關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2001#
發表於 07-10-11 12:37 |只看該作者
唔係ar, 5月時買gei, 歐羅應該差不多
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:29 硐表
咁又真係平好多wor,不過e+歐元升左咁多應該無差咁遠:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2002#
發表於 07-10-11 12:40 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:36 硐表
就係3千6 lor, 我想買個LV, 我諗緊買個speedy 30定買個Neverfull lor, speedy返工都幾好親ma

我鐘意speedy多d. 但$$ :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
2003#
發表於 07-10-11 12:40 |只看該作者
可能新年先買囉
因為我e+用緊果個袋都未夠舊(平野$300左右),用到新年左右應該舊,唔用架啦到時先買囉,事關用牌子野真係come用d既,貴買平用囉


想想想 我上架順便當休息下  

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:35 硐表

咦? 你又身痕??????
咁你想唔想上珠海架?????

Rank: 8Rank: 8


17382
2004#
發表於 07-10-11 12:43 |只看該作者
即係你果個就$3600歐洲買,如hk買要$4800
咁~~~~~~貴...都~係~唔~買~住~啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:36 硐表
就係3千6 lor, 我想買個LV, 我諗緊買個speedy 30定買個Neverfull lor, speedy返工都幾好親ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2005#
發表於 07-10-11 12:43 |只看該作者
我親老細唔係度, 出去食飯先啦, 一陣再傾!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2006#
發表於 07-10-11 12:46 |只看該作者
ar, 48真係好貴ar, 我都係見轉左新工人工多左先買咋, 但而家又小番d, 都係要再諗清楚先得
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:43 硐表
即係你果個就$3600歐洲買,如hk買要$4800
咁~~~~~~貴...都~係~唔~買~住~啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2007#
發表於 07-10-11 12:47 |只看該作者
我今日同聽日都有同事同我食
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:43 硐表
我親老細唔係度, 出去食飯先啦, 一陣再傾!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2008#
發表於 07-10-11 12:52 |只看該作者
歡送你
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:47 硐表
我今日同聽日都有同事同我食

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2009#
發表於 07-10-11 13:08 |只看該作者
而家食緊碗超辣米線 , 平時果d無咁辣, 今日攪乜鬼呀??????

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:47 硐表
我今日同聽日都有同事同我食

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2010#
發表於 07-10-11 13:18 |只看該作者
有件事想問下你地: 住我打對面屋有個c, 我平時同佢/佢屋企人都有打招呼的, 大家做左6年鄰居, 亞女細個時入過佢屋企玩, 我地返工返學好少 撞倒的, 但佢現在應該係有病, 面色好啡, 腳都好腫好腫, 類似肥姐咁:cry: :cry: :cry: , 型又瘦左好多, 有時大家碰倒面, 想問侯佢一聲, 但有些人唔鐘意別人提起, 如果你地係我, 會唔會問佢健康問題呢???????

Rank: 8Rank: 8


17382
2011#
發表於 07-10-11 13:49 |只看該作者
我就唔會主動問,除非佢講先:cry: :cry: 人地未必想提呢:cry: :cry:


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 13:18 硐表
有件事想問下你地: 住我打對面屋有個c奶, 我平時同佢/佢屋企人都有打招呼的, 大家做左6年鄰居, 亞女細個時入過佢屋企玩, 我地返工返學好少 撞倒的, 但佢現在應該係有病, 面色好啡, 腳都好腫好腫, 類似肥姐咁:cry: :c ...

Rank: 5Rank: 5


3212
2012#
發表於 07-10-11 13:59 |只看該作者
我啱啱去左銀行黎, 好彩唔係好多人, 不過我都late 左返黎………. 我順便去買蛋撻個d同事食, 個間咁gei 餅店, d 服務態度太差啦
我: 我想要2打蛋撻,唔該
服務員: 唔知有冇wo.
我: !!??? ”o”
服務員:1打要唔要 ?
我: 好呀! 唔該
服務員: 有1個爛左, 俾埋你
我: ar ??
服務員:計你11個, 俾你食埋佢!!唔收你錢
我: 我唔要啦, 咁肉酸(心諗買俾人食ma!!)
服務員:唔要就算lor, 唔收你錢架 !
”抃一聲, 扔到垃圾桶 (好勞氣地) 黑face...

Rank: 5Rank: 5


3212
2013#
發表於 07-10-11 14:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 13:08 硐表
而家食緊碗超辣米線 , 平時果d無咁辣, 今日攪乜鬼呀??????


我都係食左個好辣的粥(自己衰重手落得太多胡椒粉)
好辣辣辣辣辣

Rank: 5Rank: 5


3212
2014#
發表於 07-10-11 14:05 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 13:49 硐表
我就唔會主動問,除非佢講先:cry: :cry: 人地未必想提呢:cry: :cry:


我都係咁話.......可以傾多d閒計lor.. 但其實都唔知點開心問啫 ?!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2015#
發表於 07-10-11 14:06 |只看該作者
我只會打個招呼, 唔會開聲問人地, 怕人家唔鐘意.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 13:18 硐表
有件事想問下你地: 住我打對面屋有個c奶, 我平時同佢/佢屋企人都有打招呼的, 大家做左6年鄰居, 亞女細個時入過佢屋企玩, 我地返工返學好少 撞倒的, 但佢現在應該係有病, 面色好啡, 腳都好腫好腫, 類似肥姐咁:cry: :c ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2016#
發表於 07-10-11 14:06 |只看該作者
而家d亞姐係咁架啦, 好似唔駛$$喎, 送比你都唔要????

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 14:03 硐表


我都係食左個好辣的粥(自己衰重手落得太多胡椒粉)
好辣辣辣辣辣

Rank: 8Rank: 8


17382
2017#
發表於 07-10-11 14:07 |只看該作者
吓,咁都得 咩態度:evil:

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 13:59 硐表
我啱啱去左銀行黎, 好彩唔係好多人, 不過我都late 左返黎………. 我順便去買蛋撻個d同事食, 個間咁gei 餅店, d 服務態度太差啦
我: 我想要2打蛋撻,唔該
服務員: 唔知有冇wo.
我: !!??? ”o”
服務員:1打要唔要 ?
我: 好呀! 唔該
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2018#
發表於 07-10-11 14:07 |只看該作者
唔係咁熟, 好難問wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 13:49 硐表
我就唔會主動問,除非佢講先:cry: :cry: 人地未必想提呢:cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
2019#
發表於 07-10-11 14:09 |只看該作者
胡椒粉都辣辣辣辣辣
咁你應該係唔食得辣果d人啦


原文章由 novemberwm 於 07-10-11 14:03 硐表


我都係食左個好辣的粥(自己衰重手落得太多胡椒粉)
好辣辣辣辣辣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2020#
發表於 07-10-11 14:09 |只看該作者
係呀, 其實我由年頭已經睇得出佢個樣唔同左架啦, 不過就一直都唔好意思問, 大家見倒面淨係好似平時咁打招呼同傾閒計囉!
‹ 上一主題|下一主題