- 在線時間
- 869 小時
- 最後登錄
- 20-12-13
- 國民生產力
- 690
- 附加生產力
- 817
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-2-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 7886
- 主題
- 19
- 精華
- 0
- 積分
- 9393
- UID
- 18577
 
|
我不嬲都冇在匯豐銀行用網上理財的, 而且上年底前要再登入才可以繼續用, 但我又忘記了.
所以e+ 要去分行填表先申請密碼, 登記後又要等黑色夾仔, 才可以在網上用積分換禮品 (折上折的優惠) 睇黎要等多 2-3星期時間.
原文章由 雪文 於 08-1-8 14:17 發表 
funfun,匯豐銀行無人復我換熱水煲個到:cry:, 我check扣咗數啦, 算數啦.
咁我呢個周日會再換蘿蔔糕來送禮, 我仲發現我有近4萬分是會在今年五月到期 |
|