- 在線時間
- 1153 小時
- 最後登錄
- 22-4-15
- 國民生產力
- 1061
- 附加生產力
- 62
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 16259
- 主題
- 16
- 精華
- 0
- 積分
- 17382
- UID
- 103843
 
|
Re: 油塘小學家長站 - part 26
katiekma
你今日去左未呀? 
唔該曬呀,
咁我e+明白banding點分啦
即係成績要keep住某個名次就可以升到band1中學,
如果去唔到學校定既要求就要去選band2中學如此類推,
好清楚明白曬.
你大仔咁大個架啦
我仲有排........................
katiekma 寫道:
Hello,
我大仔己經中2了, 升中的資料我都有知小小。
其實每間學校都有Band 1, Band 2 & Band 3 學生,只是每間學校比例吾同,如:-
A學校 有 100 小六生, 考1- 65 可派band 1, 考65- 85派band 2, 考85-100是band 3, 這間學校己屬於很好的學校
B學校同樣有100人, 考1-30派band 1, 30-60派 band 2, 60-100派 band 3, 這間學校自然吸引力大減
而小3和小5評核試就是用作banding percentage 的參考數具
如有錯漏請更正 [quote] |
|