註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:45 發表 lunch要去幾間bank 都唔知夠唔夠時間
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:49 發表 我9點幾10點時去左啦, 淨係boc都排成半個鐘有多.
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:52 發表 boc我都去,諗住用支票機:D
原文章由 ccbeauty 於 08-2-4 13:22 發表 我返嚟la
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-4 14:02 發表 Afternoon 就黎放假啦, 好開心呀
原文章由 ccbeauty 於 08-2-4 14:15 發表 macau
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 14:05 發表 支票機~~我淨係用過hsbc的.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-4 14:20 發表 尋晚一家人去左kwun tong果度行花市, 無咩吸引, only得個吹氣nds筆得意少少, 其他果d同舊年差唔多 初初亞囡就買左個氣球, 亞仔就買左把劍, 點知亞囡見到就搶左哥哥果個, 咁我地又買多把刀: ...
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 14:24 發表 果邊好凍嗎,hk都有成11度,唔係好凍
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 14:25 發表 其實年年都係咁上下ja,不過我地年年都行
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 14:29 發表 MACAU好似得6度