關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2021#
發表於 07-8-21 11:25 |只看該作者
我有嘢做, 等陣傾.

Rank: 5Rank: 5


3212
2022#
發表於 07-8-21 11:33 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:19 發表
平好多 bor.....雪雪, 睇黎你要搵日去掃貨


祥華d食品真係好平. 可以去到一樣執d, 手信都ok ar, 我地都有同佢訂開野

Rank: 8Rank: 8


17382
2023#
發表於 07-8-21 11:35 |只看該作者
係呀,就好似我99咁啦,
好多時幫佢睇信要重複又重複咁講456次佢先明dd ja


原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:12 發表



yes.. I agreed...老人家唔同, 轉得冇咁快

Rank: 8Rank: 8


17382
2024#
發表於 07-8-21 11:36 |只看該作者
惠康大頭狗貓有5、6張比我掉曬
下次我留起佢

原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:13 發表
請問大家有冇唔要的印花, 可以送給我嗎?
"萬寧 AMYTEL"  及  "惠康大頭狗貓"  

Rank: 8Rank: 8


17382
2025#
發表於 07-8-21 11:38 |只看該作者
當然得啦 不過你記住星期四提我因為我驚自己唔記得左


你今年識攪啦無問題了,我地只係講小一入學都玩左成年啦


原文章由 katiekma 於 07-8-21 11:19 發表
love,

星期五可否帶你份 profile 比我參考下, 我要幫我細妹整。ops:" />ops:" /> ops:" />ops:" />

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-21 11:41 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2026#
發表於 07-8-21 11:39 |只看該作者
長期大客仔
原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:33 發表


祥華d食品真係好平. 可以去到一樣執d, 手信都ok ar, 我地都有同佢開野

Rank: 5Rank: 5


3212
2027#
發表於 07-8-21 11:41 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:39 發表
長期大客仔



算係.......

Rank: 5Rank: 5


3212
2028#
發表於 07-8-21 11:43 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:39 發表
長期大客仔


funfun, 你住邊頭? 返工又返邊頭, 你有幾多個b b, 好似好多問題tim……

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2029#
發表於 07-8-21 11:44 |只看該作者
等我 提提你. Thanks!
原文章由 雪文 於 07-8-21 11:25 發表

萬O的是否新出個種呀?  我有四個, 星期五俾你 ( 希望記得)

Rank: 8Rank: 8


17382
2030#
發表於 07-8-21 11:44 |只看該作者
你都大約參考下profile啦,我星期五拿出來比katiema睇,好快到你亞仔架啦



原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:41 發表



算係.......

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2031#
發表於 07-8-21 11:45 |只看該作者
hihi~
我住藍田, 在葵芳新都會上班, 有 2 個仔仔 (大就來 7 歲, 細的差不多 2歲半)  多多指教
原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:43 發表


funfun, 你住邊頭? 返工又返邊頭, 你有幾多個b b, 好似好多問題tim……

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2032#
發表於 07-8-21 11:48 |只看該作者
記得留起後給我呀:D
(已換了一隻, 總共想換 3 隻)
所以我在二手果度將 d 護膚品 sample 同人交換:)
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 11:36 發表
惠康大頭狗貓有5、6張比我掉曬
下次我留起佢

Rank: 5Rank: 5


2065
2033#
發表於 07-8-21 11:49 |只看該作者
Thanks,我星期四 pm提你 , 我細妹只義曬我, 另我好大壓力tim, (特然間)。

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 11:38 發表
當然得啦 不過你記住星期四提我因為我驚自己唔記得左


你今年識攪啦無問題了,我地只係講小一入學都玩左成年啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2034#
發表於 07-8-21 11:51 |只看該作者
你地有冇簽 '中銀'卡, 由 7/16~8/31 每次簽滿 $500 以上, 昨天開始可以在萬0 加$1 換一樣貨品. (每卡限換 10 樣)
昨天我換了3 樣野 (護髮素,沐浴露及蚊貼)  換完即止.

Rank: 5Rank: 5


3212
2035#
發表於 07-8-21 11:54 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:45 發表
hihi~
我住藍田, 在葵芳新都會上班, 有 2 個仔仔 (大就來 7 歲, 細的差不多 2歲半)  多多指教


nice to meet you.....ar !
I live in Lam Tin also, work in HoManTin , I have a boy & a girl, boy is 3 years old, and girl is just 1 year old

Rank: 5Rank: 5


3212
2036#
發表於 07-8-21 11:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 11:44 發表
你都大約參考下profile啦,我星期五拿出來比katiema睇,好快到你亞仔架啦

Love love
Many Thanks!!!!!!, 好鬼抵鍚

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-21 11:57 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2065
2037#
發表於 07-8-21 11:57 |只看該作者
等我在櫃通底攞番出來用先, 咁你咪買左 $1500.00 嘢law。買咩買咁多錢?換貨品有冇限定不可超過幾多$

原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:51 發表
你地有冇簽 '中銀'卡, 由 7/16~8/31 每次簽滿 $500 以上, 昨天開始可以在萬0 加$1 換一樣貨品. (每卡限換 10 樣)
昨天我換了3 樣野 (護髮素,沐浴露及蚊貼)  換完即止.

Rank: 5Rank: 5


2039
2038#
發表於 07-8-21 11:57 |只看該作者
你係咪講觀塘區樓下有間

Rank: 8Rank: 8


17382
2039#
發表於 07-8-21 11:58 |只看該作者
我成日都有呢d印花但我一次都無儲來換野架,
我一個月平均幫親惠康$600-$800左右星期六、日買會多一倍印花的,我下次留起比曬你啦我唔要的:loveliness: :loveliness:


原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:48 發表
記得留起後給我呀:D
(已換了一隻, 總共想換 3 隻)
所以我在二手果度將 d 護膚品 sample 同人交換:)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2040#
發表於 07-8-21 12:03 |只看該作者
我買 con 及先前買左張 sofa, 分開單簽:
要快 d 喇, 因萬0 指定換果 d 貨品很快就會換晒.
另可以在聖安娜換半打西餅, 或在 Haagen-Dazs 換一杯雪糕.
原文章由 katiekma 於 07-8-21 11:57 發表
等我在櫃通底攞番出來用先, 咁你咪買左 $1500.00 嘢law。買咩買咁多錢?換貨品有冇限定不可超過幾多$
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖