關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
2001#
發表於 07-8-21 10:56 |只看該作者
你細佬都有外父老婆, 佢連男朋友都冇架, 朋友都吾多。個時佢買樓都叫佢揀tko,佢話 tko太多同事住, 費時出街撞到佢地 , 佢本身性格都好有性格。

原文章由 雪文 於 07-8-21 10:50 發表
katiema, 我細佬夠少同我聯絡啦, 去佢外父屋企(TKO), 叫佢來攞BB衫, 都唔肯. 又唔係唔要wor,只不過咩都要我爸媽攞俾佢, 佢大少

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2002#
發表於 07-8-21 10:57 |只看該作者
我真係好羡慕你哋有姐妹, 可以一齊行街, 傾心事.  我同細佬男人就好難.

原文章由 novemberwm 於 07-8-21 10:48 發表

兩姐妹一世人, 冇計啦, 我妹妹好鍚我對化骨龍架, 我諗比我同我隻佬買得仲多野比佢地, 我個女同我妹妹細個個時一模一樣都係咁Ge 樣, 性格都係咁巴辣, 所以我妹特別鍚個女.. 感情真係好好...:loveliness: :love ...

Rank: 8Rank: 8


17382
2003#
發表於 07-8-21 10:57 |只看該作者
你妹又幾好wor


原文章由 novemberwm 於 07-8-21 10:48 發表

兩姐妹一世人, 冇計啦, 我妹妹好鍚我對化骨龍架, 我諗比我同我隻佬買得仲多野比佢地, 我個女同我妹妹細個個時一模一樣都係咁Ge 樣, 性格都係咁巴辣, 所以我妹特別鍚個女.. 感情真係好好...:loveliness: :love ...

Rank: 8Rank: 8


17382
2004#
發表於 07-8-21 10:59 |只看該作者
我同細佬都係無咁close的

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-21 10:50 發表
katiema, 我細佬夠少同我聯絡啦, 去佢外父屋企(TKO), 叫佢來

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2005#
發表於 07-8-21 11:00 |只看該作者
官塘祥華~~~25元半磅.

原文章由 雪文 於 07-8-21 10:42 發表
come,你行開批發零食個間, 同我睇吓而家washabi餅仔幾錢一磅?  我見鰂魚涌賣 $65.-呀, 我想買來送俾小朋友食.

Rank: 8Rank: 8


17382
2006#
發表於 07-8-21 11:01 |只看該作者
聽落又真係幾有性格wor,性格呢家野無得攪的3歲定80:-|

原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:56 發表
你細佬都有外父老婆, 佢連男朋友都冇架, 朋友都吾多。個時佢買樓都叫佢揀tko,佢話 tko太多同事住, 費時出街撞到佢地 , 佢本身性格都好有性格。

Rank: 5Rank: 5


2065
2007#
發表於 07-8-21 11:01 |只看該作者
我都係咁話, 好彩我重有一個細妹, 佢都有個女細我果個1年,大家個個月都見下, 同佢個女一齊玩。

原文章由 雪文 於 07-8-21 10:57 發表
我真係好羡慕你哋有姐妹, 可以一齊行街, 傾心事.  我同細佬男人就好難.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2008#
發表於 07-8-21 11:01 |只看該作者
上星期問我細佬佢屋企fax機係邊, 佢無荅我.

剛才我又打多次問佢, 叫佢話俾我爸媽听同埋教埋佢哋點用.  再打俾我媽叫佢去細佬屋企要學點用.  二個人屋企有fax機仲要fax 來我公司, 間公司唔係我的, 唔好咁過份

Rank: 8Rank: 8


17382
2009#
發表於 07-8-21 11:02 |只看該作者
都係架行街shopping,又時比c6激親咪搵亞妹吹下水好快就無事了

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-21 10:57 發表
我真係好羡慕你

Rank: 5Rank: 5


3212
2010#
發表於 07-8-21 11:04 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:56 發表
你細佬都有外父老婆, 佢連男朋友都冇架, 朋友都吾多。個時佢買樓都叫佢揀tko,佢話 tko太多同事住, 費時出街撞到佢地 , 佢本身性格都好有性格。


隱蔽青年....?!! 咁你多d 主動聯絡佢, 關心佢多d law.. 或者出多d街出佢, 性格……..真係好難改的:loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
2011#
發表於 07-8-21 11:04 |只看該作者
咁都ok啦,大家都有小朋友係唔同d既起碼有話題

原文章由 katiekma 於 07-8-21 11:01 發表
我都係咁話, 好彩我重有一個細妹, 佢都有個女細我果個1年,大家個個月都見下, 同佢個女一齊玩。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2012#
發表於 07-8-21 11:05 |只看該作者
係呀, 你做大家姐, 媽媽唔係到, 你要關心佢多D.  佢咁下去唔得加.

原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:04 發表


隱蔽青年....?!! 咁你多d 主動聯絡佢, 關心佢多d law.. 或者出多d街出佢, 性格……..真係好難改的:loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
2013#
發表於 07-8-21 11:06 |只看該作者
不過要老人家學係有點難度,比著要我媽學既話佢可能都攪唔惦:cry:


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-21 11:01 發表
上星期問我細佬佢屋企fax機係邊, 佢無荅我.

剛才我又打多次問佢, 叫佢話俾我爸媽听同埋教埋佢

Rank: 5Rank: 5


3212
2014#
發表於 07-8-21 11:06 |只看該作者
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-21 10:57 發表
我真係好羡慕你

終係男性law.. 冇咁親密呱.. 食飯飲茶點都會有的...

Rank: 5Rank: 5


2065
2015#
發表於 07-8-21 11:11 |只看該作者
除左工作時間都算架, 有時叫佢上來我屋企又話boring,咁我地上佢屋企佢又話間屋好亂費事執, 總之就有性格 lar。

原文章由 novemberwm 於 07-8-21 11:04 發表


隱蔽青年....?!! 咁你多d 主動聯絡佢, 關心佢多d law.. 或者出多d街出佢, 性格……..真係好難改的:loveliness:

Rank: 5Rank: 5


3212
2016#
發表於 07-8-21 11:12 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 11:06 發表
不過要老人家學係有點難度,比著要我媽學既話佢可能都攪唔惦:cry:


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-21 11:01 發表
上星期問我細佬佢屋企fax機係邊 ...



yes.. I agreed...老人家唔同, 轉得冇咁快

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2017#
發表於 07-8-21 11:13 |只看該作者
請問大家有冇唔要的印花, 可以送給我嗎?
"萬寧 AMYTEL"  及  "惠康大頭狗貓"  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2018#
發表於 07-8-21 11:19 |只看該作者
平好多 bor.....雪雪, 睇黎你要搵日去掃貨
原文章由 come爸嘩 於 07-8-21 11:00 發表
官塘祥華~~~25元半磅.

Rank: 5Rank: 5


2065
2019#
發表於 07-8-21 11:19 |只看該作者
love,

星期五可否帶你份 profile 比我參考下, 我要幫我細妹整。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2020#
發表於 07-8-21 11:25 |只看該作者
係呀.

萬O的是否新出個種呀?  我有四個, 星期五俾你 ( 希望記得)
惠康我都要, 唔知27號前儲唔儲得夠, 可以換個公仔俾個印尼妹妹仔做手信, 無得話我俾你無所謂.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 11:19 發表
平好多 bor.....雪雪, 睇黎你要搵日去掃貨
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖