註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:29 硐表 咁又真係平好多wor,不過e+歐元升左咁多應該無差咁遠:cry:
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:36 硐表 就係3千6 lor, 我想買個LV, 我諗緊買個speedy 30定買個Neverfull lor, speedy返工都幾好親ma
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:35 硐表 咦? 你又身痕?????? 咁你想唔想上珠海架?????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:43 硐表 即係你果個就$3600歐洲買,如hk買要$4800 咁~~~~~~貴...都~係~唔~買~住~啦
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:43 硐表 我親老細唔係度, 出去食飯先啦, 一陣再傾!
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:47 硐表 我今日同聽日都有同事同我食
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 13:18 硐表 有件事想問下你地: 住我打對面屋有個c奶, 我平時同佢/佢屋企人都有打招呼的, 大家做左6年鄰居, 亞女細個時入過佢屋企玩, 我地返工返學好少 撞倒的, 但佢現在應該係有病, 面色好啡, 腳都好腫好腫, 類似肥姐咁:cry: :c ...
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 13:08 硐表 而家食緊碗超辣米線 , 平時果d無咁辣, 今日攪乜鬼呀??????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 13:49 硐表 我就唔會主動問,除非佢講先:cry: :cry: 人地未必想提呢:cry: :cry:
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 14:03 硐表 我都係食左個好辣的粥(自己衰重手落得太多胡椒粉) 好辣辣辣辣辣
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 13:59 硐表 我啱啱去左銀行黎, 好彩唔係好多人, 不過我都late 左返黎………. 我順便去買蛋撻個d同事食, 個間咁gei 餅店, d 服務態度太差啦 我: 我想要2打蛋撻,唔該 服務員: 唔知有冇wo. 我: !!??? ”o” 服務員:1打要唔要 ? 我: 好呀! 唔該 ...