

我現在先得閒上來, 你地走
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖