- 在線時間
- 534 小時
- 最後登錄
- 10-1-29
- 國民生產力
- 155
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-6-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4055
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 4210
- UID
- 25357
 
|
我返黎啦, 頭事入左老細房同佢吹左成個鐘頭水
d盒我掉左, d cookie 叫做 S& , 佢係一間cookie專門店, 泰國好多大商場都有分店, 其中一間係big c個商場度, 每盒cookie唔會好大, 好似edo d餅既size....
原文章由 come爸嘩 於 07-8-6 16:21 發表 
你講開我先醒起, jerry媽仲未比個版/盒/名我喎?!
我見倒同你地買, 不過如果個包裝盒太大, 我就唔要盒有無問題?! |
|