註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:19 發表 平好多 bor.....雪雪, 睇黎你要搵日去掃貨
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:12 發表 yes.. I agreed...老人家唔同, 轉得冇咁快
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:13 發表 請問大家有冇唔要的印花, 可以送給我嗎? "萬寧 AMYTEL" 及 "惠康大頭狗貓"
原文章由 katiekma 於 07-8-21 11:19 發表 love, 星期五可否帶你份 profile 比我參考下, 我要幫我細妹整。ops:" />ops:" /> ops:" />ops:" />
男爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:33 發表 祥華d食品真係好平. 可以去到一樣執d, 手信都ok ar, 我地都有同佢訂開野
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:39 發表 長期大客仔
原文章由 雪文 於 07-8-21 11:25 發表 萬O的是否新出個種呀? 我有四個, 星期五俾你 ( 希望記得)
原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:41 發表 算係.......
原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:43 發表 funfun, 你住邊頭? 返工又返邊頭, 你有幾多個b b, 好似好多問題tim……
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 11:36 發表 惠康大頭狗貓有5、6張比我掉曬 下次我留起佢
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 11:38 發表 當然得啦 不過你記住星期四提我因為我驚自己唔記得左 你今年識攪啦無問題了,我地只係講小一入學都玩左成年啦
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:45 發表 hihi~ 我住藍田, 在葵芳新都會上班, 有 2 個仔仔 (大就來 7 歲, 細的差不多 2歲半) 多多指教
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 11:44 發表 你都大約參考下profile啦,我星期五拿出來比katiema睇,好快到你亞仔架啦
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:51 發表 你地有冇簽 '中銀'卡, 由 7/16~8/31 每次簽滿 $500 以上, 昨天開始可以在萬0 加$1 換一樣貨品. (每卡限換 10 樣) 昨天我換了3 樣野 (護髮素,沐浴露及蚊貼) 換完即止.
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:48 發表 記得留起後給我呀:D (已換了一隻, 總共想換 3 隻) 所以我在二手果度將 d 護膚品 sample 同人交換:)
原文章由 katiekma 於 07-8-21 11:57 發表 等我在櫃通底攞番出來用先, 咁你咪買左 $1500.00 嘢law。買咩買咁多錢?換貨品有冇限定不可超過幾多$