註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:26 發表 真快手 我12月買左返來都真係無用過放左係衣櫃,亞囡都未見過
返回頂部
伯爵府
原文章由 ktmami 於 08-2-4 12:18 發表 各位我收工 la, 祝大家 新年快樂 身體健康 萬事如意 仔女聽教聽話 :恭: :喜: :發: :財:
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:24 發表 半夜?! 你驚唔驚有命案發生?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:20 發表 你講開惡, 尋晚我同女女 時, 比樓上( 我估係)個男人嘈醒, 聽得好清楚佢鬧個老婆出去識左第二個, 仲猛咁叫去即刻執野走, 個女就話: 無呀無呀咁......真係比佢嚇親. ...
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:28 發表 你又係gei, 買番黎又唔用, 晒晒d $
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:27 發表 c6 好重語氣話我, 我無出聲 (我都明白唔帶亞仔係有d衰, 不過真係想休息下ma), 費事同佢嘈
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:30 發表 所以我都驚驚地買左個lv返黎唔成日用倒......
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:33 發表 我都覺 12月時買左對boots成$1300都係未著過,一路放左係度,日日就著住對波鞋,對波鞋都著左成年
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:36 發表 我老細出左去, 真係好!!!
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 12:38 發表 其實都係gar, 2個個style差唔多, 不如你諗下買個lv斜揹好過la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:38 發表 我都係, 上次買左條褲又係未穿過, 真係 , 你對boots好快d開齋, 話下個星期會暖返.
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:41 發表 基本上呢我個個衣櫃入面有好多衫都係未開齊的 之前就買買買,有時執開野見到先知買左d咁既衫自己都唔知,但自己著來著去都係果幾件+果對波鞋 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-2-4 12:43 發表 我都係呀, 睇中又買買買, 穿時又係來來去去果幾件
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-4 12:43 發表 係咪枕頭咁樣果個款,好似都幾貴下又重