關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2001#
發表於 08-2-4 12:28 |只看該作者
你又係gei, 買番黎又唔用, 晒晒d $
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:26 發表
真快手 我12月買左返來都真係無用過放左係衣櫃,亞囡都未見過

Rank: 8Rank: 8


17382
2002#
發表於 08-2-4 12:28 |只看該作者
yeah,大家咁話:恭: :喜: :發: :財:

原文章由 ktmami 於 08-2-4 12:18 發表
各位我收工 la, 祝大家

新年快樂
身體健康
萬事如意
仔女聽教聽話
:恭: :喜: :發: :財:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2003#
發表於 08-2-4 12:28 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:24 發表
半夜?! 你驚唔驚有命案發生?

咁我又無諗過喎, 淨係心諗: 嘈交可唔可以明天先嘈呀, 我好想 , 佢地嘈左半個hr~起碼!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
2004#
發表於 08-2-4 12:29 |只看該作者
唉.......一家唔知一家事

原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:20 發表

你講開惡, 尋晚我同女女 時, 比樓上( 我估係)個男人嘈醒, 聽得好清楚佢鬧個老婆出去識左第二個, 仲猛咁叫去即刻執野走, 個女就話: 無呀無呀咁......真係比佢嚇親. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2005#
發表於 08-2-4 12:30 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:28 發表
你又係gei, 買番黎又唔用, 晒晒d $  

所以我都驚驚地買左個lv返黎唔成日用倒......

Rank: 8Rank: 8


17382
2006#
發表於 08-2-4 12:31 |只看該作者
係啦唔好同佢嘈啦傷和氣呀,新一年啦開心d

原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:27 發表
c6 好重語氣話我, 我無出聲 (我都明白唔帶亞仔係有d衰, 不過真係想休息下ma), 費事同佢嘈

Rank: 8Rank: 8


17382
2007#
發表於 08-2-4 12:33 |只看該作者
我都覺 12月時買左對boots成$1300都係未著過,一路放左係度,日日就著住對波鞋,對波鞋都著左成年

原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:28 發表
你又係gei, 買番黎又唔用, 晒晒d $  

Rank: 8Rank: 8


17382
2008#
發表於 08-2-4 12:34 |只看該作者
所以我都係買一個起2個止囉,成日要湊囡著咁靚做咩呀

原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:30 發表

所以我都驚驚地買左個lv返黎唔成日用倒......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2009#
發表於 08-2-4 12:36 |只看該作者
我老細出左去, 真係好!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2010#
發表於 08-2-4 12:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:33 發表
我都覺 12月時買左對boots成$1300都係未著過,一路放左係度,日日就著住對波鞋,對波鞋都著左成年

我都係, 上次買左條褲又係未穿過, 真係 , 你對boots好快d開齋, 話下個星期會暖返.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2011#
發表於 08-2-4 12:38 |只看該作者
其實都係gar, 2個個style差唔多, 不如你諗下買個lv斜揹好過la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:30 發表

所以我都驚驚地買左個lv返黎唔成日用倒......

Rank: 8Rank: 8


17382
2012#
發表於 08-2-4 12:39 |只看該作者
我返到今日就放假

原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:36 發表
我老細出左去, 真係好!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2013#
發表於 08-2-4 12:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:38 發表
其實都係gar, 2個個style差唔多, 不如你諗下買個lv斜揹好過la

係, 2個個款係類似的

love: 我就返埋明天半日.

Rank: 8Rank: 8


17382
2014#
發表於 08-2-4 12:41 |只看該作者
基本上呢我個個衣櫃入面有好多衫都係未開齊的 之前就買買買,有時執開野見到先知買左d咁既衫自己都唔知,但自己著來著去都係果幾件+果對波鞋


原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:38 發表

我都係, 上次買左條褲又係未穿過, 真係 , 你對boots好快d開齋, 話下個星期會暖返.

Rank: 8Rank: 8


17382
2015#
發表於 08-2-4 12:43 |只看該作者
係咪枕頭咁樣果個款,好似都幾貴下又重

原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:38 發表
其實都係gar, 2個個style差唔多, 不如你諗下買個lv斜揹好過la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2016#
發表於 08-2-4 12:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:41 發表
基本上呢我個個衣櫃入面有好多衫都係未開齊的 之前就買買買,有時執開野見到先知買左d咁既衫自己都唔知,但自己著來著去都係果幾件+果對波鞋


...

我都係呀, 睇中又買買買, 穿時又係來來去去果幾件

Rank: 8Rank: 8


17382
2017#
發表於 08-2-4 12:44 |只看該作者
就係咁先衰囉,e+唔會啦

原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:43 發表

我都係呀, 睇中又買買買, 穿時又係來來去去果幾件

Rank: 8Rank: 8


17382
2018#
發表於 08-2-4 12:45 |只看該作者
lunch要去幾間bank 都唔知夠唔夠時間

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2019#
發表於 08-2-4 12:47 |只看該作者
都仲有其他款gei, 好過又係側揹大袋ma
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:43 發表
係咪枕頭咁樣果個款,好似都幾貴下又重

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2020#
發表於 08-2-4 12:48 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:43 發表
係咪枕頭咁樣果個款,好似都幾貴下又重

唉! 而家乜都話貴乜都加價, 我d人工又見有得加...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖