關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2021#
發表於 07-6-14 16:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

心美, 我仔上學期中文說話都係 75分.  我都無怪佢.
心美 寫道:
雪文,come,

我要求仲低,我只要有8字頭就ok,高年班d就7字頭就可以,可惜亞女上學期考試已經有一科得7x分,下學期既測驗又有一科7x分,但我可以點,都係要接受架 :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2022#
發表於 07-6-14 16:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我諗我同你一樣.

係人人要求都唔同, 我仔同學仔亞媽, 見到我係咁話佢囡幾叻幾叻, 我一看成績, 全級排 7x, 唔係嘛.   不過我都唔會出聲的.  [quote]
iloveyoub4 寫道:
心美


真係各人既準則都不同,
你都唔算低啦,
我有個fd個女中文得6x分,
但係全班考到十幾    
佢老豆&亞媽同人講個囡考第十幾好開心,
想同佢去旅行當獎勵wor  
如果係我我見到張成績表咁樣.......暈了   


[]

Rank: 8Rank: 8


17382
2023#
發表於 07-6-14 16:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


no,係第9志願既學校
我諗過架6x分有咩理由仲可以去到十幾名呢



come爸嘩 寫道:
你朋友間學校d試題會唔會好深呀????[quote]
iloveyoub4 寫道:
心美


真係各人既準則都不同,
我有個fd個女中文得6x分,
但係全班考到十幾    

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2024#
發表於 07-6-14 16:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我仔 8X都話佢係第四名   

Rank: 5Rank: 5


2993
2025#
發表於 07-6-14 16:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我睇到呀     
come爸嘩 寫道:
我今朝post果個仲激, 你可溫溫書! [quote]
心美 寫道:
come,

咁激    [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2026#
發表於 07-6-14 16:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

可能學你果句啦~係父母眼中, 自己的仔女永遠最叻最好. [quote]
雪文 寫道:
我仔同學仔亞媽, 見到我係咁話佢囡幾叻幾叻

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2027#
發表於 07-6-14 16:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

係同一個老師來的. [quote]
心美 寫道:
我睇到呀      [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
2028#
發表於 07-6-14 16:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


我都唔會話我女好叻,
只係可以話佢達到我的要求ja,
外面一山還有一山高呀


雪文 寫道:
我諗我同你一樣.

係人人要求都唔同, 我仔同學仔亞媽, 見到我係咁話佢囡幾叻幾叻, 我一看成績, 全級排 7x, 唔係嘛.   不過我都唔會出聲的.  

Rank: 8Rank: 8


17382
2029#
發表於 07-6-14 16:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


    

真係唔知小學係點分

雪文 寫道:
我仔 8X都話佢係第四名   

Rank: 5Rank: 5


2993
2030#
發表於 07-6-14 16:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveyoub4 ,

可能妳fd個女其他科勁,拉返高
我囡有個幼稚園同學讀隔離班,普通話筆試得59分,但都考到5名之內,所以我成日安慰自己,亞女果班勁人多,考1x已經好西利
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


no,係第9志願既學校
我諗過架6x分有咩理由仲可以去到十幾名呢



[quote]
come爸嘩 寫道:
你朋友間學校d試題會唔會好深呀????[quote]
iloveyoub4 寫道:
心美


真係各人既準則都不同,
我有個fd個女中文得6x分,
但係全班考到十幾    
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2031#
發表於 07-6-14 16:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

SURE.

前幾日同BK媽咪 Wan, 佢仔讀名校.  之前佢話我仔考第幾多, 好叻仔, 佢仔有我仔一半就好啦.  但我同佢通咗電話, 佢哋深我哋好多好多, 只是黙書, 都要黙30課英文, 唔係30題, 係30課.     

我立刻話, 我仔去你哋間校, 考包尾得啦.


[quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


我都唔會話我女好叻,
只係可以話佢達到我的要求ja,
外面一山還有一山高呀


Rank: 8Rank: 8


17382
2032#
發表於 07-6-14 16:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩

咁我自己有時都會既   

come爸嘩 寫道:
可能學你果句啦~係父母眼中, 自己的仔女永遠最叻最好.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2033#
發表於 07-6-14 16:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

     [quote]
雪文 寫道:
只是黙書, 都要黙30課英文, 唔係30題, 係30課.     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2034#
發表於 07-6-14 16:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我將呢件事話返俾我仔听.  佢問 : 點解要撕卷呀   
come爸嘩 寫道:
係同一個老師來的. [quote]
心美 寫道:
我睇到呀      [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
2035#
發表於 07-6-14 16:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

心美


我諗都好睇當時班中多唔多勁人啦
我囡幼稚園中、數平均9x分,英文全個學期100分,
宗教&常識都係100分,但都只係考廿幾ja,
(之前我都post過亞囡幼稚園大約咩程度既,我覺得比金x深好多),因為班中勁人多所以名次會後,不過我都好滿意了



心美 寫道:
iloveyoub4 ,

可能妳fd個女其他科勁,拉返高
我囡有個幼稚園同學讀隔離班,普通話筆試得59分,但都考到5名之內,所以我成日安慰自己,亞女果班勁人多,考1x已經好西利

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2036#
發表於 07-6-14 16:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

咁你點答佢呀???

我問亞女, 個老師係幾時撕左個同學仔張卷? 佢答話係大家都交左卷比老師之後,. [quote]
雪文 寫道:
我將呢件事話返俾我仔听.  佢問 : 點解要撕卷呀    [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2037#
發表於 07-6-14 16:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

agree[quote]
iloveyoub4 寫道:
因為班中勁人多所以名次會後,不過我都好滿意了



Rank: 5Rank: 5


2993
2038#
發表於 07-6-14 16:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我囡可能會喊,因有次試過教佢做學校d ws,佢唔聽教,激到我渣埋佢張paper一舊掉落地,佢喊晒咁執返用手熨返平佢
雪文 寫道:
我將呢件事話返俾我仔听.  佢問 : 點解要撕卷呀    [quote]
come爸嘩 寫道:
係同一個老師來的. [quote]
心美 寫道:
我睇到呀      [quote]
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2039#
發表於 07-6-14 16:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

   做乜咁勞氣呀?? [quote]
心美 寫道:
我渣埋佢張paper一舊掉落地,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2040#
發表於 07-6-14 16:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

唔係即場撕咩, 人哋做咗成日交咗先撕, 唔得wor

我荅我仔 : 因為個小朋友違返咗考試規則, 所以無得留底.(xx一叮) 咁老師就撕咗份卷, 請佢出去, 咁所以佢零分囉. [quote]
come爸嘩 寫道:
咁你點答佢呀???

我問亞女, 個老師係幾時撕左個同學仔張卷? 佢答話係大家都交左卷比老師之後,.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖